Nová kolej

391 24 4
                                    

,, ZMIJOZEL! "

Zmijozelská kolej začala hlasitě tleskat. Nevěděla jsem jak se tvářit. Mám být šťastná nebo smutná? Moje kamarádka Kája byla v Havraspáru. Doufám, že aspoň jedna z těch dvou bude se mnou.

Šla jsem si sednout ke stolu.

Po pár dalších jménech nastala řada na Verču. Ta byla umístěna do Nebelvíru. Zatím žádná z nás není spolu. Zbývá už jen Anne. Stalo se to čeho jsem se nejvíce obávala. Moudrý klobouk zakřičel:,,Mrzimor!"

V tu chvíli jsme se na sebe všechny podívaly. Verča už situaci nezvládla - omdlela. Nějaký kluk ji vzal do náručí. Viděla jsem jak Kája za ní jde. Vstala jsem a vydala se za nimi.

Zadržela jsem ji.,, Co děláš?! '' zeptala jsem se ji.,, No co by jdu za ní '' odpověděla mi Kája.,, Ne teď už ne, každá jsme v jiné koleji, její noví kamarádi se o ní postarají'' řekla jsem ji

. Bohužel jsme se začaly spolu hádat. Přišla i Anne a do hádky se připojila taky.

Naštěstí nás přerušil jeden z profesorů a řekl ať si jdeme sednout,že začne hostina. Na holky už jsme se ani nepodívala. Nevím co se mi stalo že jsem tak vyjela. Sedla jsem si ke stolu a začala se přejídat. Jídlo v Bradavicích bylo výtečné.

Všimla jsem si že vedle mě si sedla nějaká černovláska. Zeptala jsem se jí jak se jmenuje a ona mi odpověděla :
,, Pansy Parkinson a ty? ''. Vypadala celkem mile. Hned jsme se skamarádily.

Taky jsem si všimla jednoho bloňdáka. To byl ten, který se tam chytl před jídelnou s Harrym Potterem. Nebyl zrovna škaredý. No nic. Nemůžu ale myslet na blbosti když jsem ve škole kde se mám hlavně něco naučit. Po slavnostní večeři jsme se vydali směr naše pokoje. Zmijozel měl společenskou místnost ve sklepní. Celkem jsem se bála že tam bude zima ale k mému překvapení tam bylo teplo. V krbech hřál oheň. Všude byly teplé přikrývky. S Pansy jsme se během pár minut staly nejlepší kamarádky.

Na pokoji jsme byla já, Pansy a nějaké další  tři holky. Dlouho do noci jsme se všechny bavily. Zjistila jsem, že ty další holky se jmenují Astoria Greengrass, Delfina Rhampson a Isabella( Bella) Slork.

Všechny z nich jsou z čistokrevné rodiny. Delfi neuznává mudly. Říká že nejsou na naší úrovni. Povídali jsme si asi až do 23 hodin. Pak jsme si vzpomněly že nám zítra začíná vyučování a že bychom se měly na něj vyspat.

Než jsem usnula, přemýšlela jsem proč jsem v Zmijozelu? Vždyť to je přece kolej zlých černokněžníků. Taky jsem přemýšlela nad Kájou, Verčou a Anne. Budeme se společně nadále přátelit?

Na další myšlenky už nezbyl čas. Moje mysl už byla v říši snů.

Ráno jsem se vzbudila poměrně brzy. Pansy už byla taky vzhůru. Šla jsem se obléct. Vzala jsem si zeleno-šedou mikinu se sukní. Před zrcadlem jsem se na sebe dívala. Mé dlouhé hnědé vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

S Pansy jsme se vydaly na snídani. Dala jsem si opečený toast se šunkou a sýrem. V devět nám začala první hodina. Byly to kouzelné formule s Nebelvírem. Učil nás takový malý učitel jménem Filius Kratiknot. Naproti nám seděl Nebelvír. Verča seděla vedle nějaké holky. Jmenuje se Hermiona Grangerová a už od první hodiny vím že je to šprt.

Pořád se hlásí a napomíná zrzka že dělá něco špatně. Na Verču jsem se ani nepodívala. Za to mě zaujal kluk sedící vedle Grangerový a zrzka Wealseyho(tak se jmenuje). Ten tajemný kluk byl nikdo jiný než Harry Potter!.,, Hele Pansy. Všimla sis toho brýlatého kluka naproti? '' zeptala jsem se Pansy.,, Jo, to je ten slavný Harry Potter '' odpověděl mi Pansy.

Během hodiny jsme se naučili naše první zaklínadlo. Wingardium leviosa. Po nějaké době mi to začalo jít. Byla jsem nadšená.

Z pohledu Pansy

Káje to začalo hned jít. Měla velkou radost. Mi to vůbec nešlo. Nemohla jsem se soustředit. Celou dobu jsem pokoukovala po blonďatém klukovi. Dozvěděla jsem se že se jmenuje Draco Malfoy. Budu se snažit se s ním seznámit.

Zpět z pohledu Káji

Pansy se nějaká zadívala na Draca. Mě celkem dost štval. Třeba před chvílí mi vzal pírko a postavil se a dával ho nahoru. Je vyšší než já takže jsem tam nedošáhla. Naštvaně jsme si sedla zpět a on mi ho vrátil.

Po hodině následovalo létání na košteti. Měli jsme to zase s Nebelvírem. Měli jsme pouze říct
,, HOP ''. Šlo mi to zase na první pokus. Dracovi se to taky podařilo na poprvé. Pansy to dala na druhý pokus. Jednomu klukovi z Nebelvíru myslím že se jmenuje Neville Longbotthom se stala nehoda. Nevím jestli omylem ale vzlétl nahoru. Všechno by bylo ještě v pohodě kdyby uměl létat. Spadl a profesorka Hoochová ho musela odnést na ošetřovnu. Draco vzal jeho zapomínáček a s Potterem o něj,, bojovali '' Pottera nakonec odtáhla McGonagallová.

Na další hodinu jsem se těšila. Byly to lektvary. Navíc jsme měli našeho ředitele koleje - Severuse Snapea.
,, Vítám vás na hodině lektvarů.... '' uvítal nás Snape.  Lektvary uběhly velmi rychle.

Už nám zbývá jen poslední hodina zase s Nebelvírem. Byly to hodiny bylinkářství. Probírali jsme nějaké divné Slinkatavky prchavé. Prýtová se na něco zeptala. Verča hned zvedla ruku a zodpověděla otázku. Pansy náhle vykřikla:,, No jo ta mudlovská šmejdka si prostě musí šplhnout, že Káji? '' Chvíli jsem přemýšlela. Pansy je ale moje nová kamarádka. Nesmím ji zradit.,, Jo, musí '' odpověděla jsem po nějaké době.
Naštěstí v tu chvíli zazvonilo a Verča vyběhla na záchod.

Po obědě jsme se vrátili do společenské místnosti. Udělali jsme si úkoly a šli si sednout. Draco mě zase otravoval.,, Nech toho Malfoy '' znechuceně jsem na něj vyjela. On se na mě jen nechápavě podíval a nechal toho.
Po pár hodinách kecání jsem si šla lehnout a šla spát.

-Tak je tu konec kapitoly. Děkuji za každou hvězdu a komentář. Chcete-li číst i pohled Káji, Verči a Kim tak se podívejte na jejich příběhy : Mých 7 let v Bradavicích, Bradavice a Já, Můj nový začátek v Bradavicích. Chci jen říct že kdyby jste měli nějaký nápad tak mi ho napište do komentáře. A je to tu, překročila jsem 1000 slov 💖Ahoj u další kapitoly. -

Můj život v BradavicíchKde žijí příběhy. Začni objevovat