Η προπόνηση τελειώνει γρήγορα στα μάτια μου και αρκετά ανώδυνα. Από ότι φαίνεται η προετοιμασία που έκανα μόνη μου και θα συνεχίσω μέχρι τα δοκιμαστικά έπιασε τόπο. Το τρέξιμο δε μπορώ να πω πως με κούρασε ιδιαίτερα, πέρα από δύο σετ που ο Πατάτας μας έβαλε να τρέξουμε σε αρκετά γρήγορο τέμπο. Κάποιες από τις συμπαίκτριές μου είχαν αναψοκοκκινίσει και γκρίνιαζαν, ενώ δυο τρεις σταμάτησαν να τρέχουν σε κάποιες φάσεις (κυρίως οι καινούριες υποψήφιες), αλλά κατά τα άλλα τα πήγαμε όλες καλά. Μετά το τρέξιμο ακολούθησαν κοιλιακοί, ραχιαίοι και πους απς σε εναλλαγή με διατάσεις και κάποια άλματα και ασκήσεις με τους κώνους και τα εμπόδια.
«Α! Να ο καινούριος», μου ψιθύρισε η Κέλσι αδιάφορα, κάποια στιγμή που τρέχαμε το τρίτο δεκάλεπτο σετ στο στίβο γύρο από γήπεδο του ποδοσφαίρου. Η ομάδα των αγοριών έκανε τότε ασκήσεις για το μαρκάρισμα μαν του μαν.
«Ναι. Τον είδα πριν, όταν καθυστέρησα», απαντώ στον ίδιο αδιάφορο τόνο, νομίζω.«Είναι αρκετά καλός ε;», διαπιστώνει η Κέλσι.
«Ναι, η τεχνική του φαίνεται πολύ καλή», παρατηρώ με τη σειρά μου. Η Κέλσι ξεφυσάει.
«Καρολίνα συγκεντρώσου επιτέλους! Δεν εννοώ αυτό. Καμιά φορά απορώ αν έχει φυλακιστεί κανένα αγόρι στο σώμα σου. Δεν προσέχεις καθόλου τα αγόρια! Μιλάω για την εμφάνισή του Σίτι!», αγανακτεί η Κέλσι.
«Δεν είναι αλήθεια αυτό! Προσέχω, απλά δεν είμαι εκδηλωτική ή λυσσάρα!», λέω ρίχνοντάς της ένα κατηγορηματικό υποτίθεται βλέμμα. Η Κέλσι δεν μου δίνει σημασία, γιατί ξέρει ότι δεν το εννοώ. Είμαι έτοιμη να της ξαναπώ πως προσέχω και πως αυτόν τον πρόσεξα, αλλά συγκρατούμαι.
«Και έχει ωραίο κωλαράκι», συμπληρώνει η Κέλσι καθώς η απόστασή μας από την πλευρά του γηπέδου των αγοριών μειώνεται. Για κάποιο λόγο με πειράζει που τον προσέχει η Κέλσι και έτσι σπεύδω να τη ρωτήσω, αλλά όχι πριν προλάβω να ακολουθήσω το βλέμμα της στα οπίσθια του καινούριου.
«Εσένα καμάρι μου δεν υποτίθεται πως δε σε ένοιαζε ο καινούριος;», ρωτάω και βλέποντάς την αφηρημένη αποφασίζω να απλώσω πιο μακριά τα δίχτυα μου και να την πιάσω στον ύπνο με μια πιο προσωπική ερώτηση, μπας και επιβεβαιωθεί η υποψία μου πως της αρέσει κάποιος συγκεκριμένος τελευταία: «Δεν υποτίθεται πως σου αρέσει κάποιος άλλος;»
«Ναι. Δηλαδή, όχι. Βασικά και ναι και όχι. Μην παίζεις με το μυαλό μου Σίτι. Βλέπω τι προσπαθείς να κάνεις!», λέει η Κέλσι, αλλά μιλάει αρκετά αγχωμένα και γρήγορα για να είναι αθώα.
YOU ARE READING
Chasing number nine
Teen FictionΠριν σας πω οτιδήποτε άλλο για μένα πρέπει να ξέρετε ένα πράγμα. Μιλάω πολύ και όταν λέμε πολύ εννοούμε κοριτσίστικα πολύ! Κι εκεί ίσως σταματούν οι ομοιότητες μου με ένα φυσιολογικό κορίτσι. [...] Είμαι η Καρολίνα, είμαι 16 ετών, παίζω ποδόσφαιρο...