Ten den, kdy jsme se dali dohromady, bylo naše výročí. Před 2 lety jsme se dali dohromady.
Vyšli jsme spolu z pokoje, kde stála Astorie.
Drželi jsme se za ruku a smutně usmáli. Radostně vypískla a objala mě. Poté se ale otočila na Draca a pohrozila mu prstem: ,, Jen si zkus ji ještě jednou ublížit!"
,, Já ji nechci ubližovat" zamumlal. Astori si povzdechla a objala ho též.
,, Hlavně, ať jste štastní. Ovšem máme problém, neviděli jste...kohokoliv?"
,, No v noci k nám nikdo nepřišel" odvětil Draco.
V pokoji jsme našli Bellu a Thea ležet spolu. A pak Delfi s Lucy v koupelně : Delfi ležela ve vaně v podprsence a sukni. A Lucy objímala záchod, který byl pozvracený.
,,Ew!" otočila jsem se.
,, 4 z 6 máme. Tak se běžte po nich podívat, já se postarám o ně" vyhnala nás brunetka.
Společenská místnost vypadala otřesně. Podívala jsem se na stůl a vybavila si něco z předešlé noci. Zastavila jsem se a znechuceně zatřásla hlavou.
Leželo tu hodně lidí, mezi nimi i Blaise....s nějakou holkou neznámou.
,, Mám kámoše děvky" zavrtěl hlavou Draco. V ten moment vyšla z nějakých klučičích ložnic Pansy, ve spodním prádle.
,, No já jsem na tom stejně" vykulila jsem oči a přispěchala k ní.
,, Pansy....?" odmlčela jsem se.
Přikývla a já pochopila.
,, U Merlina, s kým?" zakryla jsem si pusu.
,, Já si nejsem jistá, který z nich to byl" řekla nervózně.
,, Byla aspoň protekce, že?"
,, Jojo, neboj" zasmála se a já se zarazila. Zatočila se mi hlava a málem spadla. Oba dva ke mně skočili. ,, Co se děje?!"
Rozbrečela jsem se a vyběhla v lehkém prádelku pryč. Utíkala jsem a utíkala pryč. Z Bradavic. Kamkoliv.
Doběhla jsem k jezeru a zastavila se. Draco mě doběhl rychle.
,, Co se stalo?" vyhrkl.
Panikařila jsem a nevěděla, co říct.
,, Víš-víš jak jsme se bavili o té ochraně? No-tak včera, já-já nic neměla. Ani on" rozbrečela jsem se a popadala dech. Draco zůstal stát a zírat.
,, Udělal se?"
,, Já nevím, tys pak přišel a já si skoro nic nepamatuju. Měla jsem výpadek."
,, To bude v pořádku" snažil se mě uklidnit.
Objala jsem ho a snažila se uklidnit. Byla mi zima, a tak jsme se vrátili zpět. A zlepšil mi náladu.
,, Máme výročí mimochodem" špitla jsem.
,, Já vím, " usmál se ,, víš já pro tebe mám kytku."
,, Kytku? Ale jak si věděl, že se dáme dohromady?" udivila jsem se.
,, Nevěděl. Já bych ti ji dal i kdybychom spolu nebyli."
,, Miluji tě" dala jsem mu pusu.
________________________________________________
Naší kamarádi to vzali v pořádku. Inu, nebyli jsme jediní. Bella a Theo se dali taky dohromady.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...