15. Lucky man

957 94 8
                                    

2 εβδομάδες αργότερα.

Montreal

8 Ιουνίου 2014.

«Τι λες για αυτό;» είπα κάνοντας μια στροφή γύρω από τον εαυτό μου.

«Νομίζω το μαύρο αγκάλιαζε πιο όμορφα το σώμα σου» είπε η Katie.

«Ναι και εγώ αυτό νομίζω» είπα και ξανά μπήκα στα δοκιμαστήριο. Βγήκα από το δοκιμαστήριο και με πλησίασε η πωλήτρια χαμογελώντας.

«Καταλήξατε στην απόφαση σας τελικά;»

«Ναι» είπα χαμογελώντας ευγενικά και της το έδωσα και το πήρε στο ταμείο. Πλήρωσα με την κάρτα που μου έδωσε ο Justin, και βγήκα από το κατάστημα Versace και προχώρησα με την Katie δίπλα μου. Πέρασαν ήδη δυο εβδομάδες από τότε που ήρθα Montreal. Όλα είναι τόσο υπέροχα. Έχω ηρεμήσει και με τα παιδιά επικοινώνησα μόνο μια φορά για να τους πω πως είμαι εντάξει. Ο Justin με έχει κάνει να νιώσω τόσο καλά εδώ. Με γνώρισε και στους φίλους του. Μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο.

«Μπαίνουμε λίγο εδώ;» είπα καθώς περνούσαμε μπροστά από το Victoria's Secret. Μπήκαμε και όπως πάντα τα ματιά μου χάθηκαν. Ήταν όλα τόσο όμορφα. δεν ήξερα τι να πρωτοκοιτάξω. Διάλεξα 3 όμορφα ζευγάρια και μπήκα στο δοκιμαστήριο.

«Τι νομίζεις;» ρώτησα την Katie αφού μπήκε στο δοκιμαστήριο.

«Θα στείλεις τον αδερφό μου στον άλλο κόσμο» χαχάνισε. Γέλασα και δοκίμασα τα αλλά δυο ζευγάρια. Δεν μπορούσα να καταλήξω σε ένα συγκεκριμένο και έτσι αγόρασα και τα τρία. Προχωρήσαμε έως το πάρκινγκ και ξεκλείδωσα το άσπρο bmw που μου έκανε δώρο ο Justin. Πρώτη φορά οδηγούσα ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο. «Που να σε αφήσω;» ρώτησα την Katie καθώς σταμάτησα στα φώτα.

«Πάρε με σπίτι, πρέπει να ετοιμαστώ. Θα έρθετε σήμερα στον Za;»

«Δεν ξέρω, αν δεν είναι πολύ κουρασμένος λογικά ναι» είπα και σταμάτησα το αυτοκίνητο μπροστά από το σπίτι των γονιών του Justin.

«Εντάξει τα λέμε» είπε χαμογελώντας, της ανταπέδωσα το χαμόγελο και περίμενα να μπει σπίτι και μετά συνέχισα το δρόμο μου προς το διαμέρισμα του Justin.

Το αυτοκίνητο του Justin ήταν παρκαρισμένο και έτσι υπόθεσα πως θα βρισκόταν ήδη σπίτι. Πήρα το ασανσέρ και έβαλα την κάρτα για να μπορέσει να με πάρει έως το τελευταίο όροφο. Ξεκλείδωσα την πόρτα και μπήκα κλείνοντας την πίσω μου. Η τηλεόραση ανοιχτή και ο Justin κοιμόταν στον καναπέ. Χαμογέλασα και μπήκα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα στο δωμάτιο μας. Για κάποιο παράξενο λόγο, ενώ έχω το δικό μου δωμάτιο, κοιμόμαστε μαζί. Όχι πως με ενοχλεί αλλά είναι κάπως παράξενο. Έχουμε έρθει αρκετά κοντά μέσα σε αυτές τις 2 εβδομάδες. Περνάω πολύ καλά μαζί του. Έχει ζητήσει να του φτιάξουν ειδικά το δωμάτιο μου, να έχει μια μπάρα έτσι ώστε να μπορώ να του χορεύω. Έχουμε έρθει αρκετά κοντά όσο ψυχικά τόσο και σωματικά.

AvyannaWhere stories live. Discover now