Úkoly

72 5 2
                                    

Dnes je první úkoly z turnaje tří kouzelnických škol. S podzimem přišlo i chladnější počasí a my museli začít nosit teplejší oblečení. Po obědě jsme se všichni vydali na 30 minutovou procházku ke stadionu.

Posadili jsme se na tribunu a čekali. V davu se začalo mluvit o tom, že se bude zápasit s draky.

 Po nějaké chvíli se objevil Pytloun. Všechny nás uvítal a potvrdil, že šampioni budou zápasit s draky.

Jako první ze všech šel na řadu Cedric Diggory. ,, Doufám že se něco Potterovi stane. Jestli ho ten drak zabije, tak to snad nikdy nezapomenu." Plácla jsem se do čela na Dracovou poznámkou.

Cedric se drakovi jednou málem nevyhnul a drak ho už už měl jako oběd. Pomocí chytře promyšleného nápadu s tím, že proměnil balvan v psa, který odlákal draka a on se pak mohl k vejci dostal snadně. Uvízl jen s pár popáleninami.

Všichni jsme mu zatleskali a jako druhá byla na řadě Fleur z Krásnohůlek.  Měla na sobě sukni, jen aby vypadala nejlépe. Což musím uznat, že ona vypadá dobře pořád. Je nádherná. ( Pozn. autorky ... nový ship? Fleroline?! Okamžitě někdo přijďte do Ostravy a namuvte mi zpět Malfoye do hlavy!)

Fleur měla velice prostý, ale účinný plán. Draka kouzlem uspala, vypadal hrozně ospalý, ale nakonec hlasitě zachrápal a z tlamy mu vyšlehly plameny a Fleur začala hořet sukně. Hned si ji avšak vodou uhasila a získala zlaté vejce.

Třetí na řadě byl Krum. Pro mě neznámým kouzlem zasáhl draka přímo do oka a drak se začal v křečích povalovat sem a tam. Tím rozmačkal opravdová vejce, kterým se nemělo nic stát. A kvůli tomu odebrali Viktorovi nějaké body.

Jako poslední prišel na řadu Potter. Vešel do arény, rozhlédl se a ve vzduchu pronesl nějakou kletbu. Nic se ovšem nestalo a Draco se potichu uchechtl. Po chvilce se ale odněkud objevil Potterův Kulový blesk a on na něj skočil. Vyletěl nad draka a snažil se ho rozptýlit. V jeden moment to avšak nenačasoval a dračice ho poranila do ramene.

Znovu vyletěl nahoru a dračici úspěšně vyprovokoval natolik, že nestačila postřehnout, že kolem ní proletěl a uchopil zlaté vejce do ruky. V ten moment začali všichni fanoušci tleskat a burácet. Ne úplně všichni, mí zmijozelští kamrádi se znechuceně na všechny podívali a ani nezatleskali.

Potter dostal stejně bodů jako Viktor, což znamená, že jsou zatím oba první.

Ludo Pytloun nám oznámil, že další úkol se bude konat až 24. února, což je dlouhá pauza. Všichni jsme se zvedli a pomalu odešli zpátky do školy.

,, Už jsem tam málem viděl, jako ho ten drak smetl a on se nepohl," probíral Draco následujicích pár dnů. Po pár dnech toho ale nechal, jelikož se nám na starost objevila další akce. A tato se týká přímo nás.

,, Cesta Zapovězeným lesem hm" přečetla Lucy oznámení na tabuli. ,, Všichni studenti se seřadí 30. listopadu v 8 hodin ráno před Velkou síní. S sebou si vezmou pouze hůlku. Škola rovněž doporučuje, aby jste si neoblékali svojí školní uniformu. Na potřebné informace se ptejte ředitelů svých kolejí."

,, To mě podržte, nesnáším lesy. A co vše vůbec v Zapovězeném lese žije?"

Nikdo mi na otázku neodpovědel, každý začal přemýšlet sám.

Dny se krátily a krátily, až nastalo posledního listopadu. Vzbudili jsme se brzy a oblékli si sportovní oblečení.Oblékla jsem si svoji mikinu na Famfrpál a černé džíny.

Oblékla jsem si svoji mikinu na Famfrpál a černé džíny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat