1.6

9.9K 669 108
                                    

Perşembe.
12.19

Ali: Napıyorsun Halil?

Halil İbrahim: Ne yapıyorum?

Ali: Öyle bahçenin ortasında kucak kucağa oturarak okuldan atılmazsınız.

Ali: Grup yapın, garanti olsun.

Halil İbrahim: Hayırdır amk sana ne oluyor?

Halil İbrahim: Kıskandın mı yoksa?

Ali: Amacın bu mu?

Halil İbrahim: Amacım?

Halil İbrahim: Açıkçası bir amacım yok. Öyle takılıyorum sadece.

Ali: Ne yaparsan yap.

Halil İbrahim: Herkes hayatına senin gibi devam edecek diye bir şey yok, bazılarımız da böyle devam ediyor.

Ali: Bu devam etmek mi Halil?

Ali: Burdan bakınca hayatını sikip atıyormuşsun gibi geldi bana.

Halil İbrahim: Yaptığım her şeyde bir kusur bulmaktan yorulmadın mı?

Ali: Sen mükemmelsin de ben kötüyüm işte amına koyayım naparsın

Halil İbrahim: Ne istiyorsun abi benden? Zaten siktir olup gideceksin, hayatımın amına koymuşum ya da koymamışım ne farkeder senin için?

Ali yazıyor...

| Ali çevrimiçi.

Halil İbrahim: Dünyanın en düzgün insanı olsam gitmekten vaz mı geçeceksin?

Ali: Hayır.

Halil İbrahim: O zaman sus.

Ali: Ne yapmaya çalıştığını biliyorum Halil.

Ali: Ve zerre yemiyorum. Sikime de takmıyorum.

Halil İbrahim: Ne yapmaya çalışıyorum? Lütfen söyle, çünkü ne bok yediğim hakkında en ufak bir fikrim yok.

Ali: Bütün sorumluluk bendeymiş gibi davranıyorsun.

Ali: Kendini böyle mi aklayacaksın? Bizden bir bok olurdu ama Ali gitmeyi seçti, bu mudur?

Halil İbrahim: Bizden bir bok olmayacağını gayet iyi biliyorum.

Halil İbrahim: Bu yüzden sana yaklaşmıyorum.

Halil İbrahim: Senden uzak durmamı söyledin duruyorum işte amk

Halil İbrahim: Daha ne istiyorsun?

Ali: Benden uzak durduğuna emin misin?

Ali: Geçen gün kazan dairesinde yaptıkların uzak mesafeden yapılacak şeyler değil çünkü??

Halil İbrahim: Sarhoştum.

Ali: Vay çok güzel bahane. Senden önce kimsenin aklına gelmemiştir.

Halil İbrahim: Madem bu kadar rahatsız oldun neden durdurmadın?

Ali: Durdurmaya çalıştım.

Halil İbrahim: Cidden mi?

Halil İbrahim: Saçlarımdan tutup boğazıma kadar zorlarken kendini geri çekmeye çalışıyordun herhalde?

Ali: Sana hayır diyemediğimi inkar etmiyorum amk. Neyin ne olduğunu biliyorum, salak değilim.

Ali: Bizden bir bok olmayacağını düşünmemin sebebi de bu zaten.

Ali: Sen beni insan yerine koymuyorsun ki abi, köpek gibi davranıyorsun.

Halil İbrahim: Ulan sen ne diyorsun?

Ali: Eğer gitmezsem hayatım senin peşinden köpek gibi dolaşmakla geçecek.

Halil İbrahim: Oğlum ölüyorum.

Halil İbrahim: Kaç gündür uyku uyuyamıyorum amk çocuğu

Halil İbrahim: Siktir olup gideceksin, bu çukurun içinde tek başıma bırakacaksın beni.

Halil İbrahim: Nefes alamıyorum Ali.

Halil İbrahim: Sen bana hayır diyemediğin için diz çökmedim önünde.

Halil İbrahim: Başka türlü nefes alamadığım için çöktüm.

Halil İbrahim: Uzak durmak için götümü yırtıyorum, kendime tutunacak bir dal arıyorum.

Halil İbrahim: O kadar uğraşıyorum, dönüp bakıyorum burnumun dibindesin. Ne yapayım ben Ali?

Halil İbrahim: Şerefsiz herifin tekiyim. Yaşadığım her şeyi hakediyorum.

Halil İbrahim: Gitmek istiyorsun, dur bile diyemiyorum. Çünkü haketmiyorum.

Halil İbrahim: Ben ne yapayım oğlum?

Ali: Tutunacak dalın Sedef mi?

Halil İbrahim: Kimse kim amk

Halil İbrahim: Konumuz bu mu şimdi?

Ali: Eşcinselsin sen Halil. Hayatına bir kızla devam edemezsin.

Ali: Evet şerefsiz herifin tekisin ama en büyük şerefsizliği kendine yapıyorsun.

Ali: Kendine hiç acımıyorsun amına koyayım. Çukurun içindeyim diyorsun ama sürekli kazmaya devam ediyorsun.

Ali: Okula sarhoş gelince, kendine yalan söyleyip kızlarla takılınca düzelecek mi her şey?

Ali: Okuldan atılınca rahatlayacak mısın?

Halil İbrahim: Oğlum ha Sedef ha Kerim ne fark eder? Sen benim herhangi bir şekilde rahatlayacağımı düşünüyor musun cidden?

Halil İbrahim: Bittim ben Ali.

Halil İbrahim: Bundan sonra yaşıyorsam sadece annem için. Benden başka kimsesi olmadığı için.

Halil İbrahim: Gözünü seveyim bırak artık. Bırak ne bok yiyorsam yiyeyim.

Halil İbrahim: Git kurtar kendini, başka da bir şey düşünme.

Ali: Şerefsiz orospu çocuğu.

Halil İbrahim: Öyle bakma bana.

Ali: Yine sana olan zaafımı kullanıyorsun. Öyle boynu bükük oturup kendini acındırınca hiçbir sikim değişmeyecek.

Halil İbrahim: Seni köpek gibi seviyorum Ali. Kendimden çok seviyorum.

Halil İbrahim: Ama sandığın gibi fikrini değiştirmeye çalışmıyorum, çünkü kalmanı istemiyorum. Sen burda mutlu olamazsın. O yüzden bir an önce kurtar kendini.

Ali yazıyor...

| Ali çevrimiçi.

Ali yazıyor...

| Ali çevrimiçi.

Ali: Siktir git.

Görüldü.

____
venüs.

madnessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin