10. Bring your body baby

1.3K 103 9
                                    

Brooklyn
12 Μαΐου. 

Την επόμενη μέρα ξύπνησα λόγο ενός έντονου πόνου στο κάτω μέρος της κοιλιάς μου. Πόνου που νόμιζα πως θα πεθάνω. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και ένας κόκκινος λεκές τράβηξε την προσοχή μου. Τέλεια. Δεν μου έφτανα όλα τα άλλα άρχισε και η έμμηνος ρύση. Γαμώτο το είχα ξεχάσει τελείως! Πήρα το κινητό μου και έστειλα μήνυμα στον George ότι θα απουσιάζω για τις επόμενες 5 μέρες. Παρατήρησα πως ήμουν μόνη στο κρεβάτι, παράξενο. Μπήκα στον μπάνιο και αφού έκανα ένα ζεστό ντους φόρεσα καθαρά ρούχα καθώς έστρωσα καθαρά σεντόνια.
Μπήκα στην κουζίνα και έφτιαξα ένα καφέ και έκατσα μπροστά στον καναπέ καθώς άνοιξα την τηλεόραση και την χαμήλωσα όσο μπορούσα έτσι να μην ξυπνήσω τα παιδιά. Ήταν ακόμα πολύ νωρίς και έτσι αποκοιμήθηκα και πάλι. 


Ένιωσα κάποιον να χαϊδεύει τα μαλλιά μου καθώς δυο απαλά χείλη άφησα ενα ζεστο φιλί στο μέτωπο μου.
«Avyanna..» άκουσα μια απαλή φωνή.  Άνοιξα τα ματιά μου και είδα τον Kevin να στέκεται μόνο λίγα εκατοστά μακριά μου χαμογελώντας μου ζεστά.
«Πήγαινε στο κρεβάτι θα πιαστείς εδώ»
«Όχι είμαι εντάξει» του χαμογέλασα. «Τα παιδιά;» ρώτησα κοιτώντας γύρω μου.
«Στην κουζίνα» είπε και με βοήθησε να σηκωθώ. Προχωρησαμε εως την κουζίνα και είδα την Julia να ετοιμάζει πρωινό και τον Max να περιμένει το φαγητό. Η Julia φορούσε ενα μαύρο πουκάμισο που της ήταν αρκετά μεγάλο και τότε κατάλαβα σε ποιόν ανήκε το πουκάμισο, -στον Max. Τους κοίταξα με απορία καθώς έκατσα στο τραπέζι.
«Που ήσουν εχτές;» ρώτησε ο Max χωρίς να με κοιτάξει.
«Βγήκα με τον Justin» απάντησα μονότονα.
«Και εγώ πρέπει να το μαθαίνω την επόμενη μέρα;»
«Δεν ήξερα πως έπρεπε να σου δίνω και λογαριασμό» του είπα χαμογελώντας ειρωνικά. Το χαμόγελο μου όμως έσβησε όταν σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε σοβαρός. Δεν είπε τίποτα και αυτό με πείραξε ακόμα πιο πολυ. Κοίταξα αμήχανα τον Kevin ο οποίος μου χαμογέλασε συμπονετικά.
«Εσυ που κοιμήθηκες;» ρώτησα όσο πιο σοβαρά μπορούσα.
«Θα σου δώσω και λογαριασμό;» ειρωνεύτηκε.
«Δεν σκάτε λεω εγώ;» απάντησε νευριασμένα η Julia. «Εγώ και ο Kevin δεν είμαστε αναγκασμένοι να ακούμε τους τσακωμούς σας. Πρωί πρωί να χαλάσετε την όρεξη σας αλλα και την δίκη μας! Ο Max κοιμήθηκε μαζί μου και η Avyanna δεν θα σου ζητά άδια για το εάν θα βγει με τον Justin ή όχι.» είπε κοιτώντας μας νευριασμένη.
Έβαλε το φαγητό στα πιάτα και μας έδωσε από ενα στο καθένα. Το πρωί κύλησε ομαλά.


«Γιατί δεν ετοιμάζεσαι για το bar;» ρώτησε η Julia καθώς έκανα ζάπινγκ στην τηλεόραση.
«Αδιαθέτησα» ειπα και τύλιξα την κουβέρτα καλύτερα γύρω από την μέση μου. Πονούσα παρά πολυ. 

AvyannaWhere stories live. Discover now