Rodičům jsem během prvního a druhého dne vše povyprávěla. Trochu se sice obávali, když jsem jim mluvila o Tajemné komnatě, ale přešlo je to.
,, Máš už vše zabaleno, můžeme jít?" zeptala se mě mamka. Už se nemohu dočkat na moji sestřenici.
Ani jsem se nestihla pozdravit s Hannie, ale budu mít hodně času.
Pomocí rodičů jsem se přemístila na ministerstvo kouzel, kde jsme se díky prenášedla ocitli v Argentině.
Bylo velmi brzy ráno, ale rodina na nás už bude čekat.
,, Valu! " objala jsem se se svojí sestřenici a následně přivítala s tetou a strýčkem.
,, Půjdeme se ještě trochu vyspat a pak mi vše povíš ano?" navrhla Val.
,, Jasně " přitvrdila jsme, přestože jsem už vypsaná byla.
Val mě zavedla do jejího pokoje a ukázala na postel na druhé straně pokoje.
Val si lehla a snažila se rádoby usnout.,, Mám návrh, provádím to u každé kamarádky. "
Postavila jsem se a hůlkou namířila na strop. Pronesla jsem jistou formuli a strop se proměnil na aktuální oblohu v Argentině. Jelikož jsou asi čtyři ráno, tak je ještě tmavo.
,, Už bych si měla začít platit za to" zamumlala jsem.
,, Pověz mi, co kamarádi, kluci? " ignorovala mě nadávání Val.
,, Nechtěla jsi náhodou spát?" ušklíbla jsem se.
,, Chtěla, ale zajímá mě Andrew a ten Malfoy, Vébesky a další " zasmála se.
,, Ale zabere to několik hodin" ukázala jsem výstražně prstem.
,, Nevadí " mávla rukou a já se pustila do vyprávění.
Strávily jsme hodně času povídáním a celkově jsme se nehly z místa. Celé dny jsme proseděly jen na zahradě.
,, Nechceš jet do města?" navrhla ke konci pobytu ( konec července) Valu.
,, Já bych klidně jela " přikývla jsem.
,, Znám jedno místo. Víš jak si mi říkala o změně vlasů, mám známého, kouzelníka. "
,, Dokáže mi nějak upravit vlasy? Je to kadeřník?" zeptala jsem se.
,, Ano! Pojď, předem jsem domluvila schůzku."
,, Takže... když ses mě ptala, jestli chci do města, tak si počítala se souhlasem. Kdybych odmítla, tak je to blbé co?" zasmála jsem se.
,, Teoreticky" zasmála se taky.
Seznámila mě s jejím kamarádem - Sebastianem.
Pochází z Kolumbie, ale bydlí trvale v Argentině.,, Tak co to bude? " nechal mě, ať se posadím a podíval se na Val.
,, Ráda bych si nechala střihnout vlasy pět něco pod ramena" odpověděla jsem místo Val.
,, A! Vy mluvíte Španělsky? Jste někde odsud? " překvapil se.
,, Ne, bydlím v Anglii, ale tady Val je má sestřenice a od mala se musím kvůli tomu učit Španělsky."
Sebas je velmi upovídaný, něco jako já. Je o tři roky starší, chodí do školy a už musí pracovat. Jeho rodina není zrovna nejbohatší a proto si musí vydělávat. Používá k tomu ale kouzelnicé předměty, jinak by stříhal i mudly.
,, Děkuji" usmála jsem se.
Letos jde do posledního ročníku a pak se musí vydat sám. Val taky, ale naše rodina je velmi bohatá. Z toho důvodu jsem mu dala nějaké peníze navíc, odvedl skvělou práci.
ČTEŠ
Můj život v Bradavicích
Teen Fiction- Život Caroline Green 7 let v Bradavicích a poté - Na školu nastupuje se svými 3 kamarádkami z dětství. Naruší to jejich vztah po zařazení do jiných kolejí? Co vše odhalí během studia? Změní její život všemi obávaný zmijozelský princ? Dokáže se roz...