קמרון היה נראה אומלל, אני גרמתי לזה וכאב לי על כך. הלכנו לחצר האחורית שאף אחד לא יפריע לנו. "אני לא מבין.." הוא אמר, "חשבתי שאתה בעניין, ופתאום ברחת. מה עשיתי לא בסדר, לוקאס?" הוא שאל והשפיל מבט, כמעט היו לו דמעות.
"אני פשוט.." ניסיתי להגיד מה שאני מרגיש מבלי שיעלב, "אני לא יודע אם אני נמשך לגברים בכלל." קמרון הרים את מבטו אליי וחייך. "לוקאס.." הוא גיחך. "אתה נישקת אותי בחזרה, אתה נמשך לגברים." הוא קבע וזה קצת עצבן אותי. מי הוא שיחליט בשבילי?ואז הוא רכן מעליי, אחז בסנטרי ונשק ברכות לשפתיי נשיקה קטנה, ואז ניתק ועדיין היינו כמעט צמודים, רק בהינו אחד לשני בשפתיים. הוא נשך את שפתיו וזה רק גירה אותי יותר, פחדתי שמשהו יבצבץ לי במכנס אבל לא רציתי להתרחק. ואז הוא חייך, כנראה שם לב לפרצוף החרמן שלי והתרחק מעט כשעדיין אוחז בסנטרי. "רוצה להיפגש אחרי הלימודים? אני מבטיח שלא אגזים כמו פעם קודמת. ניקח את זה לאט. מה אתה אומר?" הנהנתי למרות שלרגע חשבתי על ליאו ועל הנשיקה שלי איתו שהייתה כל כך טובה וכמה שהתגעגעתי לשפתיים שלו. מה אני אומר.
השיעור היחיד שהיה לי עם ליאו היה שיעור מתמטיקה. הוא אומנם היה שנה מעליי, אבל הרמה שלו הייתה נמוכה, כך ששמו אותו איתנו. גם מארק היה כאן לצערי. חיכיתי לשיעורים האלו איתו שהיו רק פעם בשבוע. מאז שישנתי אצלו הוא לא התייחס אליי, הוא מתעלם ממני אפילו אם אני עומד מולו, ומארק כבר בקושי מציק לי. קונור צדק, הוא באמת עבר להציק לילד אחר מהר מאוד. ישבתי בכיתה כשלצידי סופיה. קונור לא היה טוב במתמטיקה ולכן היה בכיתה אחרת ברמה נמוכה יותר יחד עם כיתות י'. "אני ממש שמחה בשבילך, לוקי! תנסה לצאת איתו ותזרום, תסמוך עליי." סופיה ליטפה את גבי, פרעה את שיערי ואז נשקה לי בלחי. "היי לוקאס, חשבתי שאתה גיי, תהיה החלטי." מארק חייך חיוך זדוני וליאו וחבריו התיישבו בשולחנות האחוריים.
"אני לא גיי." רטנתי וליאו הרים את ראשו אליי כאילו בשאלה והחזרתי לו מבט מרים גבה.
"כן, בטח. אתה נדבק לקמרון כמו קרציה."
הוא אמר בזעם. מה הסיפור שלו?
המורה חילק את בחני הפתע שעשינו בשבוע שעבר כשאני קיבלתי 'מצוין' וסופיה קיבלה 'טוב מאוד' והייתה נראת נרגשת במיוחד.
שמעתי את המורה רודה בליאו על כך שציוניו כל כך גרועים לאחרונה שהוא שוקל אם להוריד אותו לרמה של כיתות י' וליאו מצידו לא הראה חרטה או שהיה לו אכפת. השיעור נגמר והמורה לפתע אמר "ליאו ולוקאס, תשארו בבקשה." הסתכלתי לאחור לליאו והוא הביט בי בשאלה אך באדישות מוחלטת.
"ליאו, הציונים שלך בריצפה. לוקאס, אתה המצטיין של הכיתה. אתם מבינים לאן אני חותר כאן?" הוא אמר בלי להביט בנו כשריפרף בדפים שלו. "ל-לא." ידעתי לאן הוא חותר אבל לא רציתי להאמין. "לוקאס, אתה תלמד אותו ואני אתן לך ציון טוב בשיעור ספרות." הוא היה גם המורה שלי לספרות שם הציונים שלי היו מאוד נמוכים. לא היה לי אכפת יותר מדי מציונים, לא היו לי הורים להרשים, אבל הרגשתי לרגע שאני רוצה לבלות עם ליאו ולכן הסכמתי. ליאו לא הגיב או הביע רגש כלשהו לעניין ופשוט יצא מהכיתה. יותר מאוחר כשהשיעור האחרון נגמר, התקדמתי לעבר השער יחד עם סופיה וקונור שהיו מופתעים כשסיפרתי להם על הסידור בין ליאו לביני שהמורה קבע.
פתאום ליאו תפס בזרועי ומשך אותי "בוא." הוא אמר ואני משכתי את ידי ממנו בחזרה, "מה?" אמרתי, והוא הביט בי מופתע שבכלל התנגדתי לו. "אתה אמור ללמד אותי, שכחת?" הוא הרים את גבתו וקונור וסופיה הסתכלו עלינו. לפתע, קמרון הגיע. "אתה בא?" הוא אמר לעברי. ליאו שלח לו מבט זועם ולי שלח מבט ממזרי. "מצטער ליאו, כבר יש לי תכניות." אמרתי כשהתקדמתי עם קמרון לכיוון היציאה וצפיתי בפרצוף של ליאו משתנה לזועף.
"אז מה עושים?" שאלתי.
"אני אקח אותך לדייט אמיתי, אוקיי?"
חייכתי אבל לא יכולתי שלא לחשוב על כך שהייתי יכול להיות עכשיו עם ליאו.
נכנסנו למסעדה יוקרתית, התפריט הצביע על מחירים גבוהים במיוחד ופערתי את עיניי. הוא לקח ממני את התפריט. "אל תדאג, זה עליי." הבנתי מזה שגם הוא שמע על עניין המלגה. שמחתי שלא היה לו אכפת.
אכלנו והיה טעים, אני לא רגיל לאוכל כזה. ואז הלכנו, הוא הסיע אותי בחזרה הביתה. הפעם הוא לא ניסה שום דבר, הוא התנהג כמו ג'נטלמן ואהבתי את זה. "להתראות, מתוק." הוא אמר ונשק לי בעדינות על הפה והתנתק. חייכתי אליו ויצאתי ממכוניתו. כשיצאתי הרגשתי פרפרים בבטן, זה היה דייט טוב.
YOU ARE READING
Only Us (boy×boy)
Romancecompleted ללוקאס הקטן שלמד עד עכשיו בפנימיה, העניקו מלגה ללמוד בתיכון היוקרתי של העיר, "בברלי". אבל לשם כך, הוא צריך לעזוב את הפנימיה לגמרי, וזה אומר- לחזור הביתה. אימו הייתה אלכוהוליסטית ונהגה להביא גברים בכל לילה לביתם, לכן העדיף להישאר בפנימיה, ג...