Κεφάλαιο 19ο

1.3K 159 15
                                    

Μόλις ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου, ο Φλέτσερ πέφτει στην αγκαλιά μου με την Πριγκίπισσα να τρέχει ξοπίσω του.

«Λίναααα!!! Ανησυχήσαμε πολύ!», μου λέει ο μικρός μου αδελφός σφίγγοντάς με, ενώ η Πριγκίπισσα πηδάει χαρούμενη στα πόδια μου.

«Είμαι καλά Φλέτς, μην ανησυχείς», του λέω σφίγγοντάς τον με τη σειρά μου, ενώ την ίδια στιγμή φτερνίζομαι. Από την κουζίνα βγαίνει ο Ρόρι και έρχεται να σταθεί μερικά μέτρα μακριά μας.

«Τι παιδιαρίσματα ήταν αυτά Καρολίνα;», με επιπλήττει ο μεγάλος μου αδελφός, αλλά πίσω από τον θυμό του διακρίνω αμυδρά και την ανησυχία.

«Άσε τις επιπλήξεις Ρόρι. Σημασία έχει να είναι η αδελφή σου καλά», ακούω τη φωνή του πατέρα μου και τον βλέπω να ακουμπά στο κούφωμα της πόρτας. Η έκφραση στο πρόσωπό του με εκπλήσσει. Δείχνει πραγματικά εξαντλημένος και γερασμένος από την ανησυχία. Νιώθω τύψεις να φράσσουν σε έναν κόμπο το στομάχι μου.

«Είσαι καλά Λίνα;» ρωτάει σε πιο μαλακό τόνο αυτή τη φορά ο Ρόρι.

«Νομίζω πως θα αρρωστήσω, αλλά ναι, είμαι καλά, ευχαριστώ», απαντώ και ο Ρόρι γνέφει προς απάντηση.

«Αγόρια θα με αφήσετε λίγο μόνο με την αδελφή σας;», τους λέει ο πατέρας μας και εκείνοι ανεβαίνουν σιωπηλοί στο πάνω πάτωμα. Χωρίς να πει κάτι άλλο ο πατέρας μου έρχεται προς το μέρος μου και με κλείνει στην αγκαλιά του. «Κόντεψα να πεθάνω από την αγωνία μου. Μην μου το ξανακάνεις αυτό Καρολίνα», λέει κρατώντας με σφιχτά και φιλάει την κορυφή του κεφαλιού μου. Μια σουβλιά τύψεων με διαπερνά και υψώνω τα χέρια μου αγκαλιάζοντάς τον με τη σειρά μου αμήχανα. «Έλα να τα πούμε λίγο», λέει έπειτα και κάθεται στον καναπέ, όπου τον ακολουθώ.

«Ξέρω πως έμαθες για μένα και την Σάσα και μάλιστα όχι με τον καλύτερο τρόπο και πως νιώθεις προδομένη, όχι μόνο γιατί δε σου είπα τίποτα για τη σχέση μου, αλλά και γιατί πιστεύεις πως έχω ξεχάσει τη μητέρα σας. Την μητέρα σας την αγάπησα με όλη μου την ψυχή. Ο χαμός της με πόνεσε πάρα πολύ. Προσπάθησα να φανώ δυνατός όμως για σας. Έκανα ότι ένιωθα πιο καλό και ανώδυνο εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να έκανα λάθη και να μην πήρα τις καλύτερες για εσάς επιλογές, αλλά προσπάθησα για το καλύτερο για σας και για όλους μας. Μπορεί να μην είμαι ο καλύτερος πατέρας, αλλά προσπαθώ και θέλω να με βοηθάτε να γίνω καλύτερος. Όσο για την Σάσα, δε σας είχα πει κάτι γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος πως τη θέλω στη ζωή μου και πως είναι κατάλληλη για να μπει και στη δική σας. Είδα πως ανακάλυψες τα προσκλητήρια. Δεν πρόκειται να παντρευτώ τη Σάσα, τουλάχιστον όχι πριν τη γνωρίσετέ και την εγκρίνεται κι εσείς. Εσύ και τα αδέλφια σου είστε τα πιο σημαντικά πρόσωπα στη ζωή μου. Όλοι οι άλλοι έρχονται δεύτεροι, να το θυμάσαι αυτό. Τα προσκλητήρια είναι απλά δείγματα της δουλειάς της. Έχει κατάστημα που σχεδιάζουν προσκλητήρια και ευχετήριες κάρτες. Το ξέρω πως σου φαίνεται ύποπτο που χρησιμοποίησε τα ονόματά μας σε αυτά, αλλά δεν σημαίνουν κάτι. Ειλικρινά. Όχι ακόμα τουλάχιστον. Και τώρα σε ακούω. Θέλω να μου πεις όλα όσα σκέφτεσαι», μου λέει μαλακά καθώς το βλέμμα του συναντά το δικό μου. Και έτσι το κάνω. Του μιλάω για όλα όσα σκέφτηκα, όλα όσα είχα μέσα μου και με βασάνιζαν και έτσι μια ώρα περίπου μετά, αφού έχουμε μιλήσει για όλα, με καληνυχτίζει και πηγαίνω για ύπνο, καθώς με τα βίας κρατώ ανοιχτά τα μάτια μου και για πρώτη φορά εδώ και καιρό νιώθω τόσο κοντά στον πατέρα μου.

Chasing number nineWhere stories live. Discover now