VOTE & YORUM ?
Ezgi biraz daha ağladıktan sonra sakinleşti. Özür diledi ve bu konuyu konuşmak istemediğini , bu geceyi unutmamı istediğini söyledi. Ben de üstelemedim. Bu gece bizde kalacaktı ve ben annemlere haber vermezsem annemler beni tek kelimeyle ; öldürürdü.
''Alo anne bir şey sorabilir miyim ?''
''Sor acelem var.'' Biraz duraksayıp cümlemi toparladım. Ezgi'nin üvey babasını anneme söyleyemezdim bu yüzden iyi bir neden bulmalıydım.
''Anne bir kız arkadaşım bu gece bizde kalacak sorun olur mu ? Annesi falan evde değilmiş korkmuş bize gelmiş ?'' En iyi nedenin bu mu Bulut ? Ciddi misin ? Annem küçük bir çığlık attıktan sonra konuştu.
''Eve kız mı attın ?''
''Hayır anne arkadaşım.Hem o benim odamda bende kanepede yatacağım. Sorun olmaz değil mi ?''
''Hayır. Kalabilir ama yanlış bir şey yapmayın.'' Oflayarak telefonu kapadım. Odama geri döndüğümde Ezgi yatakta oturuyordu. Ben odaya girince hemen konuşmaya başladı.
''Baştan söyleyeyim aynı yatakta falan yatmayacağız ve ben senin kıyafetlerini giymeyeceğim.''
Neden ama ? Filmlerde kız ve erkek birlikte uyur sonra aşık olurlar. Gülümseyip başımı salladım.
''Siz nasıl isterseniz leydim.'' Gülüp ayağa kalktı.
''Ben nerde yatacağım ? Salon nerede ?'' Olumsuz anlamda kafamı salladım.
''Sen burada yatacaksın. İtiraz yok leydim. İyi geceler.'' dedim ve defterimi komidinin çekmecesinden alıp odadan çıktım. Yorgan ve yastık alıp ahşap işlemeleri olan krem rengi koltuğa yattım. Tavanı izlerken uykumun gelmesi için dua ediyordum. Her gece bunu yapardım ve ben düşüncelere dalmışken uykum geliverirdi. Ama bu gece bir şeyler ters gidiyor olmalıydı ki uykum gelmiyordu.
Tabi bunda , odamda yatan kumral kafalı asi ve bir o kadarda çocuksu , üvey babası yüzünden kaçıp benim yanıma gelen ve şuan odamda yatan ultra mega güzel kızında etkisi olabilirdi. Evet , bu da bir ihtimal.
Uykumun gelmeyeceğini anlayınca koltukta doğrulup , oturdum. Defterimi elime aldım ve boş sayfaları izlemeye başladım. Acaba şuan uyumuşmuydu ? Uyumadıysa ne yapıyordu ? Bu gece ne yaşamıştı ? Aklımda bir sürü soru vardı ve ben cevap bulamıyordum. Kalemimi deftere sürtmeye başladım. Ne yazdığımı bilmiyordum .Sadece , içimden geçenleri yazdım.
''Özlediğini kimseye anlatamıyosun mesela. Çok derinde , içinde bir şeyler var , özlediğini biliyorsun ama anlatamazsın. Anlamazlar ki. Hiç kimse anlamaz bir şarkı duyunca , o şarkıdan ikinize bir dünya kurduğunu . Anlamazlar adını her duyduğunda kalbine saplanan yumruyu. Gözlerinin neden dolduğunu , neden saçma sapan gülümsediğini... Hayallerini hiçbir yere sığdıramadığınıda anlamazlar. Çünkü , kimse sevmenin ne kadar zor olduğunu bilmez. ''
Bazen bu huyumdan nefret ediyordum. İnsanlar platonik aşık olur , ben platonik aşk acısı çekiyordum. Ve aşık olduğum biri de yok. Birini özlüyorum , sanki biri vardı ve hep yanımdaydı sonra birden gitti ve ben onu hiç tanımamışım gibi davrandık. Yani anlatamıyorum ama , anlayın işte.
Defterimi kenara bıraktığımda çoktan uykumun gelmiş olduğunu farkettim. Odamın kapısının altından ışık gelmiyordu , uyumuş olmalıydı. Yarın erken kalkmalıydım. Gözlerim kapandı ve son hatırladığım karanlıktı.
***
''Bulut kalkar mısın ?'' Alışkın olmadığım yumuşacık bir ses bana sesleniyordu. Annem olduğunu düşündüm ama aklıma Ezgi'nin dün akşam benim odamda kaldığı gelince hemen kalktım. Karşımda çok şirin bir şekilde duran Ezgi'ye aval aval bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt
ChickLitÇilekli sütü ne kadar sevdiğini de bilirim.İnan bana seni dünyada kalan son çilekli sütün en son damlasında bile delicesine sevebilirim. Ve sen , beni seversen , yüreğinin beni seven her hücresinden öperim... Bu Kitap 28 Ağustos 2014 tarihinde yayın...