19. Forgiveness

845 92 4
                                    

Brooklyn.

16 Ιουνίου 2014.

Πήρα μια βαθιά αναπνοή. Ήμουν αγχωμένη; Ναι. Περισσότερο από ότι περίμενα.
«Μωρό μου ηρέμησε» τον άκουσα να ψιθυρίζει καθώς κρατούσε το χέρι μου στο δικό του.

Οι πόρτες του ασανσέρ άνοιξαν και βγήκαμε έξω προχωρώντας έως την πόρτα που οδηγούσε στο κάποτε διαμέρισμα μου. Εντάξει.. Δεν θα με διώξουν και ολας.. Ναι μπορεί να έφυγα χωρίς να τους πω τίποτα αλλά..

Χτύπησα το κουδούνι και λεπτά αργότερα η πόρτα άνοιξε απότομα καθώς γελοία ξεχύθηκαν από την ανοιχτή πόρτα. Ο χαμογελαστός Kevin κρατούσε την πόρτα και μόλις το βλέμμα του συναντήθηκε με το δικό μου το χαμόγελο άρχισε να σβήνει σιγά σιγά.

«Γεια σου Kev» χαμογέλασα

«Avyanna..» μπορούσα να καταλάβω πως βρισκόταν σε δίλημμα. Και τότε με έκλεισε στην αγκαλιά του σφίγγοντας με σφιχτά πάνω στο σώμα του.«Είσαι τόσο ηλίθια» μουρμούρισε χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου. «Γιατι δεν είπες τίποτα;» είπε καθώς απομακρύνθηκε.
«Πάμε μέσα καλύτερα» μουρμούρισα. Ο Kevin δίστασε για λίγο καθώς κοιτούσε μια εμένα και μια τον Justin αλλά τελικά έκανε χώρο να περάσουμε. Προχωρώντας προς το σαλόνι μπορούσα να ακούσω το γελοίο της Julia να συνοδεύεται με το γελοίο του Max.

Το βλέμμα της Julia έπεσε πάνω μου καθώς έμεινε ακίνητη κάνοντας τον Max να γυρίσει προς το μέρος μου. Και οι δυο στέκονταν ακίνητοι κοιτώντας με σοβαροί. Καθάρισα τον λαιμό δαγκώνοντας τα χείλη μου από την αμηχανία.
«Χρόνια σου πολλά» μουρμούρισα καθώς την πλησίασα και της έτεινα την χάρτινη τσάντα με το δώρο της.
Χωρίς να το περιμένω πήδησε στην αγκαλιά μου σφίγγοντας με σφιχτά. Χαμογέλασα και την αγκάλιασα και εγώ.

«Σε μισώ» μουρμούρισε αγκαλιάζοντας με πιο σφιχτά. Απομακρύνθηκε κοιτώντας με, με τα ματιά βουρκωμένα. «Μου έλειψες γαμώτο, μας ξέχασες τελείως!»
«Δεν σας ξέχασα.. Εγώ απλά..» κοίταξα τον Justin ο οποίος με πλησίασε μπλέκοντας τα δάχτυλα μας.

«Θα μείνεις;» μουρμούρισε κοιτώντας τα χέρια μας.
«Για 1-2 μέρες.. Ο Justin δουλεύει..» μουρμούρισα. Ύψωσε τα φρύδια της κουνώντας καταφατικά το κεφάλι της.

«Γεια σου Max..»

«Γεια σου Avyanna» είπε πλησιάζοντας με. Κοίταξε τον Justin και ύστερα τα χέρια μας και γέλασε με ένα προσωπικό ανέκδοτο του. «Γεια σου και σε εσένα Justin»

AvyannaWhere stories live. Discover now