Brooklyn
2 Μαΐου 2014Και αφού φόρεσα τα ασορτί -μαύρο με κόκκινο- εσώρουχα μου και τις γόβες μου, προχώρησα έως το τελευταίο δωμάτιο όπου και θα περνούσα τις υπόλοιπες δυο ώρες.
Μπήκα μέσα και στάθηκα δίπλα στην μπάρα. Από λεπτό σε λεπτό θα ερχόταν. Το δωμάτιο ήταν μεγάλο με ένα μεγάλο δερμάτινο καναπέ ακριβώς απέναντι απο την μπάρα σε απόσταση δυο μέτρων περίπου. Με χαμηλό φωτισμό και την μουσική να παίζει.
Και όταν η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα έκατσε απέναντι στον καναπέ. Τα δυο πάνω κουμπιά του ήταν ξεκούμπωτα ήδη. Δίπλα στο τραπεζάκι υπήρχα ποτά που λογικά θα είχε ζητήσει.
Και αφού η μουσική άρχισε από την αρχή πλησίασα την μπάρα. Κοίταξα τον Bieber να με κοιτάει με τα ματιά του να γυαλίζουν στο σκοτάδι.
Τύλιξα το χέρι μου γύρω απο την μπάρα καθώς άρχισα να κουνώ τους γοφούς μου στον ρυθμό της μουσικής καθώς τα ματιά μου δεν ξεκολλούσαν απο τα δικά του.Ένιωθα ήδη να ζεστάνωμαι. Ήπια μια γουλιά από το ποτό μου για να δροσιστώ μη ξεκκολόντας όμως τα ματιά μου από πάνω της. Η λέξη κόλαση ήταν η ακριβείς περιγράφη. Δεν μπορούσα να την αγγίξω και αυτό έκανε χειρότερη την κατάσταση μου. Τα χείλη μου στέγνωναν και ήξερα πως μόνο αν νιώσω το δέρμα της θα κατάφερνα να νιώσω καλύτερα. Τα χέρια της άγγιζαν το σώμα της και ένιωθα ζήλια. Ήθελα να αγγίξω κάθε εκατοστό του σώματος της.
Στριφογύριζε γύρω απο την μπάρα κάνοντας το πέος μου να γίνετε ολοένα και πιο σκληρό. Πέρασα το χέρι μου μέσα απο τα μαλλιά μου κάνοντας τα να κοιτάνε σε χίλιες κατεύθυνσης.Όταν η μουσική τελείωσε και τα φώτα έσβησαν είχα λίγα δευτερόλεπτα για να αρχίσει το επόμενο τραγούδι. Τον κοίταξα και εκείνος καθόταν με τους αγκώνες ακουμπησμένους στα γόνατα και με κοιτούσε με βλέμμα αρπακτικού. Όπως το λιονταρι κοιτάει το θύμα του. Άρχισα και πάλι να χορεύω.
Σηκώθηκε και με πλησίασε καθώς έβγαζε χαρτονομίσματα απο τις τσέπες του και μου τα πετούσε. Τα χρήματα χάιδευαν το δέρμα μου κανόντας με να χαμογελάσω. Χρήματα. Αγαπώ τα χρήματα. Έκανε να με αγγίξει όμως τον απέφυγα με χορευτικές κινήσεις.Ήθελα τόσο πολύ να την αγγίξω. Μα με αποφεύγε. Έβγαλα ενα χαρτονομίσμα των 500 δολαρίων και χάιδεψα απαλά την κοιλιά της καθώς έβλεπα το χαμόγελο της. Η πουτάνα αγαπάει τα λεφτά. Όπως όλες τους. Τα αγαπάει και θα κάνει τα πάντα για αυτά.
Αυτό θα ειναι το κύριο όπλο μου σε αυτό το παιχνίδι.
Έκατσα στην πολυθρόνα που υπήρχε εκει τελειώνοντας το ποτό μου.
Λίγη ώρα αφού τελείωσε, της έκανα νεύμα να με πλησιάσει. Το δωμάτιο ήταν ακόμα ελάχιστα φωτισμένο και όταν με πλησίασε κρατούσε απόσταση. Την πλησίασα εγώ και κοίταξα τα ματιά της. Έβγαλα χαρτονομίσματα και τα κράτησα στο χέρι μου.
«Αυτό» είπα δείχνοντας ενα χαρτονόμισμα 500 δολαρίων «ειναι για τα ωραία σου τα ματιά» είπα και της το έβαλα στο χέρι.
«Αυτό, για τον υπέροχο χoρό σου» είπα και έβαλα το χαρτονόμισμα μέσα απο το σουτιέν της προσπαθώντας να μην αγγίξω το δέρμα της.
«Και αυτό, για το σώμα σου που με στέλνει στην κόλαση» ψιθύρισα το τελευταίο και έβαλα το χαρτονόμισμα μέσα απο το σχοινάκι στο κάτω εσώρουχο της. Καθόλη την ώρα με κοιτούσε με τα μεγάλα ματιά τηε χωρίς να λέει κατι.Η φωνή του ήταν βαριά που με έκανε τόσο υγρή. Τα λεφτά ήταν αυτά που αγαπούσα όσο τίποτα άλλο. Ήταν η αδυναμία μου ας πούμε και τώρα τα χρησιμοποιούσε για να με σκοτώσει. Με έναν αργό και ωραίο θάνατο.
Τον κοιτούσα και ήθελα τόσο πολύ να τον νιώσω μέσα μου. Ήταν τόσο έντονο το συναίσθημα που η ανάσα μου σκάλωσε στον λαιμό μου και το μυαλό μου κόλλησε και δεν μπορούσα να πω τίποτα, ούτε καν να κουνηθώ.
Με κοίταξε βαθιά στα ματιά και όταν είδε την έκφραση μου γέλασε και γύρισε και έφυγε απο το δωμάτιο, αφήνοντας με μόνη να κοιτώ την φαρδιά πλάτη του καθώς έφευγε.
Λίγα λεπτά αργότερα, ντύθηκα κανονικά και μάζεψα όλα τα λεφτά που μου έριχνε κατα την διαρκεία του χορού. Δέκα χιλιάδες δολάρια καθαρά δικά μου λεφτά. Εκτός απο εκείνα που θα μου δώσει και ο George σαν μισθό τέλος του μήνα.
Τον λατρεύω τόσο πολύ τον Bieber. Βασικά διευκρίνιση- τα λεφτα του Bieber.Μπήκα στο γραφείο του George χωρίς καν να χτυπήσω κάνοντας τον να ξαφνιαστεί και να χαθεί το χαμόγελο απο το πρόσωπο του. Όταν όμως κατάλαβε ποιος ήμουν χαμογέλασε πλατιά και σηκώθηκε. Κάναμε χειραψία και μου έδειξε την θέση απέναντι από το γραφείο του.
«Πως πέρασες σήμερα;» Ρώτησε πονηρά.
«Πολύ ωραία, το γκομενάκι είναι σκέτη κόλαση.»
«Ναί, η Avyanna είναι από τις καλύτερες μας.»
«Πόσο είπες πως ειναί; Είκοσι ενός;»
«Είκοσι» διόρθωσε
«Μάλιστα, μια χαρά.»
«Brayan, φέρε τα λεφτά»! Φώναξα έτσι ώστε να με ακούσει ο σωματοφύλακας μου.
Αφού μου τα έδωσε βγήκε από το δωμάτιο.
«Εδώ έχει παραπάνω από ότι συμφωνήσαμε, αλλά επειδή είμαι πολύ ευχαριστημένος είπα να σου κάνω δώρο.»
Χαμογέλασε πονηρά και μου ξανάκαναμε χειραψία, βγήκα από το γραφείο και προχώρησα πρός την έξοδο.Ο ουρανός είχε αρχίσει να παίρνει αυτό το απαλό πορτοκαλί χρώμα, πράγμα που έδειχνε πως άρχισε ήδη να ξημερώνει.
Μα αυτό δεν σταμάτησε τον Justin Bieber να μπαίνει στο πιο κακόφημο club σε ολο το Brooklyn. Όπου πόρνες έκανα ότι τους ζητήσεις ανεξερετος αν είσαι άντρας ή γυναίκα.
Και με την εικόνα της Avyannas στο μυαλό του έμπαινε με δύναμη μέσα στην κοπέλα. Αν και θα έκανε τα πάντα για να ήταν η Avyanna αυτή. Τα πάντα για να την ακούσει να αναστενάζει το όνομα του.
«Avyanna» αναστέναξε και μπήκε μέσα της με τα ματιά σφιχτά κλειστά και την εικόνα της στο μυαλό του._________________________________________________
Ψηφίστε και σχολιάστε:)
YOU ARE READING
Avyanna
Teen FictionΚαι όταν καταφέρνει να σταθεί και πάλι στα ποδιά της και να βρει τις δυνάμεις της, το παρελθόν της χτυπά. Και όταν παίρνει την απόφαση να γυρίσει στο παρελθόν, μένει εγκλωβισμένη εκεί. Θα καταφέρει να ξεφύγει και να συνεχίσει την ζωή της ή μήπως όχι...