Další den ráno jsme zjistili zajímavé novinky.
Sirius Black byl na hradu. Jenže se dostal pryč. Snape po celé škole roznesl, že je Remus vlkodlak.
Musela jsem bohužel hrát, že jsem o tomto nic nevěděla. Takže tímto dnem budu muset snášet urážky na jeho osobnost.
Já jsem právě teď na cestě na můj školní trest. Dostala jsem ho jen za to, že jsem omylem vyslala kletbu na Grangerovou.
Naštěstí mi Kratiknot dal trest, že Remus potřebuje pomoct s něčím a já jsem jedna z těch, která se ho nebojí.
,, Ty dáváš padáka? " zděsila jsem se.
,, Ano, zítra si budou rodiče stěžovat, že nechtějí, aby je učil vlkodlak."
,, To je přece blbost, co na to říkal Brumbál? To on tě vyhodil?"
,, Ne Brumbál ne. Ten by byl schopný mne tady i držet. Sám jsem odešel a je to moudré."
,, Snape to řekl celé škole."
,, A ty musíš hrát před svými kamarádi, ne-li i přítelem, že jsi toto nevěděla."
,, P-přítelem? " zakoktala jsem se.
,, Nejsem si jistý, ale Jeremy z šestého ročníku? "
,, Ach tak, no ten ne. Já - asi bych ti měla něco říct. Ale musíš mi slíbit, že to nikomu nikomu neřekneš. "
,, Začínám se bát, měl bych? "
,, Trošičku ano..."
,, Karol?"
,, Na začátku roku jsi mě varoval před Malfoyem. Pamatuješ si na to? Ať se s ním moc nekamarádím. "
,, Snad ti nic neudělal."
,, Ne! On - on.....se mi začal líbit. "
,, Malfoy? Musíš na něj zapomenout Karol, tam nehledej lásku."
,, Už je pozdě" zamumlala jsem.
Chvíli mu trvalo, než si uvědomil co tím myslím.
,, Ach ne. Karol, prosím tě. Dávej si pozor. Malfoyovi vždy mohli získat jakoukoliv ženu, Lucius Malfoy za školních let dokonce získával dívky bez jejich vůle. Rozumíš mi snad jak to myslím. O něm a jeho ženě se povídá, že měli a údajně stále mají otevřený vztah. "
,, Toto jsem slyšela už Remusi. Já jen že on se nechová tak hnusně, jak prý jeho otec."
,, Karol, dávej si pozor prosím. Nechci, abys byla z něj zlomená."
Pomohla jsem Remusovi, aby se neřeklo a vrátila se zpátky do společenské místnosti. Abych vám nelhala, tak jsem o jeho slovech dost přemýšlela.
Je to již druhý člověk, který mi řekl takovéto slova. Podívala jsem se na svoji dlaň a jeho prsten si vyvlékla.
,, Jaký ty opravdu jsi?" povzdechla jsem si. Večer si o tomto ještě popovídám s děvčaty.Přišla jsem ale do společenky a on si mě okamžitě vyhlédl. Podíval se na mě z křesla, kde mu něco Goyle říkal, ale on se zvedl a šel ke mně.
,, Jaký byl trest?"
,, Jaký by tak mohl být" utrousila jsem.
,, Za tři dny hrajeme poslední zápas sezóny, musíme být připraveni. Nenech se ničím rozčílit, odpočívej" zjevila se Bella.
,, Měli jste dneska vidět Andryho. Takhle nervózní nebyl ani při NKÚ " ozval se Cameron.
,, Ty bez zase pryč Camerone, běž si za Smithovou" otočila se k němu zády Bella.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...