||Capitolul 53||
PERSPECTIVA LUI EVELYN
- Chiar credeați ca sunteti în stare sa ma doborâți asa usor? Intreaba Selograx râzând.
- Cum? De ce naiba nu a mers?
- N-am idee...
"Ce naiba? Ai zis ca va merge!","Cred ca ati pronunțat greșit, in loc sa spuneți selosxis, ati spus seloxix","Mare diferență, ce sa zic.",
"Stii ceva? Țineți-va de mana si faceți vraja anterioara.","Ce vraja anterioara?","Aceea in care aduceți bestia la viata, crede-ma, vă va fi de folos."
- Ti-a zis? Ma intreaba Celest.
- Dap, hai sa o facem.
Începem sa facem acea vraja concentrându-ne amandoua cât de mult putem.
- A mers? Intreaba Celest entuziasmată.
- Umm...nu cred? Spune Ignis confuz.
- Poate am făcut noi ceva greșit, stapana. Ii aud pe Vanduo cu o voce joasă.
- Nu Vanduo, tu si Ignis ati facut bine.
- Da, probabil ca nu ne-am axat noi pe creatura suficient de mult încât sa mea-
Dă Celest sa spuna dar gheata de sub noi a oprit-o începând sa....tremure?
Se vede cum gheata incepe sa se crape între noi și monștrii paranormali din fata noastra. Gheata se sparge iar ceva sare afara din apa. Nu, nu era un peste.
- Bestia alba? Întrebam eu si Celest uimita de odata.
- Asta înseamnă că...?
- Ati reușit! Striga baietii din spatele nostru continuându-i propoziția Celestiei.
Din fericire, gheata nu se sparge complet, ceea ce ne permite ibca sa stam pe uscat, practic...iar mie îmi permite sa îmi folosesc magia.
Monștrii începeau sa alerge spre noi. Imi folosesc puterile pentru a crea un scut înghețat cu apa din gaura făcută de creatura alba. Acestia sparg scutul accidentandu-se și cazand la pamant.
- Ha haaa, fraieri! Strig eu cu zambetum pana la urechi.
Aici începe adevăratul război. Mortaciunea reușește sa mai dea o gaura în gheata, chiar între mine și Celest făcându-ne sa cădem și noi. Cum a reusit mortaciunea care controlează vehicule sa facă asta? Datorita gaurii formate de cel alb, mortul a reusit sa isi ducă puterile la o barca de la fundul marii din apropiere și sa o aducă aici, pe mare, spargand gheata. Incredibil, nu?
Eu si Celest ne ridicam numai de cat de pe gheata și începem să ne folosim schemele învățate. Celest urmărește mortul cu bile de flăcări, eu imoing regele cu o cascada orizontala de apa, iar alb se lupta cu cel negru.
- Celest. Ceva nu e bine. Tip eu ca să ma auda de sunetele puternice ale puterilor noastre.
- Ce vrei sa spui?
- Lipsește unul. Erau 4 fără Selograx.
Celest se uita in jur încercând în același timp sa urmărească mortul cu bilele de foc.
- Evelyn!
Acesta imi atrage numaidecât atenția făcându-mă să mă întorc cu privirea în direcția opusa.
- Nu. La dracu!
Simt cum o lacrima începe să cada pe obrajii mei roși, înghețați. Țin o mana inca impingandu-l pe rege iar pe cealalta o indrept spre spiritul cu ochii mov. Încerc să îi evit pe Nate si Derek ce stateau im fata spiritului ca un fel de scut uman. Reușesc sa îl iau doar pe el salutându-l in sus și aterizabt în partea opusa.
- Celest, mai știi cântecelul? O intreb grăbită.
- Nu! Striga ea.
Spiritul a reusit sa pună mana pe baieti. Au ochii mov, cred ca ii controlează. Observ cum acestia își ridica mainile incet ajungând îndreptate cu arma spre noi. Trimit un val puternic dar controlat spre ei pentru a le zbura armele.
Ma intorc cu fata la rege și îl lovesc cu un mic tsunami ce il face sa se îndepărteze mult mai departe decât ma așteptam.
Observ ca Celest este inca ocupata cu mortaciunea, creatura alba cu cea neagra se bat, iar spiritul cu ochii mov este prins de șerpii noștri.
- Stii ce inseamna asta Evelyn? Doar tu si eu mititico. Spune Selograx cu o pofta de a ma omorî nemaivăzută.
Incep cu cuvântul meu favorit. Apa mi se supune. Nu este o gândire proasta ceea ce o sa fac dar o sa fie putin in dificultate.
- Celest țineți respiratia. Spune din timp.
Îmi indreot o mana spre baieti ce inxa aveau ochii mov din cauza mortaciunii. Baietii ajung în siguranță pe plaja apoi atrag apa din ocean în sus încât sa doboare bariera de gheata.
Cu toții picam in mare. Creatura alba știe sa înoate din câte observ, iar eu ma duc după Celest controlând valurile marii. O iau și mă îndrept cu ea la suprafață. Puterile mele ne tineau cu capul in afara apei, iar Celest își folosea focul pe Selograx și camarazii ei.
CITEȘTI
Police of lost Angels
Детектив / ТриллерDouă verisoare ajung să se confrunte cu paranormalul datorită meseriei lor. Acestea vor încerca să treacă peste fiecare obstacol pe care viața il bagă în calea lor pentru a ajunge la momentul în care monștrii ce le tulbură somnul și gândurile vor fi...