Probudila jsem se prvního září. Je zamračeno a vypadá, že bude každou chvílí pršet.
Zavazadla jsem si donesla dolů a najedla se snídaně. Byla jsem sama doma. Jedinou hůlku, prefektský odznak a jednu knihu jsem si dala do kabelky.
V 10:30 se přemístil taťka domů a vzápětí mě přemístil blízko King's Cross.
,, Já i matka ti přejeme hodně štěstí v novém roce a věřím, že dáš všechny NKÚ na nejlepší. A moc nedivoč s Malfoyem, jsi teď prefekt! Ahoj!" řekl a byl rázem pryč.
Povzdechla jsem a šla dovnitř. Prošla jsem přepážkou a do odjezdu zbývalo 10 minut. Kamarády jsem neviděla, a tak jsem šla odevzdat moje zavazadla, až na kabelku.
Vešla jsem do vlaku skoro za jízdy. Postavila jsem se a dívala, jak mizí nástupiště v dáli. A pak jsem si vzpomněla, že tu stojím jako idiot a měla bych jít do prefektského vagónu, abych dostala pokyny od primuse a primusky. Vytáhla jsem odznak a dala si ho na sebe.
Už už jsem se chystala otevřít dveře, když mě někdo chytl za ruku.
První věci, které jsem si všimla, byl zelený krásný odznak. Poté jsem vzhédla a viděla Draca Malfoye. Je každým rokem krásnější a krásnější.
,, Čau" otočila jsem se a znovu chtěla otevřít dveře.
,, Gratuluji prefekte, já věděl že to budeme my dva" chytil mi obě ruce tak, že jsem nemohla nic otevřít.
Hlasitě jsem vzdychla a otočila se na něj.
,, Takhle hlasitě vzdychat kvůli mně můžeš jen v ložnici."
Zčervenala jsem. A to uvolnilo to napětí. Přitáhla jsem si ho za límec a dala mu pusu. ,, Taky gratuluju."
Vešli jsme společně dovnitř a stála tam Kája Flamelová s klukem jménem Liam. Hádam, že se tak jmenuje. Takže ti jsou za Havraspár. Za Mrzimor tam stála Hannah Abbottová a Ernie Macmillan. Také tam stál primus a primuska. Všichni jsme čekali na Nebelvír. Podle mě to bude Grangerová a Potter.
Měla jsem polovičně pravdu. Byla to Grangerová, ale s Weasleym? Teď nechci být zastánce Pottera, ale očekávala jsem, že to bude on. Všsak toho dokázal více a je i chytřejší.
,, Konečně jsme tu všichni. Takže bych vás ráda uvítala v novém roce, roce kdy jste prefekti. Začneme tím, co od vás škola očekává" řekla rázně primuska.
,, Byli jste vybráni z důvodu, že jste považováni za nejspolehlivější. Jakožto prefekti můžete odebírat body ostatním studentům SVÉ koleje, nikoliv studentům jiných kolejí. A rovněž nesmíte odebírat body jiným prefektům."
,, Odebírám ti 5 bodů za špatný sex" šeptla jsem Dracovi.
,, Tak to tímpádem nikdy o body nepříjdu" mrkl.
,, Ovšem můžete dát trest komukoliv z jakékoliv koleje, výjmo prefektů a nás dvou."
Primus pokračoval: ,, Během cesty do Bradavic vlakem projděte vlak co hodinu, dvě. Poté půjdete normálně s ostatními kočáry do Bradavic, navečeříte se a poté zůstanete, a ukážete prvákům kde je společenská místnost vaší koleje. S ostatními prefekty z šestých a sedmých ročníků" mávl rukou směrem k 16 lidem, kteří tu seděli a já si jich předtím nevšimla, ,, budete vymýšlet hesla každých 14 dní a zajistíte, ať se to mladší ročníky dozví. "
,, Dále před Vánoci pomůžete vyzdobit školu. Za škaredého počasí, kdy jsou studenti uvnitř, je budete hlídat. A samozřejmě kdykoliv uvidíte někoho na chodbě, kdo dělá něco co nemá, tak je napomenete, nebo dáte trest, nebo uberete body."
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...