Z pohledu Astorie
Probudilo mě otevírání dveří. Sedla jsem si a viděla Millicent, která opouští pokoj. Hned jsem lehce zavadila pohledem o budík a podivila se. Bylo jen 5 ráno.
Vstala jsem a šla za ni. Millicent se posadila do divného místa společenky, kde jsem snad nikdy nebyla.
Posadila se a rozbrečela. ,, Milicent, co se děe? Někdo ti něco udělal?"
,, To septáš zrovna ty? Co že nejsi s nimi?"
,, Viděla jsem tě brečet Millicent. Chci ti pomoct. Jen mi řekni co se stalo."
Nevěříčně se na mě prvně podívala. ,, Dobrá. Ale prosím nikomu ti neříkej. Nesnáším Greenovou. Kdysi se chovala ještě v pořádku, ale zhruba od druhé poloviny třetího ročníku se změnila. Strašně ji stouplo ego. To bych ještě přežila, ale-ale."
Tušila jsem a bála se toho co řekne.
,, Já jsem zamilovaná do Draca Malfoye. Už od začátku třeťáku. On když se nestará o sebe tak má oči jen pro ni. V hodinách se na ni dívá. O skoro žádnou jinou holku nezavadí ani pohledem. A co bych pak u Malfoye měla za šanci já? Včera jsem navíc viděla i to, že se spolu málem vyspali. Zatáhli závěsy, ale já je viděla. Chtěl ji sundat triko, ale ona ho zastavila. Chtěla bych se ji zbavit. Má kamarádka Veri mi v tom pomáhá."
Z pohledu Karol
,, Vstávat děvčata. Začíná nám čtvrťák!" křičela Pansy po celém pokoji.
Oblékla jsem si náš oblibený zmijozelský hábit, nalíčila se, vzala si potřebné učebnice a svoji hůlku. S holkami jsme si zašly na snídani, avšak Astoria byla zamlklá. Upřímně řečeno, dívala se podivně na mě a Draca celé dopoledne divně. Na každou hodinu jsem si sedla se svým klukem.
Ten člověk je ale jedná velká záhada. Celý den se chová arogantně ke všem okolo, jen ke mně jediné se chová sladce.
Po lektvarech jsem se ve třídě s holkami zdržela.
,, Pane profesore mohly bychom vás o něco požádat. Víte nějakým neznámým způsobem nám na náš pokoj přiřadili Millicent Bulstrodovu a no - my s ní nevycházíme úplně nejlépe. Jestli by mohla být přeřazena na druhý pokoj. "
,, Uvidím co se dá udělat."
,, Moc vám děkujeme pane " usmála jsem se a odešly jsme společně na oběd.
Na obědě jsem si mohl konečně přečíst Denního věštce.
,, Cameron mi říkal, že ten Moody je ale pořádný pošuk. My ho máme až ve čtvrtek. Docela jsem zvědavá na jeho hodinu " ozvala se Bella.
Očima jsem bezdůvodně projela zmijozelský stůl a zastavila se nad jedním klukem z Kruvalu.
Byl to ten stejný kluk, kterého minulý rok vyloučili! To on přeci shodil Káju z astronomické věže! Justin mám dojem že se jmenuje. Co dělá v Bradavicích?
K večeru jsme se šli s Pansy a Delfi posadily k ohnivému poháru.
Delfi s Pansy řešily outfit pár holek z Havraspáru a já si četla.
Vzhlédla jsem hlavu, když ta půvabná dívka z Krásnohůlek, která uchvátila všechny chlapce první den, hodila své jméno do poháru.Kolem její skupiny byla i Hannah a mě napadlo ji představit konečně mé kamarády.
Zaklapla jsem knihu a vyšla k nim.
Zrovna s jednou dívčinou mluvila Francouzky.
,, Francouzština je strašně sexy narozdíl od Angličtiny " uchechtla jsem se.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...