3.''Park.''

1.5K 98 18
                                    

***Bulut***

Geçip arkalarındaki sıralardan birine oturduk.Aramızda bir sıra boşluk bırakmıştık.Oturmuş öylece filmin başlamasını bekliyordum.Sanki Enes'e kendimi kanıtlama çabam hiç olmamıştı ve ben o kızalara laf atmak zorunda değildim.Film başladığına kumral kızı izliyordum.Sütü bitmişti.Sızlanarak arkadaşına döndü.Ne konuştuklarını bilmiyorum ama kız , kumrala bir süt daha uzattı.Kumra uzanıp kızı öptü.

Koluma bir darbe aldığımda Enes'e döndüm.

''Hadi bir şeyler söyle kızlara.Aval aval filmi izleme.'' Sinirle önüme döndüm.Sesime biraz rahat bir hava verip laf atmaya başladım.

''Hey esmerim , orası rahat değilse kucağımda yer var.'' Hey hey hey , şunu açıklayayım , bunu kesinlikle ben söylemedim.Bunu benden atak bekleyen Enes , beni cesaretlendirmek için
ilk hamle olarak söylemişti.Sonra dönüp bana baktı.'mesaj alınmıştır' bakışı atıp önüme döndüm.

''Hey , kızıl ver de sütünden bende içeyim.'' Bunu saçları kızıla yakın kumral olan kıza söylemiştim.Hani hep süt içene.Biraz duraksadım.Bu pek iyi bir başlangıç olmamıştı.Enes kıkırdadı.

''Ne yani sadece bu kadar mı pislik olabiliyorsun?''

''Hayır daha iyisini yapabilirim.''dedim hırslanarak.Daha iyisini yapabilir miydim ?

Evet.

Yapmak istiyor muydum?

Hayır.

Yapmak zorunda mıydım ?

Evet.Lanet olasıca bir evet.

Kendimden iğreniyordum.O kızlara o kadar iğrenç şeyler söylemiştimki.Ve Enes'in söylemesinede izin vermiştim.Onların kendini ne kadar kötü hissedebileceğini biliyordum.Sinirlenebileceklerini de.Beni bir pislik gibi göreceklerini de biliyordum.Zaten bunun için uğraşmıyor muydum ? Kendimi pislik gibi göstermek için bunu yapıyordum.Sanırım gerçek bir pislik gibiydim şu an.

Cesaretimi toplayıp , bulabildiğim en az pisliklik içeren cümleyi aradım.İçeri girerken , kuzıl - kumral kızıl-'ın üstündeki  supermen tişörtünü görmüştüm.Derin nefes aldım.

''Hey , superwomen sen uçabiliyor musun ?'' Yine cevap vermemesini bekliyordum.Yine umursamamasını ve film izlemeye devam etmesini.Sonra arkadaşının onu sakinleştirmesini.Çilekli sütünü bitirmesini , son yudumu çektiğinde arkadaşına dönmesini ve yeni bir süt içmeye başlamasını.Ama hiçbiri olmadı.

''Evet , göstereyim mi ?'' Hayır gösterme.Lütfen.Kalktı.Geliyor.Git gelme buraya kızıl.Ya da kumral mı demeliyim ? Ay bilmiyorum kafam çok karışık.Ay ne ya ? Karı gibi olmadı bu.Yoksa harbiden uçabiliyor mu? Evet Bulut kesin uçuyor hatta Mars'tan Dünya'yla barış yapmak için geldi.Böyle dalıp gitmişken şırıl şırıl bir su sesiyle irkildim.

Yoo hayır su değil.Süt.Çilekli süt.Kızıl'ın sütü.Onun içtiği sütün kafamda ne işi var ? Ayağa fırladım.

''Sen deli misin?!'' Çoktan arkasını dönmüş ve en öndeki koltuğuna dönmüştü.Arkadadşına bir şey söyleyip bana döndü.

''Evet , bir sorun mu var ?''

''Var.''dedim sinirlenerek.

''Neymiş o ?'' Umursamazdı.

''Sensin.Sorun sensin.Bana bir tişört borçlusun.''

Omuz silkti.''Hayır değilim.'' Umursamazlığı beni deli ediyordu.Azıcık kızsa ve sende bir pisliksin falan dese vicdanım rahatlardı.Bana karşılık versin diye bağırmıştım zaten ama sonuç belli.Sinemadan çıktım.Film bitmişti zaten.Oyuncuların ismi falan çıkıyordu.Enes peşimden geldi.

''Süt banyosu yaptın fena mı?'' Güldü.Alay etti kendince.Ama ben hiç üstüme alınmadım.

