14.''Ayrılık"

993 58 54
                                    

Acılar vardır , acılardan büyük. Insan vardır acılarla büyür.

-Ase Marley

Keşke dersiniz , bu haberi duymasaydım , hayat 5 dakika öncesine geri sarılsa ve ben bunu duymadan uzaklaşmış olsam burdan. Ama hayat tüm hızıyla devam eder ve siz hiç bir şey yapamadan , acınızla başbaşa kalırsınız. Keşke dersiniz , hayatı dondurup uzaklasabilseydim buradan. Ama tüm yapabildiğiniz , ağlamamak için gözlerinizi sımsıkı kapatmak olur.

276 Retweet.

569 Favori.

Çünkü fenomen olmak bunu gerektirir. En son tweetime gelen favori ve retweet sayısı karşımda duruyordu. Memnuniyetle gülümsedim. Bu siteyi , bu sitenin insanlarını , tweetleri , her şeyi seviyordum. Kendi profilimden çıkıp anasayfaya geçtim.

Anasayfada sadece tweet okurdum ve inanın bana bu çok eğlenceli.

Mesaj kısmında '1' sayısı görününce hemen açtım. Ezgi'den gelmişti.

Gönderen : @BayanÇilekk

"Bugün akşama doğru sahilde buluşalım mı?"

Gönderilen : @BayanÇilekk

"Tamam olur. Bir şey mi oldu ?"

Çok geçmeden cevap geldi.

Gönderen : @BayanÇilekk

"Bilmen gereken şeyler var. Konuşmalıyız."

Neyi bilmem gerektiğini merak etmiştim. Ama ısrar etsem de mesaj yoluyla söyleyeceğini sanmıyordum. O yüzden ısrar etmedim ve sadece saati sordum.

Gönderen : @BayanÇilekk

"18:30'da ilk buluştuğumuz yere gel. Çıkmam gerek görüşürüz. "

Ona görüşürüz yazdıktan sonra Twitter'da yapacak bir şey bulamadım. Saat henüz 16:30 du ve buluşmaya çok vardı.

Aklıma Esin'in twitterı olabileceği gelince , Ezgi'nin takip ettiklerinin listesine girdim. 530 Kişiyi takip ediyordu. Bayağı bir arama yaptıktan sonra Esin'in gülümseyen fotoğrafıyla karşılaşınca durdum.

@BayanKahkaha kullanıcı adıyla kaydolmuştu. 7/24 gülümseyen birisi için çok doğru seçilmiş bir kullanıcı adıydı.

Gerçekten hiç mi üzülmezdi ? Hep mi neşeli olup , gülerdi ? Hiç dertlenmez , ağlamaz mıydı ? Bu kadar negatif duygu varken nasıl sadece pozitif olduğunu düşündüm.

Belki de gerçekten o kadar neşeli değildi. Dışı rengarenk olan bir gökkuşağı gibi görünüp , içinde aydınlatılamayacak bir karanlığı barındırabilirdi pekala.

Ya da göründüğü gibiydi işte. Hayatın komik , güzel taraflarını görüp , kötü taraflarını hiçe sayan birisi de olabilirdi. Sevmenin , sevilmenin , kahkaha atmanın büyüsüne kapılıp , tüm kötülüklere kapatmıştı gözünü belki de.

Böylece Esin olmuştu. Gülen , sevinen , seven , sevilen. Gözlerinde dünyanın tüm renklerini barındıran. Hayata 4 elle -hatta bacaklarıyla bile- sarılmış olan bizim Esin çıkmıştı ortaya.

Belki hepimiz Esin olmalıydık.

Keşke olabilseydik.

Ama Allah aşkına birinin lakabı Tontişken nasıl Esin gibi olabilirki ? Tontiş nedir Allah'ım ? Enes' e bir kez daha lanetler okumaya başladım.

Düşüncelerim iğrenç lakabımın aklıma gelmesiyle bölününce , gerçek dünyaya döndüm ve Esin'i takip edip , twitter'dan çıktım.

Kitaplığıma ilerleyip hiç okumadığım , ama kendimi bildim bileli kitaplığımda duran şiir kitabını alıp yatağıma oturdum. Ünlü şairlerin şiirlerinin derlemesinden oluşuyordu. Oturdum yatağıma ve ilk sayfayı açtım. Tarih ve isim yazıyordu.

Çilekli SütHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin