duyuru

719 34 15
                                    

Kitap yazmak için konu arıyodum ben. Farklı olsun istedim bad boy bad girl tarzının dışına çıkmak istedim. 2014 Ağustosta bu hikayeyi facebooktaki 'tumblrdan kareler' sayfasında gördüm durum olarak paylaşılmıştı. SamurayBoy falan diyosunuz, orda böyle bişey belirtilmemişti. Hikayeyi değiştirip yazabiliceğimi ve farklı olacağını düşündüm. Evet en baştaki sinema olayı ve süpermen tişörtü falan aynı. Ama ben o çocuğun şiir defteri olduğunu veya böyle bi iddaya girdiğini sanmıyorum. Gayette kendini pislik olarak tanıtıyodu. Değiştirmeye çalıştığımı sadece burdan bile anlayabilirsiniz aslında. Sonra ne bileyim aile sorunları falan yoktu onun. Şair ruhlu değildi. İlk bi kaç bölümden sonrasının o metinle alakası bile yok. Emek hırsızlığı falan değil bu. Esinlendim sadece. Gelipte bana kızmakta haklı o çocuk her kimse. Ama yemin ederim hikayenin devamı sadece bana ait.Kimsenin özel hayatını çalmak gibi bi niyetim yok, olamaz. Kalkıpta bu hikayeyi silemem. Küçüklüğümden beri hayalim buydu benim. Wattpada üye olupta 'aa kitap yazılıyomuş burda bende yazayım bari' diyen biri değilim. Ben burda hayalimi gerçekleştirdim. Şuanki okunma sayım çoğu hikayeye göre düşük ama çoğu yazarın hikayesi milyonlara ulaştığında bile bu kadar mutlu olmamıştır eminim. Bütün umutlarımı bu hikayeye bağladım. Öylece silemem. Gerekirse o çocuğa yalvarırım özrümü dilerim ama bu hikayeyi silmemi beklemeyin benden. Hırsız olduğumu söyleyen bir sürü mesaj gelmiş. O çocuğun beni kız olduğuma bakmadan döveceğine dair.Hikayeyi okuyun, Bulut olarak anlattığım kişi aslında benim. Yani ilk bölümlerden sonra hikayenin tumblr metninden koptuğu kısımda Bulut Barkının tüm hisleri, düşünceleri tamamiyle benim. Her yazar kitabında kendinden izler bırakır derler. Bu kitap benim izlerimle dolu. Hikayenin çıkış noktası başkası belki, evet. Ama kitabı silemem, bunu beklemeyin benden. Belki düzenlemeye alıp daha çok değiştiririm ama yok edemem. Bu kitap benim tüm umutlarım.

Çilekli SütHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin