12.''Aşk nedir ?''

1.1K 75 16
                                    

İthaf isteyen kaçıncı bölüm için istediğini yazıp özelden mesaj atsın ^^ Önceki bölümlerede isteyebilirsiniz ^^

Pazartesi. Lanetullah gün. Eğer okulda 3-5 insan yüzü görecek olmasam kesinlikle gitmezdim. Tabi gitmemde edebiyat dersininde etkisi büyük. Siyah yan çantamın içine kitap ve defterlerimi koyduktan sonra kıyafetlerimi giyip odadan çıktım. Kahvaltı etmeyi pek sevmediğim için hiç uğraşmadım. Ayakkabılarımı giyip kapıyı kilitledikten sonra anahtarı cebime attım. Merdivenleri hızlıca inip apartmanın beyaz demir kapısını açtım.

Kulaklıklarım her zamanki gibi kulağımdaydı. 'Karışık Çal' özelliğini açmıştım yine. Bu sefer Apocalyptica - I Don't Care çalmaya başlamıştı. Memnuniyetle gülümseyip adımlarımı hızlandırdım. Okula geç kalmak isteyeceğim en son şeydi. Sınıfa ders sırasında giren birine herkes dik dik bakar ve farketmediyseniz söyleyeyim ; ben ilgi odağı olmaktan nefret ederim.

Okulun tanıdık demir kapısının önüne gelince dahada hızlandım. Yorulmuştum ve hemen sırama oturup dinlenmek istiyordum. Hızlıca 3. kattaki sınıfıma çıktım. Merdivenin sonunda dizlerimi kırıp eğildim ve ellerimi dizime koyup derin nefesler aldım. Nefes alışverişimi düzene sokunca sınıfa yöneldim. Koridorda tek tük insan vardı , çoğu sınıflardaydı. İçeri girip kapıyı arkamdan kapadım ve hızlıca en arkadaki yerime geçtim.

Kapının açılıp kapanma sesiyle hoca geldi sanıp ayağa kalktım. Kapıya baktığımdaysa , hocanın değil başka birisinin gelmiş olduğunu gördüm. Okula yeni gelmiş olmalıydı. Daha önce hiç...Daha önce görmüştüm!

-"Şey aslında ben...işim...yani" Bahane bulamayınca kafamı kaldırıp yüzüne baktım. "Evet uygun bir zaman."

"Harika.O zaman şurdaki kızları kullanabiliriz"

Işaret ettiği yere bakınca 3 kız gördüm. Biri sarışın , biri esmerdi.Ama asıl dikkatimi çeken açık kumral olandı. -

Az önce sınıfa giren kız , sinemadayken Ezgi'nin yanında duran ve dikkatimi çekmeyen esmer kızdı. Neydi adı ? Esra ? Esin ? Evet , adı Esin'di.

Esin beni farkedince şaşkınlıkla ağzı ''o'' şeklini aldı. Bu beni tanıdığını mı gösterir ? Evet , gösterir çünkü sinemada görmüştü.

Çoktan yanıma gelmişti. Kocaman ve şirin bir gülümsemeyle konuşurken , elini uzattı.

''Merhaba ben Esin. Sen de Ezgi'nin anlata anlata bitiremediği Bulut'sun.''

Tamam tanışma kısmını geçip 2. cümleye yatay geçiş yapıyorum. Ağır çekimde tekrar dinliyoruz.

''Sen de Ezgi'nin anlata anlata bitiremediği Bulut'sun.''

''Ezgi'nin anlata anlata bitiremediği Bulut'sun.''

''Anlata anlata bitiremediği Bulut''

Ben kızın suratına bön bön bakarken , ne dediğini farkedip , bana uzatmadığı diğer elini ağzına götürdü. Sonra çekip konuştu.

''Yani şey diyecektim , anlatmıştı bir kere ordan hatırlıyorum.'' Bu anlamsız çabalarına karşı gülümseyip , uzun zamandır havada olan elini sıktım.

''Evet ben de Ezgi'nin sadece bir kere, anlata anlata bitiremediği Bulut'um.'' dedim imalı bir şekilde.

Konuyu değiştirmek için başka konuya atladı. ''Sizin okula geldim ve hiç arkadaşım yok.''

En arka sıradaydım ve yanım boştu. Bizim sınıftakilerde pek arkadaş canlısı olmadığı için 2. dönem okula gelen yeni kızı aralarına alacaklarını sanmıyordum.

Çilekli SütHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin