Krásnohůlky a Kruval

130 11 7
                                    

Hannah odjela den předem.
Můj poslední den jsem strávila s rodiči a vyzvídala vše, co ví o Malfoyových.

Ničeho podezřelého si nevšimli.
Večer před odjezdem, když už jsem měla vše zabalené a nervozita na mě doléhala, jsem se rozhodla si přeuklízet můj pokoj. Vše změnit. Skončila jsem v koupelně.

Vyčerpáním jsem usnula v koupelně a odneslo si to následky.

____

Ráno jsem se vzbudila pozdě. Dost pozdě na to, že bych se měla jít dávno chystat.

Kvůli tomu, že jsem nespala v posteli, mě bolelo celé tělo. Hlavně záda.

Rychle jsem na sebe hodila zelený svetr a černé džíny. K tomu mé oblíbené boty a nějaké doplňky.

,, Dobré ráno, musíme vyrazit! Nestíhám ani jíst, něco si koupím ve vlaku!" přiběhl jsem do obýváku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Dobré ráno, musíme vyrazit! Nestíhám ani jíst, něco si koupím ve vlaku!" přiběhl jsem do obýváku.

Taťka mi pomohl s kufry a společně jsme se přemístili do blízkosti nádraží King's Cross.

,, Máme asi tak 10 minut!" vyděsila jsem se. Rychle jsme se rozběhli k přepážce na nástupiště 9¾. Na nic jsem tentokrát neváhala a proběhla přes ní.

Z pohledu Pansy

Všichni už sedíme v kupé. Pro tentokrát jsme se rozhodli, že pojedeme v jedno kupé jen my holky. Jedná členka VB's nám ovšem chybí.

Lucy s Blaisem a Bella s Theodorem se zdravili, jako každý jiný pár. A skončili u líbání.

Delfi s Astorií si povídaly o mistrovství světa ve famfrpálu. Draco něco vyprávěl Crabbovi, Goylovi a mně, ale poznala jsem na něm, že jeho nový školní rok ještě nemůže začít. Chybí mu k tomu jedna osoba.

,, Do prdele dávejte pozor děcka! " zanadával známý hlas.

I Draco ho poznal a ihned odešel od Crabba, který mu něco povídal.

Před námi se objevila naše oblíbená brunetka. Draco se celý rozzářil, stejně tak i Karol.

Usmála se na nás oba dva, tedy přesněji na svého přítele.

Ihned mu skočila kolem krku

Z pohledu Karol

Objala jsem svého přítele a políbila.

,, Počkej na chvíli, mám taky kamarádky " odsunula jsem se od něj.

Povzdechl si a odešel do kupé. Já objala Pansy.

,, Vypadáš úžasně Greenová" zasmála se a zmizela v jiném kupé. Automaticky jsem ji následovala a dostala se do kupé, kde seděly všechny mé kamarádky.

,, No konečně ses ukázala!" vyhrkla Lucy a vyskočila mě obejmout.

,, Zdá se mi to Lucy, nebo každým rokem máš více blonďaté vlasy? Už mi připadáš jako Draco v holčičím provedení jen o 30 cm menší" zasmála jsem se.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat