26. Somewhere.

640 76 9
                                    

Montreal
16 Ιουλίου.

Ανοιγοκλείσα τα ματιά μου μερικές φορές έτσι ώστε να συνηθίσω το φως. Το βλέμμα μου κενό καρφωμένο στο ταβάνι προσπαθώντας προφανώς να καταλάβω τι γίνετε. Προσπάθησα να σηκωθώ αλλά το κεφάλι μου υπερβολικά βαρύ για να μπορέσω να στο σηκώσω. Έκλεισα σφιχτά τα ματιά μου όταν ένας δυνατός πόνος διαπέρασε το κεφάλι μου. Τι στο διάολο έγινε.

«Ξύπνησες επιτέλους;» η φωνή δυνατή. Του πατέρα μου.

«Μη φωνάζεις»

«Να μη φωνάζω; Έχεις γαμήσει τη εταιρία εχθές» φώναζε. Μου έδωσε το ποτήρι με νερό και ένα παυσίπονο.

«Μη φωνάζεις γαμώτο» είπε ρίχνοντας το χάπι στο στόμα και πεινώντας μια γουλιά νερού. «Η φωνή σου μου προκαλεί περισσότερο πονοκέφαλο» μουρμούρισα καλύπτοντας το πρόσωπο μου με τις παλάμες μου. Γιατί νιώθω λες και έπαθα κάποιου είδους αμνησίας;

«Όχι Justin ετοιμάσου επειδή έχω πολλά να σου πω»

Διάολε δεν θα με άφηνε ήσυχο. Ανασηκώθηκα βάζοντας το κεφάλι μου στα χέρια μου. Πονούσε τόσο πολύ το κεφάλι μου. Ένιωθα λες και με χτυπούσαν με σφυρί.

«Μπορείς να μου πεις τι στο διάολο ήταν εκείνο στο γραφείο εχθές;»

«Δεν καταλαβαίνω για πιο πράγμα μιλάς» μουρμούρισα. Πραγματικά δεν έχω ιδέα.

«Γιατί άρχισες να πίνεις πάλι εχθές; Αλκοολικός θα καταλήξεις» φώναξε.

«Σταματά να μου φωνάζεις γαμώτο» φώναξα κάνοντας το κεφάλι μου να αρχίσει να πονάει περισσότερο. «Τι στο διάολο έγινε εχθές γιατί πονάω ολόκληρο το σώμα μου» ρώτησα.

«Α θα σου πω εγώ γιατί. Λοιπόν άρχισες πάλι να πίνεις για εκείνη»

Εντάξει θυμώνουν πως άρχισα να πίνω επειδή..

«Μετά εκείνη ήρθε στο γραφείο σου και εσύ έσπαγες ότι έβρισκες και φώναζες πως δεν θέλεις να την ξανά δεις»

«Ήρθε η Avyanna στο γραφείο μου;» ένιωσα έλουσαν με παγωμένο νερό «Και την έδιωξα;»

«Ναι. Μετά όταν έφυγε εσύ συνέχιζες να φωνάζεις ώσπου ήρθε ο David για να σε ηρεμήσει και τώρα εκείνος είναι με σπασμένη μύτη και εσύ με μαυρισμένο μάτι»

«Τι στο διάολο λες;» δεν μπορεί να μην θυμάμαι τίποτα.

Σηκώθηκα με χίλια ζόρια και προχώρησα έως το μπάνιο. Και πράγματι είχα μια μελάνια κάτω από το μάτι και τα μαλλιά μου πετούσαν σε διάφορες κατευθύνσεις. Στο μπάνιο μπήκε ο πατέρας μου.

AvyannaWhere stories live. Discover now