Brooklyn.
3 Μαΐου 2014.Και όταν ξύπνησα όλοι ακόμα κοιμούνταν έτσι αποφάσισα να φτιάξω πρωινό-μεσημεριανό.
Έφτιαξα διαφορά και σιγά σιγά άρχισαν όλοι να ξυπνάνε.
«Καλημέρα μωρό μου» είπε ο Max και ήρθε και με φίλησε πεταχτά.
Έκατσε στο τραπέζι και σε λίγο ήρθε και η Julia μαζί με τον Kevin. Της χαμογέλασα πονηρά και εκείνη μου έριξε ένα ειρωνικό βλέμμα.
Αρχίσαμε όλοι να τρώμε σιωπηλοί όταν την σιωπή την έσπασε η Julia.
«Εε πως πήγε εχτές με τον Bieber;» ρώτησε πονηρά. Της χάρισα ένα μισό χαμόγελο και σηκώθηκα από την καρέκλα και μπήκα στο δωμάτιο όπου κοιμόμουν και πήρα την τσάντα όπου και είχα βάλει τα λεφτά μου μέσα. Την πήρα και πήγα πίσω στα παιδιά. Την έριξα στο τραπέζι και έκατσα πίσω στην καρέκλα μου.
«Δέκα χιλιάδες δολάρια»
Όλοι με κοίταζαν με ανοιχτό το στόμα.
«Περίμενε, αυτά σου τα έδωσε ο George;» ρώτησε ο Max.
«Όχι, αυτά τα έβλεπα να πέφτουν από τα χέρια του καθώς χόρευα» απάντησα χαμογελώντας.
«Τι λέει ρε μαλακά. Λες να πάω να του χορέψω και εγώ;» είπε ο Kevin κάνοντας μας όλους να σκάσουμε στα γέλια.
Και ενώ συζητούσαμε χτύπησε το κινητό μου. Είχα μήνυμα.
Από: Άγνωστο.
Σήμερα στο Mercy. Χορός ποτό. Δεν θέλετε να το χάσετε. Μεσάνυχτα να είστε όλοι εκεί. -Liam
Πριν προλάβω να τελειώσω, το κινητό του Max χτύπησε καθώς του ήρθε το ίδιο μήνυμα. Μετά του Kevin και της Julia.
«Liam;» ρώτησε με απορία ο Kevin.
«Δεν είναι εκείνος που ερχόταν στο bar; Από ότι άκουσα έκανε ανακαινίσει το μαγαζί του. Λογικά για αυτό θα μας καλεί.» απάντησε η Julia.
«Κατάλαβα.. Θα είναι όλο το Brooklyn εκεί» απάντησε βαριεστημένα ο Max. «Θα έρθουν όλα τα δεκαπεντάχρονα, θα γίνουν σκατά και μετά θα έρθει αστυνομία και θα γίνει της πουτάνας.»
«Θα πάμε.» είπα αποφασισμένα κάνοντας τον Max να γυρίσει και να με κοιτάξει ειρωνικά.
«Και γιατί;»
«Επειδή έτσι θέλω»
«Πολλά δεν θέλεις;»
«Θέλει επειδή θα είναι όλο το Brooklyn. Και μέσα σε όλο το Brooklyn μπαίνει και αυτός.» είπε πονηρά ο Kevin.
«Αυτός;» ρώτησα μη έχοντας ιδέα για ποιον μιλάει.
«Ο Bieber;» ρώτησε με απορία ο Max. «Μην μου πεις πως είναι έτσι..»
«Δεν το σκέφτηκα καν έτσι! Απλά ήθελα να πάω για να διασκεδάσω. Αλλά τώρα που το λες ναι θα είναι και εκείνος. Πάω σίγουρα, δεν ξέρω για εσάς.» απάντησα χαμογελώντας.
«Πάω και εγώ με την Avyanna» φώναξε χαρούμενα η Julia.
«Θα πάω και εγώ με τα κορίτσια μιας και δεν έχω τι να κάνω σήμερα» απάντησε βαριεστημένα ο Kevin. Όλοι κοιτάξαμε τον Max περιμένοντας τον για το τι θα πει.
«Εντάξει πάμε. Αλλά αν θα είναι γεμάτο με παιδάκια θα φύγουμε»
Χαμογέλασα και τον φίλησα πεταχτά. Λίγη ώρα αφού μαζέψαμε λίγο το σπίτι εγώ και η Julia πήγαμε για shopping.
YOU ARE READING
Avyanna
Teen FictionΚαι όταν καταφέρνει να σταθεί και πάλι στα ποδιά της και να βρει τις δυνάμεις της, το παρελθόν της χτυπά. Και όταν παίρνει την απόφαση να γυρίσει στο παρελθόν, μένει εγκλωβισμένη εκεί. Θα καταφέρει να ξεφύγει και να συνεχίσει την ζωή της ή μήπως όχι...