Listopad se nám přehoupl v Prosinec. O našem vztahu Andrew pořád nevěděl a já začínala mít nervy. Já s ním ale několikrát od toho mluvila, ale nic mu neřekla.
Zrovna jsme s Dracem seděli v knihovně. Musela jsem ho přinutit, protože to není jeho oblíbené místo.
,, Jak tě to tu může bavit? " protočil oči a zaklápl moji otevřenou učebnici.
Naštvaně jsem se zvedla a chtěla si zajít pro nějakou další knihu. On si mě ale stáhl na klín.
Ušklíbla jsem se a prsty mu prohrála jeho velmi plavé vlasy. Zatvářil se ublíženě, protože je měl vždy ulísané, ale poslední dobou si je nechává někdy i nerozčesané. Stejně jsem mu zničila jeho účes.
Usmál se na mě tím úsměvem, který má jen pro mě. Takový ďábelský. Já mu ho oplatila a obkročmo se na něj posadila.
Objal mě rukami, které mi položil na záda a přitáhl si mě blíže. Já mu zase položila dlaně kolem krku.
Políbil mě a já polibek prohloubila. Narozdíl od našeho prvního polibku byl tento vášnivý. Jeho ruce se pomalu posouvaly od zád níže.
Nikdy se mu ale nepodařilo mi u líbání šáhnout na zadek nebo na prsa, vždycky nás něco přerušilo. A dnes tomu nebylo jinak.
,, Kájo? " uslyšela jsem roztřepený a bohužel povědomý hlas.
Ihned jsem od Draca odskočila a nešťastně se podívala na majitele ublíženého hlasu.
,, Kd-kdy jsi mi to chtěla říct? A p-proč zrovna on?" ukázal neohrabaně Andrew na Draca.
,, Já-já ti to chtěla říct, vážně. Akorát jsem nevěděla, jak budeš reagovat, já-já ti nechtěla nějak ublížit. Navíc vím, že se nemáte rádi a-" zakoktala jsem se.
,, Jak dlouho? " řekl roztřepeným hlasem, aniž by se na mě podíval. Hypnotizoval podlahu.
,, Od půlky listopadu " zašeptala jsem.
,, To je měsíc" zareagoval chladně.
,, A proč ti na tom tak záleží? " zeptala jsem se.
,, Domníval jsem se, že to svému nejlepšímu kamarádovi řekneš, že-že sis někoho jiného vybrala." Ignoroval moji předešlou otázku.
,, Co ti je do toho vlastně Jeremy? " ozval se Draco.
,, Jsem, tedy byl jsem její nejlepší kamarád" změřil si ho nenávistně.
,, Ale, ale? Co ten minulý čas " ušklíbl se posměšně Draco, umí to nejlépe z celých Bradavic.
,, Vybrala si tebe, je to jasné. Tedy nechápu co je na tobě lepší. Jsi moc mladý, nezkušenější ve všech směrech, postavu nemáš takovou jako já a o nic pěknější nejsi. Je tu jen jedna možnost..." odmlčel se Andrew.
Tázavě jsem na něj pohlédla.
,,.... máš více peněz."
Rozhostilo se ticho. Slyšeli jsme jen brky lidí, škrábající ve vedlejších uličkách.
,, To opravdu, ale opravdu nemůžeš myslet vážně Andrewe Jeremy" pronesla jsem potichu.
,, Žádné jiné vysvětlení mne nenapadá. Navíc ty si potrpíš na řekněme zajímavý typ oblečení a vaše rodina cestuje hodně. A kdo by nebral nejbohatějšího člověka z Bradavic, jen aby si žil v luxusu? " protáhl.
Postavila jsem se k němu.
,, Podívej se mi do očí a řekni mi to.",, Je možné, že za vaším velkým vztahem stojí jen bohatství. Kdo mi celé dva roky vyprávěl o tom, jak toho kluka nesnáší? Byl neustále přilepený na mně, ale zničehonic začal chodit se svým dvouletý nepřítelem? Jste ještě děti. "
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...