Naši změnu pokoje jsme si nechaly až na čtvrtek. Moc času jsme během týdne neměly. Čtvrtek jsme nějak překously a měly vysloužené volno.
,, Hele nemá dneska náhodou Zmijozel trénink? " ptala se spíše sama sebe Bella na obědě.
,, Jo, Snape jim dal povolení. Prý je nový chytač. Zajímalo by mě kdo" odpověděla jsem ji nečekaně.
,, Já to vím " prošel kolem nás a zašklebil se Malfoy.
,, Ptát se tě je zbytečné, protože bys nám to neřekl" protočila jsem oči.
,, No já bych to řekl, kdybys tu nebyla ty, tak už to všechny ví " řekl s nezájem a sedl si kousek od nás.
,, Tak nic no, půjdu za Andrym a zeptám se ho."
,, Ten ti to neřekne. "
,, Jo? A proč Malfoy?"
,, Protože Greenová. "
Podívala jsem se na něj obzvlášť naštvaně, zatímco on se nenechal rozhodit.
Zbytek oběda jsme byly už potichu.
Společně s klukami (ano, bohužel) jsme šli do společenky.Malfoy nezapomněl se Zabinim urazit Weasleyho a Pottera.
Já s Pansy zase nějakou holku z Nebelvíru, hádám z čtvrťáku.S děvčaty jsme se rovnou pustily do předělávání našeho pokoje.
Lucy naštěstí vše hned pochopila a přidala se.
Společnými silami jsme proměnily náš strop zase v aktuální oblohu.
,, Půjdeme se podívat na ten trénink?" řekla ospale Delfi.
,, Jo."
Lucy se mnou souhlasila a Pansy taky. Bella by tam šla i bez nás.Nějak jsme se poupravily a já si sebou vzala hůlku a knihu. No co, můžu se přeci nudit ne?
Procházely jsme hradem a narazily na Nebelvír a Zmijozel. Myslím tím naše družstva.Přišly jsme blíže, abychom slyšely.
,,K zaučení nového chytače, koho? " zeptal se Oliver Wood a náš tým nechal chytače projít.
Nebyl to nikdo jiný než Draco Malfoy.,, Malfoy?" zašeptala jsem nevěřícně k holkám. I ty tomu nemohly uvěřit.
,, A to není všechno " ukázal Flint na jejich košťata. Byly to Nimbusy 2001.
,,Nimbus 2001,kde jste je vzali? " zeptal se jich Ronald Wesley.
,, Dárek od Dracova otce" ušklíbl se kapitán.
,, Víš Wesley, můj otec si může dovolit to nejlepší. "
,, V Nebelvíru si místo nekoupíš, stačí talent" ozvala se Grangerová.
Draco k ní přišel a začal mluvit :
,, Nikdo se na tvůj názor neptal ty špinavá mudlovská šmejdko. "Všichni zalapali po dechu.
,, Za to zaplatíš Malfoy! Žer slimáky!" namířil Wesley na Malfoye. Kletba se ale obrátila s odhodila zrzka na zem.
Všichni ze Zmijozelu, včetně nás, se začali smát o sto šest. Celý nebelvírský tým rychle utíkal k Weasleymu.
Ten byl celý zelený a začal zvracet slimáky.
Odněkud se objevil Colin Creevey.
Začal slimáky fotit.Potter a Grangerová Weasleyho vzali a se slovy, že ho odvedou k Hagridovi odběhli. Potter nezapomněl do Malfoye vrazit. Celý Zmijozel se rozchechtal.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...