Důležité na konci, přečíst!
Vstala jsem včasně z rána, abych měla čas se připravit.
Dala jsem si načas, měla jsem hodně času.
Lehla jsem si do vany, pomalu se oblékla a posnídala s rodiči na zahradě.
Kolem deseti hodin jsme se společně přemístili do Děravého kotle. Rodiče si objednali kafe a mi limonádu. Po pár minutách přišla Pansy s jejími rodiči.
Ani jsme se dostatečně nepozdravily a do hospůdky vletěla Bella s Delfi. Hned za nimi vešli dovnitř Slorkovy s Cameronem a babička a teta od Delfi.
Cameron Slork se vytratil rychlostí blesku. Vím, že chodí do stejného ročníku jako Andrew, takže je možná jeho kamarád.
Z vrchu k nám dolů přišli Greengrassovi, včele s Daphne a Astori.
Ty na nás zamávaly a přišly dolů.
,, Máme jít s vámi? " zeptala se mamka Belly.
,, Já myslím, že to zvládneme" odpověděla ji její dcera a my přikývly.
Rodiče nám každé dali potřebné peníze na věci a šli si sednout do salónku na drink.Pokleply jsme na cihlu a zeď se nám otevřela. Celé natěšené jsme vešly dovnitř. Prvně jsme běžely k madame Malkine, která nám dala zmijozelské hábity. Vyzkoušely jsme si naše hábity a jakmile jsme byly spokojené, zaplatily jsme. Podívaly jsme se na čas a zjistily, že je dost času na to, abychom stihly autogramiádu Lockharta.
Pansy, Bella, Delfi částečně i Astori jsou do něj zblázněné. Já ho nijak nemusím. Vešly jsme dovnitř a postavily se do přední řady. Po chvíli jsem si všimla, že do knihkupectví vešli Weasleyovi.
Taky jsem si všimla Grangerové a jejich rodičů. Pak mi to došlo - mudlové.
Uchechtla jsem se pro sebe.
Všimla si toho ale Pansy: ,, Co je? "
,, Grangerovi" natočila jsem hlavu k jejím směru a Pansy se tam nenápadně podívala.
Delfi to ale zaregistrovala taky.
,, Mudlovští šmejdi " ohrnula nos Pansy a dál to nekomentovala.
Zato Delfi jo. Ta mudly nesnáší.
Nakročila si to přímo ke Grangerové mladší. Ta zrovna stala kousek od svých rodičů, ti je ale neslyšeli, protože se zaujatě bavili s Weasleym seniorem.
,, Mudlovští šmejdi tu nemají co dělat ty mudlovská šmejdko, to nevíš? " začala si mladou Nebelvírku dobírat Delfi.
Ta se rychle otočila a zůstala tiše stát.
,, Nevíme co říct? Došla nám slova? Já myslela, že když spíš v knihovně, tak už nějaká ta slova budeš znát" řekla jsem a připojila se k dobírání.
,, Aspoň v hlavě něco mám" snažila se nás odbýt Grangerová.
,, Tak to se ti moc nepovedlo, jsem nejlepší ze Zmijozelu a to o něčem svědčí " chlubila jsem se a Grangerová nadzvedla obočí.
,, O tebe nikdo neotře ani koště" zasmála se má blonďatá kamarádka.
,, Hlavně, že o tebe všichni stojí " ozvalo se za ní drsně. Vzdychla jsem, ani jsem se neotočila, protože ten hlas poznám všude.
,, Tak hele Flamelová.... " začala Delfi, přerušil ji ale fotograf z denního věštce.
,, Pan Zlatoslav Lockhart! "
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...