Už mě to nebaví

124 15 0
                                    

Tento příkaz byl naprosto příšerný. V šest hodin máme být ve společenské místnosti.

To je sice omezující, ale ne jako ten druhý příkaz. Na každou hodinu nás musí doprovodit učitel.

O to horší je, když si někdo musí odskočit. Celá třída pak musí čekat před záchody, velice ponižující.

,, Už mě to nebaví " postěžovala si Lucy, když jsme museli na někoho zase čekat.

,, To mne taky ne."

,, Za nějakou dobu už končíme, takže se nemusíte strachovat" připomněla nám Pansy.

,, To doufám, učitelé mám dávají testy co tři dny. Jak mám mít samé V, nanejvýš N?" zazoufala Astori.

,, To nevím člověče" vzdychla jsem a poklepala ji po ramenech. Sama se trápím. A to se co nevidět blíží závěrečné zkoušky.

,, Cameron se může zbláznit. Skládá NKÚ a bojí se, že to nedá" prozradila Bell.

,, Andrew je též dělá a má stejný strach. Tak snad to zmákne."

,, Andrew sem, Andrew tam" podotkla jízlivě Lucy.

,, Tak to tedy ne. Kdopak tráví hodně času s Malfoyem? " Hned jsem se uvědomila přítomnosti Pansy.

Pansy s ním byla už dvakrát na
" rande. " Malfoy mi to dvakrát slíbil. A ptáte-li se kdo vymýšlel ty lži? No nevím, ale zjistím.

A právě dnes jsem se dala na špionáž. Kolej vím, to je Havraspár ale kdo to je? Nemám zatím tušení.

Kde bych začala? Už vím, u Verčiných nejlepších kamarádek, Patilové a Brownové.

A využiji nitrozpytu při snídani a taky  při hodinách.

Všechny jsme byly zničené, ale já se musela snažit.

Děvčata rozebírala módu. Řešily, proč nám Bradavice vybírají takové příšerné hábity, proč se havraspárci neoblíkají lépe, jenom jako šprti a jak je možné, že Diggory je tak oblíbený v Mrzimoru.

Tak jdeme na to. Vyhlédla jsem si ty dvě.

~Mysl - pohled Levandule ~

Parvati má pravdu, toto opravdu není normální.

Pamatuješ si ještě na případ Greenová-Malfoy?

Zlekla jsem se, co to je?

Pamatuješ si na něj?

Ano?
Co s tím.

Od koho to máš?

A proč bych ti to jako říkala? Protočila jsem oči i když nevím, jestli mě viděl/a.

Vidím tě a řekni mi to. Řeknu ti taky jistou novinku.

To zní lákavě. Za pokus nic nedám. Nan, Kate a Sally, ty mi to řekly. Nevím sice, jak to zjistily, ale je to strašně úžasné.

Dobře, já ti naoplátku něco povím. Doy-teda Nan spala s Rogerem Daviesem.

Že co!

~ Zpět z pohledu Káji ~

Nechala jsem Brownovou napospas a vyhlédl očima Malfoye. Kde je, když ho jednou za uherský rok potřebuji?

Seděl na druhé straně stolu s ostatními klukami.

,, Už vím, kdo to byl. Kdo roznesl ty pomluvy, jen to chci říct Malfoyovi, ale nechci tam" řekla jsem holkám.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat