17. All she had was the city

927 100 11
                                    

Δεν ήθελα να πάω σπίτι. Δεν ήθελα να μείνω μόνη ανάμεσα σε 4 τείχους.

«Στο κέντρο παρακαλώ» ο οδηγός έγνεψε και συνέχισε να οδηγάει για μερικά λεπτά. Πλήρωσα και βγήκα από το αυτοκίνητο.

Ωραία και τώρα; Δεν είχα ιδέα τι θα έκανα μόνη μου σε μια τόσο μεγάλη πόλη αλλά ότι και να ήταν θα προσπαθούσα να διασκεδάσω. Σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος μου και άρχισα να περπατάω στους μεγάλους -και γεμάτους κόσμο- δρόμους. Σφυρίγματα ακούγονταν και βλέμματα πεινασμένα έπεφταν. Μπήκα σε ένα περίπτερο και αγόρασα ένα πακέτο τσιγάρα μαζί με ένα μπουκάλι βότκας.

Στηρίχτηκα στο τοίχο ενός κτηρίου και άναψα το τσιγάρο καθώς ο καπνός έκαιγε τους πνεύμονες μου. Κοιτούσα τους περαστικούς οι οποίοι ήταν είτε τέλειος αδιάφοροι είτε καθόλου διακριτικοί. Ήπια μια γουλιά από το μπουκάλι και τράβηξα άλλη μια τζουριά. Άκουσα το κινητό μου να χτυπά και το έβγαλα μέσα από το τσαντάκι μου. Ο Justin.

Αποφάσισα να του στείλω μήνυμα: "Καλή πτήση;)" και απενεργοποίησα το κινητό μου. Η ιδέα το ότι θα βρισκόταν μόνος του μαζί της κάπου τόσο μακρυά μου προκαλούσε ένα παράξενα άσχημο συναίσθημα. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να είναι αυτήν την στιγμή μαζί μου και όχι μαζί της, αλλά τι να κάνουμε η ζωή δεν τα φέρνει όπως τα θέλουμε.
Έφερα το μπουκάλι στα χείλη μου καθώς άρχισα να πίνω κλείνοντας σφιχτά τα ματιά. Άφησα το μπουκάλι στην άκρη και σκούπισα τα χείλη μου, πήρα το κραγιόν από το τσαντάκι μου και έβαψα τα χείλη μου. Το βλέμμα μου έπεσε σε έναν νεαρό που στεκόταν μόλις λίγα μέτρα πιο μακρυά του χαμογέλασα καθώς τα ματιά του γυάλιζαν στο σκοτάδι. Μου χαμογέλασε και εκείνος και άρχισε να με πλησιάζει καθώς εγώ άρχισα να προχωρώ κουνώντας προκλητικά τους γοφούς μου. Καθώς περπατούσα γύρισα το κεφάλι μου και μπορούσα να διακρίνω τον γοητευτικό άγνωστο να με ακολουθεί ακόμη. Του χαμογέλασα και συνέχισα να περπατάω ώσπου βρήκα ένα μπαρ και αποφάσισα να μπω. Μέσα ο φωτισμός χαμηλός και η μουσική αισθητική. Προχώρησα έως το μπαρ και έκανα νόημα στον μπάρμαν να με πλησιάσει.

«Μια τεκίλα» μου χαμογέλασε και προχώρησε για να ετοιμάσει το ποτό. Λίγα λεπτά αργότερα σέρβιρε το ποτό και τον ευχαρίστησα. Το βλέμμα μου ξανά συναντήθηκε με τον νεαρό από πριν. Με πλησίασε και έκατσε στο σκαμπό δίπλα μου. Το βλέμμα του σκοτεινό και πονηρό.
«Θα μπορούσα να σας κεράσω κάτι όμορφη δεσποινίς;» είπε κοντά στο αυτί μου.
«Δεν έχω θέμα» του χαμογέλασα. Μου έκλεισε το μάτι και γύρισε προς τον μπάρμαν. Η μουσική έπαιζε δυνατά και όλο μου το σώμα ζωντάνευε στην φωνή του τραγουδιστή. Ο νεαρός με κοίταζε και τον ένιωθα να με 'γδύνει' με τα ματιά του. Μου πρόσφερε το ποτό. Ένα ποτό θόλου χρώματος. Μου χαμογέλασε και κλείνοντας τα ματιά του το είπε μονορούφι. Το ίδιο έκανα και εγώ. Χαμογέλασα με κλειστά τα ματιά ενώ ένιωθα τα χέρια του να με ακουμπάνε σε όλο το κορμί. Ένιωθα τόσο ωραία. Άρχισα να χορεύω φαντάζοντας τα χέρια του Justin να χαϊδεύουν όλο μου το σώμα. Ο νεαρός άρχισε να γίνετε πιο τολμηρός και να με τραβάει προς το μέρος του. Η μουσική άρχισε να γίνετε ένα βουητό στα αυτιά μου και το κεφάλι μου βαρύ να γέρνει προς τα πίσω. Τι στο διάολο; Προσπάθησα να τον απομακρύνω αλλά ήταν τόσο δύσκολο μιας και ένιωθα πως κάποιος μου στράγγιξε τις δύναμης. Μάζεψα όση δύναμη είχα και τον έσπρωξα αρχίζοντας να σπρώχνω τους ανθρώπους που βρίσκονταν μπροστά μου. Έπεσα πάνω σε ένα μεγαλόσωμο νεαρό και καθώς γύρισε δύο μαύρα γνωστά ματιά με κοίταξαν με απορία.

AvyannaWhere stories live. Discover now