12. House of balloons.

1.4K 99 8
                                    

Φωνές ακούγονταν παντού καθώς όλοι τραγουδούσαν το γνωστό τραγούδι γενεθλίων για τον George. Κρατούσα την τούρτα και τον πλησίασα καθώς όλοι είχαν μαζευτεί γύρω από εμάς. Και αφού έσβησε τα κεράκια και έκοψε την τούρτα, προχώρησα έως το καμαρίνι για να ετοιμαστώ για τον χορό. 

Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από την μπάρα και κοίταξα στα γρήγορα προς τον καναπέ. Υπήρχαν γύρω στα 10 άτομα αλλά τα μόνα γνωστά ματιά ήταν του George και του Hamdan. Τύλιξα το πόδι μου γύρω από την μπάρα και άρχισα να κάνω στροφές αφήνοντας το μυαλό μου ελεύθερο. Με τα χέρια μου και την βοήθεια των ποδιών μου τεντώθηκα προς τα πάνω. Άφησα το πάνω μέρος του σώματος μου ελεύθερο  έπεσε προς τα κάτω με τα χέρια μου ακόμα να κρατάνε την μπάρα. Άνοιξα τα πόδια μου και τα τέντωσα σιγά σιγά σε σπαγγάτο στον αέρα. Τα φώτα έσβησαν και πρόλαβα να κατέβω και να σταθώ και πάλι στην θέση μου έως που να αρχίσει η μουσική.
Καθ όλη την διάρκεια του χορού ένιωθα κάτι να με ενοχλεί. Κοίταξα προς τα δεξιά και τότε κατάλαβα τι ήταν αυτό που με ενοχλούσε. Στο δίπλα τραπέζι καθόταν ο Justin και στην μπάρα ήταν η Chloe. Το γελοίο πράγμα είναι ότι ενώ εκείνη προσπαθούσε να τον εντυπωσιάσει εκείνος κοίταζε προς το μέρος μας. Και όταν οι ματιές μας συναντήθηκαν η μουσική ξανά άρχισε να παίζει και έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου, μόνο και μόνο για να τον κάνω να μετανιώσει.
Είχα γυρίσει την πλάτη μου προς το τραπέζι και τα χέρια μου βρίσκονταν πάνω από το κεφάλι μου τυλιγμένα γύρω από την μπάρα. Άρχισα να λυγίζω την μέση μου προς τα δεξιά και αριστερά τρίβοντας το σώμα μου στην μπάρα. Είχα τα χέρια μου στα γόνατα μου και  πήγαινα προς τα κάτω ανοίγοντας τα. Όταν ήμουν κάτω στα γόνατα γύρισα προς το τραπέζι. Τότε είδα τα δυο ματιά του μόλις 1 μέτρο απέναντι μου να κάθεται δεξιά του George καθώς αριστερά του καθόταν ο Hamdan. Τότε δεν ξέρω ούτε η ίδια γιατί, αλλά προχώρησα έως τον καναπέ και αποφάσισα να κάνω κάτι που στους πιο πολλούς θα άρεσε άλλα τον έναν θα εξόργιζε. Ανέβηκα στον καναπέ και στάθηκα πάνω από τον Hamdan με τα πόδια μου δεξιά και αριστερά του σώματος του. Άρχισα να χαϊδεύω το σώμα του καθώς τα χέρια του χάιδευαν κατά το μήκος των ποδιών μου. Με την άκρη του ματιού μου είδα τον Justin να κοιτάει με ένα σκοτεινό βλέμμα. Έκατσα πάνω στα πόδια του Hamdan καθώς άρχισα να κουνάω την μέση μου στον ρυθμό της μουσικής. Όλα τα βλέμματα ήταν προσηλωμένα πάνω μου. Ξαφνικά άρχισαν όλοι να ρίχνουν λεφτά. Κάποιοι προσπάθησαν να με ακουμπήσουν όμως ο George τους ζήτησε ευγενικά να μην το κάνουν. Όταν η μουσική τελείωσε, έφυγα και προχώρησα έως το καμαρίνι.
Αποφάσισα να κάτσω μέσα να ξεκουραστώ λίγο και να ετοιμαστώ για τον επόμενο χορό μου. 

AvyannaWhere stories live. Discover now