4.''Bildirim''

1.4K 86 30
                                    

Çalılıklardan çıkıp öylece twitter kullanıcı adını isteyemem.Peki o zaman ne yapmalıyım ?

Düşün Bulut düşün.Ben düşünürken , kızıl kız bir çilekli süt daha çıkarmıştı.Düşünüyordum ama bir sonuca varamıyordum.Kız höpürdeterek son yudumu çektiğinde aklıma bir fikir geldi.Hemen yanımda taşıdığım kalemi çıkarıp , çalılıklarda banka doğru fırladım.Bana şaşkın şaşkın bakan 3 kıza aldırmadan kızılın elindeki süt kutusunu aldım.

''Hey sen ne yapıyorsun?'' Kızıl olan kız şoku anca atlatmıştı ve konuşmayı başarmıştı.

''Hiç sadece hobi olarak sinemada üstüme süt döken kızları takip ederim.'' Dedim alayla.Bugün fazla cesaretliyim ve yürek mi yedim acaba ? diye düşünmüyorum değil yani.Kız bana sinirle bağırıp elimdeki çilekli süt kutusunu çekerek aldı.

''Kimse sütümü elimden alamaz.'' Üstüne yazı yazmayı bitirmediğim için kutuyu elinden geri aldım.

''Hayır ben alabilirim.'' Dedim ve twitter kullanıcı adımı yazmaya devam ettim.İşim bittiğinde kutuyu ona uzattım.

''Görüşürüz kızıl.'' Dedim gergin bir şekilde.Arkamı döndüğümde kutuya ne yazdığıma bakmayı yeni akıl etmişti. Göz ucuyla , omzumun üstünden ona bakıyordum. Şaşkınlıkla gözleri açıldı ve arkamdan bağırdı.

''Rüyanda görürsün pislik.''

Karşılık olarak daha yüksek sesle bağırdım.

''Artık hep uyuyacağım.''

Bu ben miyim gerçekten ? Yani ben genelde utangaç biriyim.Ama tanıdıklarıma karşı.Tanımadıklarımada utangacım ama...Bilemiyorum.Umarım saçma sapan bir hikayenin içinde bulmam kendimi.

Hani çocuk kıza aşık olur ama kabullenmek istemez.Kızın masumluğu onu kendine çeker.Çocuk bad boy hallerini bırakıp kıza aşık olduğunu kabul eder ve BUM! Çocuk artık kız sayesinde karanlık tarafından arınmıştır ve daha iyi biri olmuştur.

Düşündüm de bunun olması mümkün değil.Çünkü ben bad boy tipli biri değilim.Karanlık tarafım yok.Sigara , içki içip her gece barda takılmıyorum.Ve gayette duygusal biriyim.

O kıza aşık olmadım çünkü ilk görüşte aşka inanmıyorum.Ve kız masum değil bildiğiniz beni falan dövecek kadar asi bir şey yani.Olsa olsa o benim masumluğuma aşık olur ve bu hikayenin kız rolü benim olur.

Ama tabii böyle bir şey olmayacak.Çünkü o psikopat çilekli süt içmekten vakit ayırıp twitterda beni takip edip sonra DM'den mesaj falan atmayacak.Atmayacak , değil mi ?

***

Saat sabahın 4'ü ama ben ne yapıyorum ? Evet , defterime bir şeyler karalıyorum.Neden bilemiyorum ama bunu yapınca çok rahat hissediyorum. Sanki içimde bir fazlalık var ve ben o bütün fazlalığı kalemimle dışarı atıyorum gibi.Rahatlatıyor işte. Ağlamak istediğimde çoğu zaman yazarım. Çünkü erkeklerin ağlamasını garip karşılarlar.

Hayır yani , yıllar önce malın teki çıkmış ve 'ağlamak kız işi'demiş ve diğer tüm mallarda 'aa evet bu malovzki haklı.Erkekler duygusuz tenekeler bari inanalım bu salağa çünkü biz malız' demiş.Tam olarak böyle olmamış olabilir ama buna benzer şeyler işte.

Erkeklerinde duyguları olabilir.Hatta bazen bir kızdan daha çok ağlamak bile isteyebiliriz.Ne var yani ? Onların gözyaşı torbası var da bizde yok mu ? Bulut'um ben. Yeryüzüne damlalar akıtmayıp ne yapacağım ? Yine edebiyat yaptım galiba.

Her zaman yaptığım gibi boşverip , kalemi elime aldım.Defterimde kaldığım sayfayı açtım ve düşünmeden yazmaya başladım. Ne yazacağımı düşünüp yazarsam , duygularımı tam ifade etmiş gibi hissetmiyordum.

''Sanırım boşluktayım.Burda kimse yok.Bana yardım edebilecek tek kişi sensin ama yoksun.Eğer beni sevmezsen , söz çok çalışırım.Çok çalışıp sevdiğin adam olurum.Duygularım yok.Hiçbir şey hissetmiyorum.Sanki tüm duygularımı sana harcamış gibiyim.Saçlarının her telinden öpüyorum.Uykum var.''

Yazdığım yazıyı okuyunca gülmeye başladım.Saçmalarsın tamam da , bu nedir ? Uykusuzluk beynimi şalgam suyuna çevirdi diye düşünüp , uyumak için ışıkları söndürdüm.Ama uyuyamadım.Neden ? Annemle babam eve  oldukça sesli bir şekilde girmişlerdi.

''Ne ? Sen tam bir psikopatsın.'' Babamın sesiydi.

''Ben değilim  sen psikopatsın.Kafanda uydurup uydurup  doğru olduğuna inanıyorsun.'' bunu söyleyen de annemdi. ''Sessiz ol Bulut uyanmasın.'' Sonunda beni düşünen biri.Annem için 1 dakikalık saygı duruşu lütfen.

''Sanki onu düşündüğün var da ! '' Tamam , sanırım bu gerçek bir kavgaydı çünkü babam annemin bana ne kadar düşkün olduğunu bilirdi.Peki ne olmuştu da babam bu kadar ileri gitmişti ? Ayağa kalkıp odamdan çıktım.Su içme bahanesiyle oturma odasıyla birleşik olan mutfağa girdim.Ben oraya girince ikiside sustu.

''Merhaba.'' dediler aynı anda.İkisini sessizce süzdüm.Dolaptan aldığım suyu bardağa koyarken yanıtladım.

''Size de merhaba.Uykumu böldünüz.''Yalan. Uyumadım ki.

''Özür dileriz.Biz , biraz tartıştık.'' Biliyorum baba , beynimin içine ettiniz zaten dememek için kendimi tuttum.

''Ne hakkında tartıştınız ?'' dedim tek gözümü kısarak.Babam düşünceli gözükürken annem lafa atladı.

''Önemli bir şey değil tatlım , baban abartıyor sadece.'' Ya ne demezsin.Babam abartmıştır kesin.Aramızda kalsın ama annem her şeyi abartır. Pireyi deve yapar yani.Halıya bir damla kola döktüğümde -abartmıyorum sadece bir damla- bütün halıyı yıkardı.Bu durumda , babamın abarttığına inanmamı beklemeyin.

''Evet anne babam hep abartır değil mi ?'' dedim iğneleyici ses tonuyla. Babama bakıp gülümsedim. ''Size iyi geceler , kavganızı başka yerde edin.'' deyip odama gittim. Defterimi komidinimin üst çekmecesine koyup , ışıkları kapadım.Annemin ve babamın niye kavga ettiğini hala bilmiyordum.Ama sonra öğrenirdim.Uykuya daldım.

***

Sabah kalktığımda hemen banyoya gidip , elimi yüzümü yıkadım.Demeyi çok isterdim ama malesef.Önce uyandığım gerçeğiyle yüzleşmek istemeden yatakta 10 dakika tepinip uyumaya çalıştım.Ama uyuyamadım.Sonra yatakta doğrulup , 'öaağğğhhh.' şeklinde bir ses çıkararak gerindim. Kalkıp lavaboya gittim.Telefonumdan gelen mesaj sesiyle , telefonuma koşarak ekran kilidini açtım. Twitter uygulamasından gelen bir bildirimdi.Twitterı açtım ve bildirime baktım.

1 yeni takipçi. Kullanıcı adı bana  O'nu hatırlatmıştı ama o olduğu hiç sanmıyordum. Profiline bakınca fotoğrafları gördüm.Ve ağzım açık kaldı.Hemen geri takip yapıp telefonu yatağa fırlattım.Sevinç dansı yapmaya başladım.

Aptal ben. @BayanÇilekk kullanıcı adı Kızıl'dan başka kime ait olabilirdi ki zaten ?

♛♛♛

Dırırırım :D tam 800 kelimelik saçma sapan bi bölüm vuhuu :D Oruç başıma vurunca temalı bi bölüm oldu.Aslında azcık beğendim bölümü ama karar sizin.Yorumlar her zamanki gibi tek kelimelik bile olabilir lütfelütfenlütfen .sss Yazım hatası varsa özür dilerim aceleyle yazdım :D işbaşvurusu yaptık arkadaşla ve şimdi fotoğraf vermeye gidicez :D Neyse voteleri bekliyorum :**

Çilekli SütHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin