Aptal ben. @BayanÇilekk kullanıcı adı Kızıl'dan başka kime ait olabilir ki zaten ?
Sevinç dansım bittiğinde arkamı döndüm ve kapıda beni izleyen bir adet anneyle karşılaştım.Kapıya yaslanmış , tek kaşını kaldırmış beni izliyordu.Gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi bön bön anneme bakmaya devam ediyordum.Kendime geldiğimde konuştum.
''A-ov.Selam''
''Selam.Sen az önce ne yapıyordun ?'' Dedi şaşkınlığını hala atamamıştı.
Tereddütle cevap verdim.''Halay çekiyordum anne.Flash tv'yi daha az izlemeliyim sanırım.'' Cidden mi Bulut ? Flash tv ve halay mı ? Annem inanmayarak bana doğru geldi.
''Neye sevindin ? Gözlerinin içi gülmüyor kahkaha atıyor resmen '' Gülümsüyordu.Anneme her şeyi anlatabilirdim.Pek arkadaşım yoktu , ben de annemle arkadaş olmuştum.Yatağa oturdum.Telefonumu tekrar gördüğümde sevincim ikiye katlandı.Annem de oturdu.
''Anlatacak mısın ?'' dediğinde derin bir nefes aldım.Olumlu anlamda kafamı salladım.Sırıtmama engel olmaya çalışarak anneme döndüm.
''Bir arkadaşım var , yani sanırım arkadaşız , bilmiyorum.'' Annemin gözleri şaşkınlıkla açıldı.
''Bir arkadaşın mı var ? Tatlım inanmıyorum bu harika.''Biraz duraksadı ve sordu. ''Kız mı ?''
''Evet.'' dedim. Sesim fısıltı gibi çıkmıştı. Kesinlikle sevgilim olduğunu sanacaktı.Yüzümü buruşturdum.
''Sevgilin mi ? İnanmıyorum''dedi küçük çocuk gibi ellerini çırparken.
''Hayır anne değil'' İtiraz ediyorum ama annem inanmayacaktı.
''Kesin değildir evet.'' dedi alayla.Biraz durduktan sonra yine sordu. ''Adı ne peki ?''
Bu da mı gol değil şampiyon , bu da mı gol değil ? Ben daha kızın ismini bile bilmiyorum ki. Duraksadım.
''Sanırım ismini bilmiyorum.'' Annem beni taklit etti.
''Sanırım ismini bilmiyorum.'' Anneme baktım.
''Sormayı unuttum.Tanışmamız pek iyi değildi de.''
''İsmini bile bilmediğin bir kızı mı seviyorsun yani ? Benim doğurduğum çocuk bu kadar olur zaten.'' Dedi söylenerek odamdan çıkarken. Beyin hücrelerim son cümlesini algılayınca hızla cevap verdim.
''Ben onu sevmiyorum anne.'' Cevap gelmeyince kendimi yatağa attım.Çilekli süt içmekten vakit bulup beni takip etmişti.
Belki arkadaşım olurdu.Sevgili demiyorum , arkadaş.Şimdiye kadar hiç arkadaşım olmamıştı ve ben bir arkadaşla birlikte ne yapıldığını bile bilmiyordum.Ki zaten bu durumda onun sevgilim olmasını düşünmek saçmaydı. Öyleyse niye düşünüyorum ? Tamam düşünmüyorum.Sustum.
Yataktan kalkıp dolaptan koyu gri tişört ve siyah kot pantolon giydim.
Sonra gidip yataktan telefonumu aldım ve @BayanÇilekk profiline girip , profile göz attım.Çok güzel fotoğrafları vardı.
Bir tanesinde yan durup kameraya gülümsemişti.Siyah beyaz bir fotoğraftı.Kıyafeti çok şeydi, kısa.Hatta yok gibiydi.Siyah kazağın altına file çorap giymişti.Dikkatli bakınca , altındakinin tayt olduğunu farkettim.Yani kısa giyinmemişti.Saçlarını eliyle tutmuş , gülümsüyordu.
Bir süre fotoğrafa baktıktan sonra attığı tweetlere göz attım.
''Bu garip bir veda olacak çünkü aslında hep içimdesin.'' Asi kızımız duygusal tweet mi atmış ? Şaşırdım doğrusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli Süt
ChickLitÇilekli sütü ne kadar sevdiğini de bilirim.İnan bana seni dünyada kalan son çilekli sütün en son damlasında bile delicesine sevebilirim. Ve sen , beni seversen , yüreğinin beni seven her hücresinden öperim... Bu Kitap 28 Ağustos 2014 tarihinde yayın...