31. Wires.

665 82 10
                                    

San Francisco

5 Ιουνίου 2015.


«Avyanna έλα να φας» με πλησίασε η Nina.
Χωρίς να φύγω τα ματιά μου από τον μικρό, της μουρμούρισα «Δεν πεινώ»
«Πρέπει να φας» επέμενε

«Δεν θέλω να τον αφήσω μόνο» χάιδεψα απαλά το μικροσκοπικό χεράκι του.

«Μα κοιμάται, και σε λίγο θα ξυπνήσει και θα εσύ πάλι δεν θα φας» με έπιασε από το μπράτσο και με τράβηξε απαλά. «Έλα θα τον ακούσεις αν ξυπνήσει» Σηκώθηκα από το κρεβάτι και προχώρησα ως την πόρτα και αφού έριξα μια τελευταία ματιά στον μικρό έκλεισα ελάχιστα την πόρτα. Η κουζίνα μύριζε τόσο νόστιμα και μόνο τότε κατάλαβα πόσο πεινούσα.

«Πότε μίλησες τελευταία φορά με τα παιδιά;» ρώτησε η Nina και είπε μια γουλιά από το άσπρο κρασί.
«Λίγες μέρες αφού γεννήθηκε ο Dominic» δεν τους έχω πει τίποτα. Ούτε για το που είμαι, ούτε και για τον Dominic.

«Τους το έχεις πει;»

«Όχι.. Δεν είμαι έτοιμη ακόμη»

«Κάποια στιγμή θα πρέπει να το πεις και στον Justin» Η καρδιά μου σφίχτηκε για μερικά δευτερόλεπτα στο άκουσμα του ονόματος του. Δεν ξέρω αν θέλω να το μάθει. Δεν ξέρω τι αντίδραση θα έχει. Δεν θα θέλει να το αναγνωρίσει. Αλλά εντάξει, πως θα είναι σίγουρος πως είναι το δικό του;
«Δεν ξέρω..» το κλάμα του μικρού με έκανε να πεταχτώ από την θέση μου και να τρέξω ως το δωμάτιο. Τον σήκωσα προσεκτικά και τον κράτησα στην αγκαλιά μου προσπαθώντας να τον ηρεμήσω.
Λίγα λεπτά αργότερα είχε ξανά αποκοιμηθεί αλλά δεν ήθελα να τον αφήσω. Μου άρεσε να τον κρατώ.
«Εντάξει κοιμήθηκε μπορείς να τον αφήσεις» γέλασε η Nina.

«Είναι τόσο μικρός»

«Τώρα σε λίγο καιρό θα αρχίσει να μεγαλώνει με τις μέρες» γέλασε.


Montreal
26 Σεπτεμβρίου 2015.


«Τι ώρα γύρισες εχθές Justin;» φώναζε η Celya προκαλώντας μου πιο δυνατό πονοκέφαλο.

«Μην φωνάζεις»

«Απάντησε μου Justin!»

«Γαμώτο Celya είπα μην φωνάζεις» της φώναξα κάνοντας την να σταματήσει και να με κοιτάξει με γουρλωμένα ματιά. Τα ματιά της γέμισαν με δάκρυα και έφυγε από το δωμάτιο κλείνοντας με δύναμη την πόρτα. Καλύτερα. Δεν είχα καμία όρεξη να ασχοληθώ μαζί της αυτή τη στιγμή. Χρειαζόμουν ύπνο και έτσι έκλεισα τα ματιά μου και ξανά κοιμήθηκα.

5 ώρες αργότερα ξύπνησα και αφού φόρεσα μια βερμούδα από κάτω και προχώρησα ως το σαλόνι όπου και είδα την Celya να παρακολουθεί τηλεόραση. Δεν γύρισε καν να με κοιτάξει. Ωραία νευρίασε τώρα. Έκατσα στα πέλματα μου μπροστά της και περίμενα να με κοιτάξει

AvyannaWhere stories live. Discover now