Tajemná komnata

118 14 0
                                    

To, co řekl Malfoy je pravda. Brumbál musel odstoupit.
A další skvělá zpráva! Hagrid je taky pryč! A víte kam ho poslali? Do Azkabnu. Perfektní.
Co ale zas tolik perfektní není, že s námi Malfoy a jeho kamarádi trávu až moc času.

Bella se hodně moc baví s Nottem, Lucy s Malfoyem a Zabinim, Pansy rovněž.

Co je ale moc škodí. Mi to škodí i když toho je málo, ale to rozebírat nebudeme.

Celý konec května a polovinu června jsem se pouze učila. Alespoň budu mít V že všeho.

,, Tak ještě jednou, lektvar z mandragor slouží k..... u Merlinových vousů" zaúpěla jsem.

,, Ne, k Merlinovým vousům neslouží. Mandragora sa používa na přípravu silného, životodarného elixíru.
Odvar z mandragory dokáže oživit zkamenělé lidi" četla Astori.

,, Hele stop. Pro dnešek jsem toho z bylinek udělala až až-"

,, Kájo, bylinkářství jsi právě začala."

,, Nepřerušuj mě Asti. Kéž by už skončila škola. Příští rok bude o dost zajímavější. Tak například budeme moct chodit do Prasinek, budou nové předměty. "

,, Jak víš o Prasinkách? Přihlášku jsme ještě nedostali" přihmouřila obočí hnědovláska.

,, Tvoje ségra a Julia" mávla jsem rukou.

Flashback:
Týden zpět

Další kecy Malfoye a ostatních už nemohu vystát, potřebuji klid. A taky mám trochu hlad. Zajdu do kuchyně. Snad si mě nikdo nepovšimne.

Až na pár mrzimorců si mě nikdo nevšiml. V kuchyni uvidím mé starší kamarádky - Daphne, Julii a další holky.

,, Ahoj! " pozdravím je z druhého konce kuchyně.

Daphne mi zamává. Rychlým krokem příběhu k nim.
,, Tak co, jaké zlověstné plány se tu pořádající?" zatvářím se tajemně.

,, Jen to, že příští týden jsou poslední Prasinky" vrátila mě do reality Julia.

,, Ehm, děvčata? Co to jsou - no - ty Prasinky?" nervózně jsem se zasmála.

Všechny se po sobě pobaveně podívaly.
,, Prasinky jsou kouzelnická vesnička. Leží zhruba 1 míly od Bradavic. Najdeš tam nejrůznější obchody" zodpověděla Daphne.

,, A až od třetího roku? " lehce jsem posmutněla.

,, Ano, až od třetího ročníku. Neboj se, za chvíli vám dají přihlášky" ubezpečila mě nějaká další holka.

End of flashback

,, Čau Lucy "  mávla do dálky Astori.

,, Za pět sekund tu bude. Jen ať s ní není to stvoření" modlila jsem se.

,, Nazdar! " pozdravila nás Lucy. A bohužel v zástupu s Malfoyem, Nottem a Zabinim. A taky naštěstí v zástupu Pansy, Bell a Delfi.

,, Tak já asi už půjdu ehm" změnila jsem tón hlasu. Jako bych i lehce posmutněla.

,, Ne Káji, zůstaň tu" zaprosila Lucy. Asi je jí líto, že jakmile přijdou, já odejdu.

,, Ne, opravdu ne. " Sebrala jsem všechny věci a snažila se procpat mezi Zabinim a Nottem. Malfoy se uchechtl mým směrem, ale ja nevnímala.
Abych řekla pravdu, je mi líto, že s nimi holky tráví hodně času.

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat