Falešné zprávy

130 13 0
                                    

Na astronomické věží jsme všichni strávili další hodinu, dvě.

,, Já sázím na to, že někdo s někým bude chodit " zamyslela se Daph.

,, To možné je" přikývla jsem hlavou, při dvouranní procházce po hradě zpět na kolej.

,, Já myslela ale tebe. Schválně jsem to neřekla přímě " mrkla na mě a já se zakuckala. Že co?
,, No jasně, já a láska. Dovolím se zasmát."

Daphne jen pokročila rameny.
,, Nikdy nevíš a taková pěkná holka, jako ty si určitě někoho najde. Já jsem se taky k lásce neměla, ale bude se ti to líbit. "

,, Haha, slyšel jsem tady slovo - "hezká" snad? " přiřítil se z neznáma Malfoy. ,, Jednou s tebou musím souhlasit Malfoy."

,, Žádné ponižování a urážení Karol. A ty Draco ji nech, oba víme, že škaredá není. Neberte to jako to, že bych byla na holky, ale víte co myslím."

,, Mi se nelíbí" dal ruce v bok. ,, Ty mě taky ne " ujistila jsem ho a zašklebila se na něj.

,, Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice " řekla Daphne a odběhla pryč.

Oba dva jsme se začali chechtat. ,, Tak zase se na něčem shodneme."

U toho jsme se na sebe podezíravě podívali. ,, V ničem stejní nejsme " shrnul Malfoy.

,, Zase s tebou musím s-" zakryla jsem si pusu rukami. ,, NE ! Nemáme stejné názory, nic. My dva jsme nepřátelé a hotovo!"

Návazala jsem s ním oční kontakt.

,, A pořád jsem ti nepoděkovala za ty super vlasy. Na tobě by byly hodně zajímavé, spíše legrační." Na to se Malfoy ušklíbl. ,, To určitě. Já bych ale na tvém místě nebyl tak hloupý a dokázal bych to odstranit." Toto mě šíleně rozzuřilo. Co si to dovoluje!

,, Víš , mi se ty vlasy i líbily. Většina chlapců mi je pochválila." ,, Ale nedělej. Mi je jedno s kým si chodíš a s kým ne. I když si nemyslím, že někdo by chtěl s tebou chodit."

Asi má pravdu. Mé sebevědomí je poslední dobou hodně nízko. Z většiny za to může Malfoy.

_________________

Návrat do školy byl otravný. Nejen, že se blíží pololetní zkoušky, ale oni nám musí dát milion testů. A zbytek školy stále mluví o Potterovi . Všude je jen Potter. Jako by on měl být dědicem Salazara.

,, Potřebuju volno, učení mi už stačilo " pronesla Bell během cesty na lektvary.

,, Před pár dny nám začala škola" připomenula jsem jí. Něco zamumlala a já začala směřovat pozornost zbytku party.

,,...no a on už nic neřekl" slyšela jsem naříkat Pansy . Nemusím použít nitrozpyt, abych věděla, kdo to je.

Nejen Potter, ale i Malfoy jsou všude. Co se to u Merlina dějě s Bradavicemi! Všichni se pobláznili.

,, Klid Bell, dnes už jen," podívala jsem se na rozvrh ,jelikož mi vypadl ,, druhé lektvary, dějiny a byliny."

,, A s kým pro Merlina?" ,, Se všemi. Lektvary s Mrzimorem, dějiny s Havraspárem a byliny s Nebbelvírem." Při zmínce " Nebelvír a byliny" jsem protočila oči. Dvě věci, které nesnáším v jedné hodině. No ještě by tam měla být Breamová a Malfoy...počkat, on tam vlastně je! Breamová a Malfoy by se skvěle doplnovali. Oba dva jsou k nevydržení a nemá je nikdo rád.

Šouravým krokem jsme došly do učebny lektvarů. Hodila jsem svoji tašku na mé místo v první řadě. Vedle mě sedí někdo ze Zmijozelu.

S holkami jsme se seskupily u Belliny lavice, kterou sdílí s Pansy. Možnost bavení se jsme ale neměly. Chvilku na to totiž prišel Snape.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat