13. Who are you to judge?.

1.4K 103 11
                                    

Ένιωσα τις ζεστές ακτίνες του ηλίου να ζεστάνουν υπερβολικά την μια μεριά του προσώπου μου και έτσι άλλαξα μεριά έτσι ώστε να μείνω και άλλο σε αυτό το βολικό κρεβάτι. Σηκώθηκα απότομα και κοίταξα τριγύρω πανικόβλητη για δευτερόλεπτα. Το δωμάτιο του Justin. Τα ρούχα μας κάτω στο πάτωμα. Θυμήθηκα τα γεγονότα της προηγούμενη βραδιάς και χαμογέλασα ελάχιστα ξαπλώνοντας πίσω στο κρεβάτι. Ήμουν μόνη στο κρεβάτι και αφού δεν μπορούσα να ξανά κοιμηθώ αποφάσισα να σηκωθώ. Η ώρα ήταν κάπου στις 5. Είχα κοιμηθεί αρκετά. Ήμουν γυμνή και έτσι πήρα μια φανέλα του που βρήκα ακουμπισμένη πάνω σε μια καρέκλα και την φόρεσα. Ήταν αρκετά πιο μεγάλη μου και μου έφτανε έως κάτω από τους γοφούς.
Άνοιξα την πόρτα που οδηγούσε στο σαλόνι και τον είδα να στέκεται μπροστά από το παράθυρο μιλώντας στο τηλέφωνο. Ήταν γυμνός από πάνω και μπορούσα να διακρίνω τους σφιχτούς μυείς στην πλάτη και τα σημάδια νύχια; Εγώ του τα είχα κάνει; Χαχάνισα κάνοντας τον να γυρίσει και να με κοιτάξει. Τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο του μαλάκωσαν όταν με είδε.
Έκατσα πάνω στον πάγκο της κουζίνας και τον παρατηρούσα. Τα μαλλιά του στο χρώμα χρυσάφι ανακατωμένα από τον ύπνο. Είχε ένα τατουάζ στον λαιμό του που του πήγαινε πάρα πολύ. Το γυμνασμένο σώμα του επίσης γεμάτο με τατουάζ -ειδικά τα χέρια του. Είχε μακριά δάκτυλά. Ήταν ψιλός, αρκετά πιο ψιλός μου. Ίσως έπαιζε και μπάσκετ. Γενικά δεν τον έλεγες μικροκαμωμένο, θα έλεγα το αντίθετο μάλιστα. Τόση ώρα που μιλούσε δεν έδινα σημασία στο τι έλεγε αλλά στο πως κουνιούνται τα χείλη του και το πόσο ωραία ήταν η πρωινή βαριά φωνή του.
«Εντάξει είπα! Δεν ξέρω σίγουρα πότε θα γυρίσω ρε πατέρα. Άντε σε κλείνω τώρα!» έριξε το κινητό κάπου στον καναπέ και με πλησίασε. Στάθηκε ανάμεσα στα πόδια μου καθώς πλησίασε τα χείλη μου, με φίλησε απαλά στην αρχή καθώς το φιλί βάθυνε αργότερα. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον έφερα ακόμα πιο κοντά μου. Τα χέρια του χάιδευαν τα πόδια μου καθώς άρχισε να πηγαίνει προς τα πάνω και να μπαίνει μέσα από την φανέλα. Τα χέρια του αγκάλιασαν την γυμνή μέση μου σφίγγοντας με πάνω του. Απομακρύνθηκε δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου και με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα.
«Δεν φοράς τίποτα από μέσα;» με κοιτούσε σχεδόν έκπληκτος.
«Θα έπρεπε;» απάντησα πονηρά. Με ανέβασε στα χέρια του και τύλιξα πόδια μου γύρω από την μέση του καθώς προχώρησε έως τον καναπέ και έκατσε βάζοντας με να κάτσω στα πόδια του και να είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο.
«Προβλήματα με τον μπαμπάκα;» χάιδεψα τον λαιμό του καθώς έγειρα το κεφάλι μου προς τα δεξιά.
«Αναρωτιέται τι είναι αυτό που με κρατάει εδώ ακόμα» είπε γλείφοντας το χείλος του.
«Και τι είναι αυτό που σε κρατάει ακόμα εδώ;» ίσως ήξερα την απάντηση αλλά ήθελα να την ξανά ακούσω.
«Εσύ» είπε κοιτώντας με στα ματιά. Τον φίλησα απαλά στα χείλη και απομακρύνθηκα κοιτώντας τον.
«Εντωμεταξύ έχεις κάτι σημάδια στην πλάτη»
«Αλήθεια;» με σήκωσε από πάνω του και μπήκε στο μπάνιο και εγώ τον ακολούθησα. Είχε διάφορες γρατζουνιές στην πλάτη. Χαμογέλασε ελάχιστα και ακούμπησε στον νεροχύτη, έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και με έφερε ανάμεσα στα πόδια του.
«Εγώ σου τις έκανα ή η Chloe;» ένιωθα το όνομα της να βγαίνει με αηδία από τα χείλη μου.
«Η Chloe ούτε που με άγγιξε, το πιο λογικό εσύ να τις έκανες.»
«Δηλαδή με πόσες πας και δεν ξέρεις εάν είμαι εγώ ή όχι;» ειρωνεύτηκα. Γέλασε κουνώντας το κεφάλι του. Απομακρύνθηκα και πήγα να προχωρήσω έως το σαλόνι όταν με σταμάτησε και με ανέβασε πάνω του.
«Τι κάνεις; Άσε με κάτω.» τσίριξα. Μπήκε στο υπνοδωμάτιο και με έριξε στο κρεβάτι και σκαρφάλωσε από πάνω μου.
«Μόνο εγώ θα έχω σημάδια δηλαδή;» είπε πονηρά γλείφοντας το κάτω χείλος του.
«Μην τολμήσεις!» τον προειδοποιησα. Γέλασε πονηρά και ακινητοποίησε τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου. Ανέβασε την φανέλα που φορούσα και την έβγαλε με ευκολία αφήνοντας με γυμνή από κάτω του. Τα ματιά του έλαμπαν καθώς επεξεργαζόταν το σώμα μου. Έσκυψε και άρχισε να με φιλάει από το μάγουλο έως τα χείλη και κάτω στο λαιμό. Δάγκωνε και ρουφούσε δυνατά και μετά έσβηνε τον πόνο με ένα φιλί στο σημείο. Κατέβηκε κάτω στο στήθος μου φιλώντας γύρω γύρω καθώς κατά σημεία δάγκωνε και ρουφούσε. Τα χείλη του άρχισαν να πιπιλάνε την μια ρόγα μου καθώς το άλλο χέρι χάιδευε το άλλο στήθος μου. Δάγκωνε γύρω από την ρόγα κάνοντας με να αναστενάξω και να ρίξω το κεφάλι προς τα πίσω ανεβάζοντας το πάνω μέρος του σώματος μου. Άρχισε να κάνει το ίδιο και στην άλλη ρόγα μου κοιτώντας με στα ματιά. Τα χέρια μου κατέβηκαν στην πλάτη του αφήνοντας και άλλα σημάδια. Άρχισε να κατεβαίνει και άλλο προς τα κάτω φιλώντας την κοιλιά μου καθώς δάγκωνε και ρουφούσε. Τα χέρια του κατέβηκαν προς τα κάτω ως τους γοφούς μου και με ανέβασε προς τα πάνω κρατώντας με ακίνητη καθώς άρχισε να φιλάει το κάτω μέρος της κοιλιάς μου. Τα χείλη του κατέβηκαν προς τα αριστερό μηρό μου και άρχισε να φιλάει δαγκώνοντας το μέσα μέρος του μηρού μου χωρίς όμως να πλησιάζει την περιοχή μου. Άφηνε μικρά φιλία σε όλο το εσωτερικό του ποδιού μου και γύρω από την περιοχή μου. Δάγκωσα δυνατά τα χείλη μου για να μην ακούγονται οι αναστεναγμοί μου.
«Justin» αναστέναξα. Τα δάκτυλά μου μπλέχτηκαν με τα μαλλιά του καθώς προσπαθούσα να του δείξω που ήθελα να πάει. Τον άκουσα να γελάει σιγανά καθώς ανέβασε την μέση μου προς τα πάνω και τα χείλη του άρχισαν να φιλάνε όλη την περιοχή μου κάνοντας με να αναστενάξω δυνατά. Ένιωσα τα πάντα μέσα μου να σφίγγονται και ήξερα πως θα τελείωνα. Όμως τότε λες και επίτηδες σταμάτησε ανέβηκε από πάνω μου και μπήκε με δύναμη μέσα μου. Πήγαινε με γρήγορο ρυθμό και ένιωθα πως θα τελείωνα έτσι τον έσφιξα πάνω μου δαγκώνοντας ένα σημείο του λαιμού του. Τον άκουσα να αναστενάζει και ήξερα πως και αυτός τελείωσε. Ξάπλωσε από πάνω μου αναπνέοντας βαριά.

AvyannaWhere stories live. Discover now