Hned druhý den ráno jsme stávaly s nechutí. Do Bradavic jsem se těšila, ale pouze na kamarády.
,, Dobré ráno! " pozdravil všechny Theo u snídaně.
,, Čau."
V závěsu Thea byl i Blaise, Draco, Crabbe a Goyle.
Po snídani jsme se zdrželi u vchodu do velké síně.
Draco nám začal vyprávět lehce smyšlenou historku o Potterovi a mozkomorech. Musím ale přiznat, že to bylo vážně srandovní.
Grangerová, Weasley i Potter kolem nás prošli a vrhli naštvané pohledy, tedy hlavně Grangerová.
Začali jsme kouzelnými formulami, kde máš uvítal Kratiknot řečmi o novém učivu. Na tuto neskutečně zábavnou hodinu jsem se posadila s Pansy.
Hned po kouzelných formulích následovalo přeměnování.
Všechny jsme se prosadily do zadu, já tentokrát s Lucy.
McGonagallová nám rovněž jako Kratiknot představovala nový školní rok. U tohoto jsem si vzpomněla na tu knihu, kterou jsem vzala Removi.
Že bych se mohla stát zvěromág.O svém nápadu jsem řekla Lucy. Ta ihned souhlasila. Jediné, co jsem ji neřekla, byl můj hlavní důvod.
,, Je to velmi riskantní, ale ten nápad se mi líbí" řekla Astori pro cestě na naší první hodinu jasnovidectví.
,, Je to něčím nebezpečné?" zeptala se Pansy.
,, No-ehm-jedna věc tam je. Ani tak ne to, že bychom zůstaly navždy zvířaty, ale že budeme neregistrované. "
V tom sebou Delfi trhla. ,, Ne, na to zapomeň! "
,, Ehm- zřejmě mi něco uniká, co se děje?" nechápala Pansy.
,, Trest za neregistrovaného zvěromága je přímá jízdenka do Azkabanu."
,, Cože! " vyjela Pansy.
,, Ahoj dámy, co se probírá" přerušili nás Blaise, Theo, Draco, Crabbe a Goyle.
Nikdo z nás jim ale nevěnoval pozornost.
,, Na to zapomeň, o dalšího člověka nepřijdu Kájo" zamračila se.
,, Oč se jedná? " zeptal se Theo.
,, Kája chce přerušit jednu z velkých vyhlášek ministerstva kouzel. Jestli na to přijdou, půjde do Azkabanu" prozradila jim to.
Viděla jsem, že se na mě i oni chtějí sesypat další námitky, ale do učebny vešla naše učitelka jasnovidectví.
Raději jsem se znovu posadila s osobou, která mě nechá jediná dýchat a to Lucy.
,, Dorbrý den milé děti, já jsem Sybila Trelawneyová a budu vás učit jasnovidectví. Naučím vás, jak pohlédnout dál! "
U tohoto proslovu stačila zakopnout o stůl.
Všichni jsme se hlasitě uchechtli.
Trelawneyová, nebo-li ten blázen nám dala číst z čajových šálků.
,, Takže Káji, na toto se podíváme. Dle jedné ze značek budeš ve velmi blízké době trpět, zažiješ prázdné a smutné chvíle. Ten navazující ale říká, že ti začne nová nádherná etapa života, která bude okolím narušena " předpověděla mi velmi nejasnou budoucnost Lucy.
,, To je tedy velmi jasné, už víš na co připravit co?" dodal z vedlejší lavice Draco.
,, Jasně, už vím i co si dám za měsíc na oběd díky tohoto " ušklíbla jsem se.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Dla nastolatków- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...