Draca propustili z ošetřovny až ve čtvrtek.
Přišel až do poloviny naší dvouhodinkovky lektvarů. Ruku měl obmotanou obvazy a zavěšenou na nějaké pásce.
,, Jak to vypadá Draco? Bolí to hodně? " usmála se na něj Pansy.
,, Jo bolí" nasadil bolestný výraz. Jakmile však od něj Pansy odvrátila zrak, mrkl na Crabbeho a Goyla.
Narozdíl od Pansy jsem si toho já všimla. Usmála jsem se na něj a zavrtěla hlavou.
Tentokrát mrkl na mě a šel si postavit kotlík hned vedle Pottera a Weasleyho.
Připravovali jsme zmenšovací dryák. Na konci hodiny Snape vyzkoušel Longbottomův lektvar na jeho ropuše.
,, Postavte se všichni kolem " vyzval všechny Snape ,, a dívejte se, co se stane Longbottomově ropuše. Pokud se Longbottomovi podařilo namíchat zmenšovací dryák, scvrkne se v pulce. Pokud se dopustil nějaké chyby, o čemž ani v nejmenším nepochybuji, pravděpodobně se otráví."
Žáci Nebelvíru tomu jen vystrašeně přihlíželi. Za to naše kolej jen napjatě čekala, až to bude mít konečně ropucha za sebou.
Longbottom vlil několik kapek do jeho ropuchy a všichni čekali. Ropucha hlasitě polkla a scrvkla se v pulce.
Všichni nebelvírští propukli v hlasitý jásot.
,, Strážím Nebelvíru pět bodů! Řekl jsem vám, abyste mu nepomáhala, slečno Grangerová. Můžete jít. "
Na nebelvírských šlo vidět, jak se naštvali, ale my se ušklibovali na všechny strany.
,, Spravedlnost" vydechla jsem.
Vyšli jsme že třídy a zamířili na oběd.
,, Kájo? Můžu si s tebou promluvit? " prošel k naší skupině u oběda Andrew.
Vstala jsem a s ním vyšla z velké síně.
,, Omlouvám se za to pondělí. Že jsem byl tak moc neohrabaný" omluvil se nejistě.
,, Jasně, zřejmě i já bych se měla omluvit. Přemýšlela jsem nad tisíce myšlenkami a byla mimo."
,, Jeremy? " ozval se za námi Draco.
,, Ano Malfoy?" nadzvedl obočí.
,, Jelikož je v sobotu nábor do famfrpálového družstva a já mám zlomenou pravou ruku a jsem pravák, takže to nepůjde. A mě potřebujete v družstvu, takže mám návrh. Řekneš, že chytače nebudeš vybírat a já ti příští týden ukážu, jak své místo obhájím. "
,, Proč bych to měl dělat?"
Oba dva spolu mluvili tak hnusně, až jsem se málem pozvracela.
,, Potřebuješ mě. "
,, Mám jiný návrh, Káji můžeš nás nachvíli nechat o samotě?" otočil se na mne Andrew.
Nadzvedla jsem obočí, ale vrátila zpět do velké síně.
Trochu podrážděný se vrátil.
,, No? " zeptala jsem se, aniž by se posadil.
,, Nějak jsme se domluvili."
Vůbec se neměl k tomu, aby mi prozradili něco víc. Povzdechla jsem si a použila nitrozpyt.
Mysl Draca
Raději ji ani nebudu vyprávět, co Jeremy všechno chce. Ať se ní mám přestat kamarádíčkovat.
Zpět z pohledu Káji
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...