Brooklyn
17 Μαΐου 2014.Ζεστές ακτίνες φωτός γαργάλισαν το πρόσωπο μου καθώς τα ματιά μου άρχισαν να τρεμοπαίζουν. Άνοιξα τα ματιά μου και προσπάθησα να συνηθίσω το φως που υπήρχε στο δωμάτιο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τα ματιά μου άνοιξαν διάπλατα όταν ένιωσα ένα σώμα κολλημένο πάνω στο δικό μου. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου καθώς τα χθεσινά γεγονότα ξανά ήρθαν στο μυαλό μου. Γύρισα σιγά σιγά για να αντικρίσω κάτι που με ξάφνιασε. Δεν ήταν ο Justin. Ήταν ο Max. Τι στον άνεμο; Που είναι ο Justin. Έφυγα το χέρι του από την μέση μου και ανασηκώθηκα στο κρεβάτι. Πήρα το κινητό μου και κοίταξα την ώρα, 12:37.. Άνοιξα το κάτω ράφι του κομοδίνου και ήμουν έτοιμη να πάρω τα εσώρουχα μου όταν ένα σημείωμα τράβηξε την προσοχή μου.
Στην αρχή τρόμαξα ενώ μετά μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου. Ξεδίπλωσα το σημείωμα και κατάλαβα από ποιον ήταν από τον Justin, είχε τον ίσιο γραφικό χαρακτήρα με τότε.«Ίσως άλλη φορά μωρό μου..
P.S: θέλω να σε δω με αυτά.»Κοίταξα τα εσώρουχα που ήταν ξεχωριστά από τα άλλα. Ήταν δυο μικροσκοπικά εσώρουχα. Ούτε εσώρουχα δεν τα έλεγες βασικά. Μου τα είχαν χαρίσει οι κοπέλες από το bar στα γενέθλια μου. Σηκώθηκα και μπήκα δυο μπάνιο αφήνοντας τα χθεσινά γεγονότα για λίγο έστω.
Οι μέρες περνούσαν αργά και βασανίστηκα. Όπως το είχα φανταστεί ο Justin δεν έδωσε σήματα ζωής. Τίποτα παράξενο. Όλοι αυτό κάνουν. Όλοι κάποτε θα φύγουν. Οι άνθρωποι είναι πονηροί, ποτέ δεν θα σου δώσουν παραπάνω από όσα τους συμφέρει. Μην περιμένετε παραπάνω από τους ανθρώπους. Όχι πως περίμενα κάτι παραπάνω από εκείνον, απλός για 0,5 κλάσματα δευτερολέπτου ένιωσα κάτι εκτός από απόλαυση. Πράγμα γελοίο φυσικά. Δεν υπάρχει έρωτας, δεν υπάρχει αγάπη ανάμεσα στα δυο φύλα. Εδώ ίσα που υπάρχει ανάμεσα σε φίλους και οικογένεια που να φτάσει για έρωτες; Εξάλλου γιατί να ερωτευθούμε; Ποια η ουσία του έρωτα; Η ζωή είναι πολύ μικρή για ραγισμένες καρδιές. Επειδή όλοι ξέρουμε πως αργά ή γρήγορα ο ένας ή ο άλλος μπορεί και οι δυο να πληγωθούν. Να μισήσουν ο ένας τον άλλον.
Αυτές οι σκέψεις περιτριγύριζαν το μυαλό μου τις τελευταίες μέρες. Τα πράγματα στο σπίτι ηρέμησαν. Ο Max συμπεριφέρεται πάλι όπως παλιά. Βασικά καλύτερα που δεν εμφανίστηκε ο Justin, δεν θα χαλάσω την σχέση μου με τον Max για μερικές ώρες απόλαυσης. Απλά κρίμα επειδή ήταν καλή πηγή χρήματος. Ακούγεται τόσο "άσχημο" αλλά αυτή είναι η ωμή αλήθεια. Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι την συμπεριφορά του. Είναι τόσο δύσκολο να προσδιορίσω τι νιώθει, όμως για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι δεν υπάρχει ούτε η ελάχιστη περίπτωση να είναι ερωτευμένος μαζί μου. Χωρίς υπερβολές αλλά ο Max είναι λες και δεν έχεις καρδιά για έρωτες. Ναι νοιάζεται για εμάς τους φίλους τους αλλά όταν έρχεται για έρωτες γίνεται πιο άκαρδος από ποτέ.
YOU ARE READING
Avyanna
Teen FictionΚαι όταν καταφέρνει να σταθεί και πάλι στα ποδιά της και να βρει τις δυνάμεις της, το παρελθόν της χτυπά. Και όταν παίρνει την απόφαση να γυρίσει στο παρελθόν, μένει εγκλωβισμένη εκεί. Θα καταφέρει να ξεφύγει και να συνεχίσει την ζωή της ή μήπως όχι...