Odpovědi na otázky

109 10 0
                                    

Takže ahoj lidi.
Dneska jsou tu odpovědi na otázky, které jste nám pokládali na Tellonymu.
Odpovědi jsou v tomto čase.
Myšleno mezi poslední kapitolou a tou, která bude následovat.
Moc děkujeme všem za otázky a jdeme na to!

Na Káju Green

Kdo se ti líbí?

,, Mi se nelíbí absolutně nikdo. Možná je tam menší (spíše větší) šance na to, že se mi líbí Andrew... "

Raději strana Voldemorta nebo Brumbála?

,, Ehm, jak to mám vědět? Ale když nedáte.... tak...asi Voldemort. Je hodně posedlý černou magii a já taky. A navíc Brumbála nesnáším od té doby, co nám vzal pohár.."

Proč nesnášíš Draca?

,, Malfoye? Proč nesnáším jeho? Mám milióny důvody proč. Tak třeba, dal mi narozeninový dárek šampon. Vše by bylo fajn, kdyby mi neobarvil vlasy na zeleno. Chová se jako blbec. Navzájem se urážíme. Nemáme vůbec nic společného! Já a on, to není dobrá kombinace. Jsme jako den a noc. My nikdy nebudeme víc, než nepřítelé. Kamarádi? No to určitě. "

Usmíříte se s holkami někdy?

,, Za prvé, jak to mám vědět? A za druhé, doufám, že ne. Mé nové kamarádky jsou pro mě mnohem lepší. Jsme spřízněné duše. Kája, Verča a Anne jsou jiné. Už jen povahově, každá jsme v jiné koleji. Nemyslím si a doufám, že to tak zůstane. Byla to jistá etapa mého života, která byla ukončena nástupem do Bradavic. "

Kruval nebo Krásnohůlky?

,, Castelobruxo."

,, Ne, dobře. Když už, tak Krásnohůlky. "

Chtěla by jsi někdy hrát famfrpál?

,, Jako klidně, ale nevím, jestli umím hrát."

Delší názor na Draca a VB's

,, No tak Malfoy. Nemám ho ráda a on mě ne. Můj názor na něj je takový, že to není můj člověk. Jiné pohledy na věc, vše jiné. No dobře, možná ne všechno, ale začal on. Začalo to v prváku, kdy mi začal dělat naschvály. Jeho chyba.

,, A na holky je názor jiný. Mám je moc ráda, jsou mi oporou. Hodně mi pomohly, když mi zemřela teta, strýc, bratranec a sestřenice. Občas mě štvou tím, že se ptají na věci, které sama nevím. Jako příklad Andrew... Mám je raději než naší bývalou partu. Vébesky nahradily Diamond squad. Merline za to jméno se stydím do teď.... "

Oblíbený učitel?

,, Snape, Snape, Severus Snape. Je to dobrý člověk, tedy alespoň na nás."

V jaké koleji by jsi chtěla být, kromě Zmijozelu?

,, To bych raději nechodila do Bradavic. Zmijozel vždycky a navěky! "

Jsi vzorný žák nebo rebel?

,, Vzorný rebel. "

Jaká je tvá orientace?

,, U Merlinových vousů! To, že se mi teď nikdo nelíbí, neznamená, že jsem na holky. Jsem na kluky! "

Kiss, marry, crucio :

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat