~Přečíst prosím konec ~
Naštěstí se mi o mém snu, už nezdálo.
Ráno jsem se probudila pozdě.
,,Do háje ,kolik je hodin! " probudila jsem se a vykřikla.
Holky se rozesmály. ,,Co je vtipného?! Já letos už jeden trest zažila a nechci další!"
Rychlostí blesku jsem se začala oblékat a vyběhla z pokoje.
,,Kampak se to ženeme Greenová?" uslyšela jsem za zády známý hlas.
,,Kam asi Malfoy" odsekla jsem a utíkala dál.
,,Kájo!" slyšela jsem ,jak za mnou holky řvou. Dělala jsem , že neslyším a utíkala jsem dál. Vlastně ani nevím,co je za hodinu,ale to je jedno.,, Caroline Jane Greenová" slyšela jsem řvát Pansy.
Zastavila jsem se.,, CO je?! " zařvala jsem. To ale přiběhly holky s Malfoyem a Zabinim.
,, Sobota " zasmál se Malfoy a já si to až teď uvědomila.Nic jsem na to neřekla. Jen jsem se otočila a šla na pokoj.
Sedla jsem si na postel. Chtěla jsem si dopřát klid.
Moc dlouho mi ale nevydržel.
Holky vtrhly se smíchem do pokoje :,, Co to bylo?" zeptala se mě Bella.
,, Nic, jen jsem si myslela, že je škola " odsekla jsem.
,,Neboj, skoro nikdo tě neviděl " řekla Pan.
,, Skoro?"
,, No.... Malfoy a jeho kámoši tě viděli, jinak ale nikdo " sklopila hlavu Astori.
Já se jen svalila na postel.
,, Nenenene!"
,, Neříkalas, že už jste se usmířili? " zeptala se mě nejistě Delfi.
,, Hm to bylo jen na oko" odpověděla jsem ji a svalila se zpět na postel.,, Holky já se o něm ale nechci moc bavit" řekla jsem jim po několikátém vyslovením jeho jména .
,,Dobře, co chcete dělat? " pokývla na souhlas Bella.
,, Co třeba zkusit nějaká kouzla?" navrhla jsem.
,, Klidně, chtěla bych si něco vyzkoušet " souhlasila s mým nápadem Pansy.
,, Tak, co kdybychom si předělaly pokoj?" navrhla jsem.
,, To zní skvěle " přikývla Bella.
,,Tak prvně si všechno zabalíme" zavelela jsem a holky se na ně znechuceně podívaly.
,, Co je? Však jsme kouzelnice ne? " usmála jsem se tajemně.
,,A znáš kouzlo? Já na něj zatím nenarazila" došlo Belle.
,, Pack! " mávla jsem hůlkou na mě věci a ty se zabalily do kufru.Holky na mě jen zíraly s otevřenou pusou.
,, Bacha, ať vám tam nevletí moucha" zasmála jsem se po chvíli.
První zareagovala Delfi.
Pronesla stejné kouzlo, máchla hůlkou a všechny věci se jí zabalily.,, Ha" vítězně se usmála a podívala se na zbylá děvčata.
Ty neváhaly a udělaly to samé.
Po chvilce byl celý náš pokoj v kufrech. Dobře, trochu možná přeháním, ale všechny naše osobní věci byly schovány .
,, Ták, teď to tu předěláme" usmála se trochu ďábelsky Delfi.Po pár úpravách, vypadal náš pokoj překrásně.
,, Příště musíme začít dříve " usoudila Pansy a my přikývly.
Moje část vypadala opravdu kouzelně :^ moje část ^
Holky mají podobný styl. Dohodly jsme se, že budeme mít vše v zeleno- černé barvě, se stylem naší koleje.Společnými silami, jsme poté začarovaly náš strop na noční oblohu. Nebyla sice tak dokonalá, jako ve Velké síni, přesto si myslím, že se nám povedla.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...