Konec roku

189 17 14
                                    

,, U Merlina dnes jsou zkoušky a já to nedám! " začala běhat po pokoji Delfi.

Zasmála jsem se, protože vypadala opravdu komicky.

,, Že já po tobě Rhapsonová hodím Avadu!" zakřičela probouzející se Pansy.

Zavrtěla jsem hlavou, nad černovlásčiným slovníkem a šla se obléct.

Asi po půl hodině, kdy jsme vypadaly jako lidé, jsme mohly jít na snídani.

Nejhůře na tom byli páťáci a sedmáci, dnes skládají NKÚ a OVCE.

Posadila jsem se a začala si nabírat jídlo na talíř. Jelikož strašně rychle jim, musela jsem čekat na mé kamarádky.
Rozhodla jsem se, že se nějak zabavím.
Vzpomněla jsem si, jak jsem před pár týdny nahlédla do mysli Vincenta Crabbea. Tehdy jsem chtěla vidět i Malfoyovu mysl, ale nějak jsem zapomněla. Vyhlédla jsem očima blonďáka, který se zrovna nezaujatě bavil s Goylem a dostala se do jeho mysle.

~~ Mysl Draca Malfoye~~
Kdy už ten idiot přestane mluvit? Musím si najít nějakou jinou zábavu. Á hele, Greenová se na mne upřeně dívá. To je divné, udělám na ni pukrle a ona nevnímá. Asi půjdu za ní..

~~ Mysl Káji ~~

Rychle jsem se vrátila zpět. Zašklebila jsem se na Malfoye a zamávala mu.

Ten protočil oči a otočil se zpět na svého kamaráda.

,, Můžeme jít? " ozvala se Astori a já se jí zlekla.

,, Ehm jo, můžeme" vzpamatovala jsem se a postavila.

,, Jako první máme lektvary, tak to bude lehké " oznámila nám Bella a já souhlasila.
Na lektvarech jsem s Malfoyem nejlepší a navíc máme Snapea.

,, Hodně štěstí!" popřály jsme si před učebnou a vešly dovnitř.

___________

,, To bude vynikající ze všech předmětů" mávla jsem rukou na obědě.

,, Já taky, zkoušky byly obzvláště jednoduché " souhlasila Astori a nabrala si maso.

,, Jinak, co plánujete o prázdninách? " nahodila téma prázdniny Delfi.

,, No tak určitě se uvidíme ne?" zeptala se Bell.

,, Jasanda"řekla jsem a nabrala si sousto do pusy.

,, Můžeme se přidat? " řekl přicházejí Theodor Nott.

,, No já nevím, nemáme to ani domluvené.... " snažila jsem se vykroutit.

,, Tak to je lehké, máme 8 týdnů, takže první jsem každá u sebe, druhý jedete ke mně, třetí k Bell, čtvrtý Astori, pátý Delfi, šestý Kája, sedmý budeme u sebe, ale mužem se sejít a poslední už bude příprava do Bradavic" rozvrhla Pansy a my se na ni dívaly s otevřenou pusou.

,, Tak super, kde můžeme být i my? " zeptal se Zabini, který taky přišel.

,, No spát s námi určitě nebudete, můžeme se sejít ten sedmý týden někde" navrhla jsem a všichni přikývli.

,, Fajn, pošlete sovu kdy a kde" mrknul na mne Malfoy, který se tu zjevil jako duch.

No to budou prázdniny.

Poslední školní den- večeře

Tak a je to tu. Bude se vyhlašovat školní pohár. Pokud si dobře pamatuji, tak Zmijozel má nejvíce bodů. Celá síň byla v zelené barvě a nám to lichotilo.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat