Září, říjen, listopad a polovina prosince uběhla jako voda a blíží se čas Vánoc.
S nimi taky mé narozeniny.
Dneska odjíždějí studenti domů na svátky. Já letos zůstávám.
Kamarádky chtěly zkusit trávit Vánoce v Bradavicích a z toho důvodu taky zůstaly.Bohužel i Malfoy, Crabbe, Zabini a Nott. Co řekne Malfoy, je pro Crabba a Goyla příkazem.
Poslední hodinu jsme měli včera, od té doby nám začaly prázdniny.
,, Pěkně se najez. Těch 90 kilo potřebuje na vývin hlavně cukroví a maso" zamávala na nějakou holku ( neměla znak koleje, takže nemám tušení, odkud je), která měla menší nadváhu.
Zastála se jí Verča, takže asi Nebelvír. Merline.
Hádám, že Verča odjíždí, protože má u sebe kufry.
Zůstaly jsme tam stát do té doby, než všichni odjeli.
,, Super, většina šmejdů odjela, protože se bojí tajemné komnaty " oddechla si Delfi.
Na to jsem se v hlavě uchechtla.
,, Tak pojďte, jdeme se najíst" popohnala nás všechny směr velká síň Lucy.
Ve velké síni to vypadalo úchvatně.
Takhle jsme Bradavice ještě nezažily.Všude byly pověšené vločky a vypadalo to, jako by ti nasněžilo.
Posadila jsem se k našemu stolu a zadívala se na výzdobu. Po pár minutách obdivování jsem si na talíř dala míchaná vajíčka.
,, Jak oslavíme Nový rok? " zeptala jsem se u jídla děvčat.
,, Já bych dala novoroční přípitek. Samozřejmě žádný alkohol, jelikož nám není sedmnáct" navrhla Astrori.
,, Souhlas a dáme to na astronomické věží? Weasleyovi určitě ukážou všem ty ohňostroje a my na ně můžeme vidět. Ve společence nic nevidíme" nadhodila super nápad Delfi.
,, Přesně! Musíme vše zařídit. Já jdu s Pansy zajistit astronomku, Bell a Astrori, vy prosím jídlo. No a Delfi s Lucy by mohly zařídit hosty. Ale prosím, ať je to menší. Nanejvýš my a dalších deset hostů. Ale to je maximální počet ano? " rozdala jsem úkoly.
,, Samozřejmě" uculila se Lucy a rychlostí blesku byla s Delfi tam tam.
,, To bylo rychle " poznamenala Bella já přikývla.
,, Jdeme to dojíst a pak to pořešíme" usoudila Pansy a pokračovala v jídlu.
Všechny jsme v klidu dojedly a vydaly se organizovat.
S Pansy jsme se naprosto klidně pohybovaly po chodbách.
Došly jsme až je kabinetu profesora Snapea.
Dvakrát jsme zaklepaly a pan profesor otevřel. Divím se, že je v kabinetu.
,, Pane profesore, mohly bychom se zeptat, jak to tu probíhá 31. prosince? " zeptala se Pansy.
,, Na přelomu nového roku můžou být studenti mimo svoji místnost do druhé hodiny ráno" nadzvedl obočí.
,, Ah, děkujeme pane."
Snape se na nás podezíravě podíval a dodal :,, Mám dojem, že byste měly zajít za profesorkou astronomie, ta vám pomůže."
Hned na to zavřel dveře a my se na sebe podívaly.
,, Jak to? " přihmouřila oči černovláska.
,, Nitrozpyt, má to v oblibě dělat. "
Pansy se na mě dlouze zadívala, ale přikývla na pochopení.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Jugendliteratur- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...