Vánoce

275 20 0
                                    

Po našem společném školním trestu jsem se asi ještě týden dobře necítila. Celou dobu jsem byla na ošetřovně. Draco po pár dnech odešel.

Pansy a ostatní holky za mnou chodily kdy to bylo možné. Dozvěděla jsem se že jsem upadla do bezvědomí. Profesor Snape a profesorka McGonagallová nás na lehatkách odnesli na hrad. Kája byla taky v bezvědomí.

Po týdnu a půl jsem konečně opustila ošetřovnu. Vyrazila jsem rovnou ke společenské místnosti Zmijozelu. Den tato už jsem zase chodila na hodiny.

15.Prosinec

Zítra pojedeme na Vánoce domů! 20.12. k tomu dokonce ještě oslavím 12. narozeniny!! Moc se těším. Právě teď si balím věci a chystám se na cestu do Londýna. S holkama se máme sejít na moje narozky. Domluvili jsme se abychom se setkali v Londýně. My bydlíme kousek od centra. Mimo mudly. V ulici kouzelníků. Teď jsem si uvědomila že tam vlastně bydlí i moje bývalé kamarádky. No nic teď tu nebudu přemýšlet nad blbostmi a jdu se radši balit. Večer jsem se rozloučila s pár lidmi ze Zmijozelu třeba Andrew nebo Draco. Všem jsem popřála pěkné Vánoce a Nový rok a pak jsme s holkama šly spát.

16. Prosince
Ráno jsme se všechny probudily brzy. Oblékly jsme se a vyrazily společně na snídani. S Pansy jsme cestou zkritizovaly oufit jedné prvňáčky z Mrzimoru.,, Tak ten oufit " zasmála jsem se.,, Jo mít toto na sobě tak si radši pošlu na sebe Avadu" uchechtla se Pansy. Avada znamená zabít se, protože smrtelná kletba,, Avada Kedavra " zní taky tak. O této kletbě jsem se dozvěděla od rodičů. Řekli mi všechny tři kletby. A taky mi pověděli příběh o Potterovi. Pansy tu kletby taky znala.,, Co jste to řekly? Smrtelná kletba? " zlekla se ta ubožačka.,, No? Máš s tím nějaké problémy? " zeptal jsme se jí.

Ona jen tiše vypískla a odběhla.,, Tak to se mi líbí. Musíš si udělat v společnosti respekt. Každý musí vědět kdo je ten lepší a kdo ne " poučila mě Pansy. Pak jsme jen spolu vešly do jídelny. Všude to bylo v krásném vánočním stylu. Usedly jsme k našemu stolu a pustily se do jídla. Dala jsem si vajíčka.

Bylo to moc super. Potom jsme všichni vyrazili směr vlaková zastávka. Nasedli jsme do vlaku a jeli. Cestou jsem si s holkama povídala o moji oslavě.

Dozvěděla jsem se že Pansy má narozky v Dubnu, Astoria v Srpnu, Delfi v Září a Bella v Únoru. Tím pádem je nejstarší Delfi. Astoria je až rok potom.

Kecaly jsme a kecaly. Myslím že jsme byli dost hlasité. Vím že totiž vylezl Draco s Crabbem a Goylem a řekli nám kdy mají narozky.,, Aha? A co s tím? " zeptala jsem se jich.,, No my slyšeli jak se o svých narozkách bavíte" zarazil se Draco. Pak jsme se všechny zasmály. Draco, Crabbe a Goyle odešli. Celý zbytek cesty jsme se jen bavily.

Já jim konečně řekla o mých bývalých kamarádkách.,, Ty byly tvoje bývalé kámošky? " zeptala se Pansy.,,Jo no" odpověděla jsem.,, To je tedy dost ubohé " řekla Bella.,, Hmm jo, nikdo jiný nebyl" odpověděla jsem. Po hodině jsme dojeli do Londýna. Na nástupišti čekali moji rodiče.

S holkama jsem se rozloučila, prošla s rodiči překážku 9 a 3/4 a přemístili jsme se. Ano na to že je mi jen 11 tak už se dokážu přemístit. Myslím tím, že rodiče se umí přemístit a já se jich jen dotknu. Už na to jsem zvyklá takže nezvracím.

Přemístili jsme se před náš dům. Do našeho domu se nejde přemístit. Je maximálně ochraněný proti kouzelnickým zločincům a zlodějům. Ti mudlovští nás ani neštvou. Ty vyřídíme hned.

Mamka mávnutím hůlky otevřela vstup do našeho domu. Měli jsme velkou vilu. Rodiče oba pracuji na ministerstvu. Přišla jsem do pokoje a vybalila si. Pak jsem si s rodiči sedla na zahradu a povídala jim o Bradavicích. Řekla jsem jim o známkách. Jednoduše o všem možném.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat