Montreal.
21 Ιουνίου 2014.
Καθόμουν στο σαλόνι περιμένοντας τηλεφώνημα από τον πατέρα μου. Με είχε πάρει η Katie και είπε πως είχε έρθει στο γραφείο νευριασμένος.
«Justin να σου κάνω τίποτα να φας;»
«Όχι Avyanna, δεν πεινάω» είπα καθώς πήρα στα χέρια μου το κινητό μου το οποίο δονούσε.
"Πες το" μουρμούρισα φέρνοντας το κινητό κοντά στο αυτί μου.
"Μπορείς να μου πεις γιατί στο διάολο ακυρώθηκε η συνεργασία μας με τον Sergee;" φώναξε ο πατέρας μου μέσα στο ακουστικό."Τι στο διάολο λες; Πως ακυρώθηκε;" έσφιξα τα δόντια μου.
"Έτσι! Με πήραν και μου είπαν πως θα συνεργαστούν μόνο με την οικογένεια της Aliona! Καταλαβαίνεις πως χάσαμε εκατομμύρια;"
"Αφού ήμουν σε όλα τα meeting και τα κανονίσαμε όλα! Μόνο.." εάν ακύρωσε την συνεργασία μας η Aliona μόνο και μόνο επειδή δεν την γάμησα.. Θα τη σκοτώσω! "Που είσαι τώρα;""Στο γραφείο μαζί με τον Mihalev"
"Σε λίγο θα δεχτείς ένα τηλεφώνημα." μουρμούρισα και έκλεισα το κινητό. «Avyanna φεύγω» φώναξα περνώντας τα κλειδιά μου από το τραπέζι.
«Που πας;» ρώτησε μπαίνοντας στο σαλόνι. Την πλησίασα και την φίλησα. Είχα τόσα νεύρα αυτήν την στιγμή και θα ήταν η μόνη που θα μπορούσε να με βοηθήσει αλλά είχα δουλειές να κανονίσω.
«Πρέπει να συναντηθώ με την Aliona και μετά ίσως πάω στο γραφείο του πατέρα μου» της χάιδεψα απαλά το λαιμό και προχώρησα έως την πόρτα. Πληκτρολόγησα ένα μήνυμα στην Katie και πήρα το ασανσέρ και κατέβηκα έως το υπόγειο όπου και ήταν το parking. Μπήκα στην άσπρη Ferrari μου και αφού έβαλα τα κλειδιά στην μίζα τα γύρισα και ξεκίνησα την μηχανή. Βγήκα από το parking και άρχισα να οδηγώ στους δρόμους του Montreal, προσπερνώντας τα αυτοκίνητα. Ο δρόμος προς το σπίτι της Aliona ήταν αρκετά κοντός. Σταμάτησα πως και πως μπροστά στην είσοδο και προχώρησα έως την πόρτα. Χτύπησα την πόρτα με δύναμη και περίμενα να ανοίξει.Δευτερόλεπτα αργότερα άνοιξε την πόρτα φορώντας ένα ανάλαφρο κοντό φόρεμα. Μόλις με είδε χαμογέλασε πονηρά και το βλέμμα της άστραψε. Λες και με περίμενε.
«Πως και από εδώ Jay; Άλλαξες γνώμη;» την έσπρωξα και μπήκα μέσα κλείνοντας την πόρτα με δύναμη κολλώντας την πάνω της. Έπιασα το πρόσωπο της με δύναμη και την έφερα σε απόσταση αναπνοής από το δικό μου.
«Τι στο διάολο έκανες με την εταιρία και ακυρώθηκε η συμφωνία μας μαζί τους;» είπα μέσα από τα δόντια μου. Με έσπρωξε με δύναμη και με κοιτούσε νευριασμένη αναπνέοντας βαριά.
«Μαλάκας είσαι;» φώναξε.«Θα πάρεις τηλέφωνο αυτήν την στιγμή στην εταιρία και θα τους πεις πως έκανες λάθος»
«Δεν θα κάνω τίποτα! Ας έμενες και πήγαινες στο meeting»«Θες να πω στον πατέρα σου για το πως με παρακαλούσα να σε γαμήσω;»
«Δεν θα το κανείς»«Φυσικά και θα το κάνω!» είπα πιάνοντας το κινητό μου πληκτρολογώντας το τηλέφωνο του πατέρα μου.