''Git , istediğini yaptım işte niye uzatıyorsun ?''

''Kızma tamam.Yani tam bir pislik değildin ama idare ederdin işte.Bununla idare ederiz.''

Tabii ki Enes'in beni iyi pislik rolü yaptığımı söyleyip teselli etmesini , sırtımı sıvazlamasını falan beklemiyordum.Enes'ti işte.Klasik Enes.Kendinden başka kimseyi düşünmeyen , ilgi manyağı egoist Enes.

''İyi o zaman.Beni rahatsız etmeden başka yerde idare et.Artık gidecek misin ?''

''Tamam gideriz bağırma.''Bunu onun yanındaki çocuklardan biri söylemişti.

''Bağırttırmayın sizde.İstediğinizi yaptım.Enes gibi tescilli pislik olamam ama bununla yetinin.Güle güle.'' dedim sinirlerimi yatıştırmaya çalışarak.Bir şey demeden yanımdan ayrıldılar 3pislikler.

Biraz yürüdüm öylece.Sonra kafamda ve tişörtümde hala çilekli süt olduğunu hatırladım.Hala sinemanın yakınlarındaydım.Bir çeşme aradım ama yoktu.

Bir süre daha etrafta dolanınca parka çok yakın olan çeşmeyi farkettim.''Çilek ailesi hayratı'' yazıyordu.Gülümsemeden edemedim.Kafamı suya soktum , su buz gibiydi.Erkek olmanın faydalarından birisi saçınızı istediğiniz zaman , su olan heryerde yıkayabilmekti bence.Elime su alıp tişörtüme biraz su attım.Ama bir işe yaramıyordu.

Kız sütü nasıl boşatmışsa artık.Tişörtüm sütü benimseyip kucaklamıştı resmen.Çıkmıyordu işte.Siyah tişörtte pembe süt kırmızımsı bir renge dönmüştü.Boşverdim ki her zaman bunu yapmakta üstüme yoktu açıkçası.

Biraz ötedeki parka oturduğumda gözlerime inanamadım.Kirpiklerimi birkaç kez kırpıştırdıktan sonra emin oldum.Gerçekten ordaydı.Ordaydılar.Çoğul eki vardı ama çoğul kısmı umrumda değildi ben sadece onu görüyordum.

Kumral saçlarıyla , simsiyah kıyafetiyle , çilekli süt içerkenki masum ifadesinden tamamen arınmış bir şekilde karşımdaki bankta duruyordu.Tamamen kötü kız gibiydi.Benim zıttımdı.Ve sanırım beni ona iten de buydu.Zıt kutuplar birbirini çeker değil mi ?

Şeytan dürttü sanırım onları dinlemek geldi içimden.Tamam tamam şeytanın suçu yok hepsi benim fikrimdi.Ne konuştuklarını merak ettim.Yavaşça oturduğum banktan kalktım.Beni kesinlikle farketmemişti.Bundan eminim.Oturdukları bankın arkasında çalılıklar vardı.Arkadan dolanıp çalılıklara saklandım.

Allah'ım bir kız uğruna düştüğüm hallere bak.Hemen oracıkta oturup 'İsyan' şarkısını söylemek geldi içimden.Ama sadece 'isyan.' diye bağırılan kısmı.Söylemiş miydim ? Sesim çok güzeldir.Bu konuya nerden geldim ?

Çalılıklardan konuştukları rahat duyuyordum.Şuan benim hakkımda konuşuyorlar ve ne kadar yakışıklı olduğumu falan söylüyorlar , demek isterdim.

Ama hayır , benim -olmayan- yakışıklılığım hakkında falan konuşmuyorlardı. Konuştukları şey twitterdı.Bunu DM, tweet gibi terimlerden anlamıştım zaten.Biraz daha yaklaşıp daha net duymaya çalıştım.Benimde twitterım vardı.Yanına gidip kullanıcı adını istesem asla vermezdi.Verir miydi ? Hayır.

Üstelik birde beni süt banyosuna sokup boğardı.Beklerim yani.Çalılıklardan çıkıp öylece twitter kullanıcı adını isteyemem..Peki o zaman ne yapmalıyım?

♛♛♛

Umarım beğenmişsinizdir :D Uzun yazmaya çalıştım ama olmadı sanırım :/ 763 kelime yeahha :D Tek tıkla vote verip beni 24 saat mutlu edebilirsiniz :D Ve bi de tek kelimelik yorum bile yapabilirsiniz.Tek kelime nlr nlr .s.s

Çilekli SütHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin