32. Nowhere

1.2K 104 40
                                    


Montreal 

10 Μαρτίου 2016 

 Το γυμνό σώμα της Celya ήταν καλυμμένο με λεπτό σεντόνι και κοιμόταν βαθιά όταν σηκώθηκα από το κρεβάτι. Η μέρα ξημέρωνε σε 2 ώρες και εγώ δεν μπόρεσα να κλείσω μάτι. Τον τελευταίο καιρό κοιμάμαι ελάχιστες ώρες. Νιώθω πιεσμένος και ούτε καν στον ύπνο μου δεν μπορώ να ηρεμήσω.

Το πρωί πρέπει να βρω την δύναμη να αντιμετωπίσω τον πατέρα μου ο οποίος μιλάει για γάμο με την Celya και τα βραδιά.. τα βραδιά με την Avyanna.

Δεν έχω ιδέα τι έχω πάθει και πάλι. Την είχα ξεπεράσει. Δεν την σκεφτόμουν. Δεν άφηνα τον εαυτό μου να την σκέφτεται. Αλλά να είμαι εδώ τώρα, έχω την μελλοντική αρραβωνιαστικιά μου να κοιμάται στο κρεβάτι και εγώ σκέφτομαι ακόμη το παρελθόν. Αλλά είχε φύγει τόσο ξαφνικά, τόσο γρήγορα.

 Φόρεσα τα ρούχα μου στα γρήγορα και βγήκα από το δωμάτιο κλείνοντας απαλά την πόρτα. Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και ανοίγοντας την πόρτα του σπίτι βγήκα έξω.

 Από τις ελάχιστες μέρες που στους δρόμους του Montreal υπήρχαν ελάχιστα αυτοκίνητα. Μέση της εβδομάδας, οι άνθρωποι σε λίγες ώρες θα ξυπνήσουν για δουλειά και εγώ οδηγώ προς την άλλη άκρη της πόλης.

 Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τον λόγο που οδήγησα ως εδώ αλλά πλέον βρισκόμουν έξω από την πόρτα του παλιού διαμερίσματος μου. Όπου και είχα φέρει για πρώτη φορά την Avyanna. Ανοίγοντας την πόρτα, μπήκα στο απόλυτο σκοτάδι. Άναψα τα φώτα και το διαμέρισμα ήταν λες και καινούριο. Όλα στην θέση τους συγυρισμένα Μόνο που ήταν άδειο. Άδειο από τα πράγματα μου, άδειο από τα πράγματα της. Ταίριαζε εδώ. Ήταν τόσο δικό της όσο και δικό μου. Δεν ήταν καθόλου το ίδιο χωρίς εκείνη. Θυμήθηκα την πρώτη μέρα όταν την έφερα εδώ. Της είχαν κάνει εντύπωση τα μεγάλα παράθυρα με θέα ολόκληρο το Montreal. Ένιωθε τον κόσμο στα πόδια της. Ήθελε τον κόσμο στα πόδια της. Είχε φύγει με έναν ξένο για να μπορέσει να ανεβεί στην κορυφή. Αγαπούσε το χρήμα. Είχε αποφασίσει να παίξει με την φωτιά για να μπορέσει να κερδίσει. Προχωρώντας ως την κουζίνα, άφησα τα κλειδιά μου στο τραπεζάκι και φτάνοντας στο μπαρ πήρα μια μπουκάλα whiskey και γέμισα ένα ποτήρι. Πίνοντας αρκετά μεγάλες γουλιές, ξανά γέμισα δεύτερη φορά κρατώντας το ποτήρι στο χέρι προχώρησα έως το υπνοδωμάτιο όπου και κοιμόμασταν, όπου περνούσαμε αρκετή ώρα μαζί χωρίς απαραίτητα να μιλάμε. Όπου και το γυμνό της σώμα κοιμόταν ως το επόμενο πρωί. Και όταν επέστρεφα από το γραφείο την έβρισκα να φοράει μια από της φανέλες μου συνήθως. Μόνο. Και αυτό ήταν ακόμη μια αφορμή για να καταλήξουμε στο κρεβάτι. Δεν ένιωθε τίποτα παρά απόλαυση και αυτό με βόλευε ως ένα σημείο. Σεξ χωρίς συναισθήματα. Μετά από κάποιο καιρό είχα πέσει ο ίδιος στη παγίδα. Άφησα τα συναισθήματα μου να κατακλύσουν το σώμα μου. Τώρα ίσως να έχει πάει πίσω στη παλιά της ζωή. Αλλά δεν καταλαβαίνω τι δεν της έφτανε. Είχε τα πάντα. Της είχα δώσει τα πάντα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AvyannaWhere stories live. Discover now