"Έλα γερό είσαι ακόμα με τον πατέρα της Aliona;"
"Ναι;""Δώσε μου τον λίγο" τα ματιά της Aliona άνοιξαν διάπλατα.
"Κύριε Mihalev, θα ήθελα να σας πω πως η κόρη σας.." η Aliona με πλησίασε περνώντας το κινητό από τα χέρια μου."Έλα πατέρα.. Με την εταιρία του Sergeev είχε γίνει ένα μπέρδεμα και ξέχασα να τους αναφέρω την εταιρία των Bieber" είπε κοιτώντας κάπου αόριστα. Γέλασα σαρκαστικά και έβγαλα ένα τσιγάρο από το πακέτο ανάβοντας το. Σιγά μην ρίσκαρε να χάσει την εμπιστοσύνη και συνεπώς τα λεφτά του μπαμπάκα. Κάτι της είπε και εκείνη συμφώνησε κλείνοντας το κινητό δίνοντας μου το.
«Σε λίγο θα πάρουν το πατέρα σου για την συμφωνία.» είπε νευριασμένα.
«Είδες ότι μπορείς όταν θέλεις;» γέλασα ανοίγοντας την πόρτα και βγαίνοντας από το σπίτι της προχωρώντας έως το αυτοκίνητο μου.
Άνοιξα την πόρτα που οδηγούσε στο διαμέρισμα μου. Η Avyanna μαζί με την αδερφή μου κάθονταν στο σαλόνι πεινώντας κρασί προφανώς. Πλησίασα και φιλώντας την Katie στα μαλλιά, πλησίασα την Avyanna να την φιλήσω στα χείλη όταν εκείνη γύρισε το κεφάλι της και την φίλησα στο μάγουλο.
«Avyanna;» ρώτησα κοιτώντας την μπερδεμένος.
«Πάω να κάνω ντους και φύγαμε» είπε στην Katie. Με απομάκρυνε και σηκώθηκε προχωρώντας έως το μπάνιο.
«Τι στο διάολο έπαθε;» ρώτησα την Katie πέφτοντας με φορά στο καναπέ.
«Δεν καταλαβαίνεις τι κανείς ε;» ρώτησε η κοκκινομάλλα αδερφή μου.«Τι έκανα πάλι;»
«Έφυγες και πηγές στην Aliona έτσι απλά και ας ήξερες πως αυτό ενοχλεί την Avyanna»
«Είχα πάει να μιλήσω μαζί της επειδή είχε ακυρώσει την συνεργασία μας με τους Sergeev»
«Ναι αλλά η Avyanna δεν το ήξερε»Ξεφυσιξα περνώντας το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά μου τραβώντας τις άκριες. «Τι άλλο σου είπε;» μουρμούρισα.
«Πως δεν ξέρει τι γίνετε ανάμεσα σας, δεν μπορεί να ζηλεύει από την στιγμή που δεν είστε μαζί. Αρχίζει να το θεωρεί λάθος όλο αυτό.» είπε και έκατσε δίπλα μου. «Τι νιώθεις για εκείνη;»
«Νομίζω πως.. Δεν ξέρω δεν είμαι σίγουρος» μουρμούρισα.
«Τι λες να πάτε κανένα ταξίδι μόνοι σας; Ίσως και να ξεκαθαρίσετε τα συναισθήματα σας» είπε η Katie χαμογελώντας. Την είδα στιγμή η πόρτα του μπάνιου άνοιξε και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα μπήκε η Avyanna στο σαλόνι. Οι ματιές μας συναντήθηκαν και ένιωσα έντονη ανάγκη να την πάρω και να φύγουμε μακριά από όλους και όλα._
Θα παρακαλούσα να αφήνετε και ένα σχόλιο με την γνώμη σας, δεν είναι τόσο δύσκολο.
YOU ARE READING
Avyanna
Teen FictionΚαι όταν καταφέρνει να σταθεί και πάλι στα ποδιά της και να βρει τις δυνάμεις της, το παρελθόν της χτυπά. Και όταν παίρνει την απόφαση να γυρίσει στο παρελθόν, μένει εγκλωβισμένη εκεί. Θα καταφέρει να ξεφύγει και να συνεχίσει την ζωή της ή μήπως όχι...