אלף צפיות תוך שבועיים וחצי וואו תודה לכם!מוכנים?
-כעבור שבועיים-
נ.מ לוקאס:
אני משקר לסופיה כבר במשך שבועיים.
במשך שבועיים שאני וליאו ממשיכים בשלנו, מתנשקים, מסתתרים וישנים ביחד בסוף כל יום. אנחנו בקושי יוצאים, וגם בבית וויל נמצא וכמובן שצריך להסתתר גם ממנו. ליאו עדיין מתראה עם סופיה, הם יוצאים יותר ממה שאנחנו, למרות שגם זה לא הרבה וכשהוא יוצא איתה אני מקנא, אני שונא את זה, אני לא מדבר איתו אחר כך ולא נותן לו לגעת בי, לפחות עד שיתקלח ולא יהיה לו את הריח של סופיה. לאט לאט הוא התחיל להיפגש איתה פחות, כדי שלא אכעס עליו אבל זה עדיין מפריע לי. אני יודע שהוא מעדיף להיות עם בחורה, בגלל זה הוא ממשיך לצאת איתה וזה כואב לי, כי אני מרגיש שאני.. אוהב אותו.
אני לא מאמין שאמרתי את זה בראש, אבל אני באמת מרגיש ככה. אני תוהה אם הוא מרגיש אותו הדבר כלפיי."בייבי, אני צריך ללכת.." ליאו אמר לי מנסה לצאת מהחיבוק שלי אבל לא נתתי לו, הוא לא יודע שגם אני חזק כשאני רוצה. "אתה לא הולך, תשאר איתי, בבקשה." ביקשתי ממנו כמעט מתחנן, יודע בדיוק לאן הוא אמור ללכת.
הוא ליטף את פניי ועשיתי פרצוף חמוד שידעתי שלא יוכל לעמוד בו. "אוי נו, אני לא יכול עם הפרצוף הזה, לוקאס.." המשכתי לעשות את אותו הפרצוף כשהוא אמר, "טוב, בסדר, אני אשאר." וקפצתי עליו, מאושר שהוא נשאר איתי ולא יוצא עם סופיה.
ראינו סרט בסלון וידעתי שוויל לא נמצא, אז הרשתי לעצמי להניח עליו את ראשי.
באותו הזמן התכתבתי עם טים בהודעות, הוא סיפר לי שהוא יגיע בקרוב לעיר וחשבתי לעצמי כמה מביך זה יהיה אם נתראה לאחר כל מה שסיפרתי לו ובטח ליאו יהרוג אותי אם יגלה שסיפרתי עלינו, הרי זה סוד.נ.מ ליאו:
לוקאס נשען עליי כשאנחנו צופים בסרט שהוא בחר, מירוצים ומכוניות, הוא אוהב את השטויות האלה אז אני זורם. נאלצתי להבריז לסופיה, שוב, כי לוקאס תמיד מצליח לשכנע אותי ומן הסתם שאני מעדיף להיות איתו.
חשבתי על להיפרד ממנה, אני כל הזמן חושב על זה אבל אז אני נזכר באמא ובמשפחה שהיא רוצה שתהיה לי. זה לפעמים מרגיש לי דפוק לא לעשות מה שאני באמת רוצה בגלל דבר כזה טיפשי, אבל בעיניי אמא שלי היא הדבר הכי יקר לי ואני חייב לרצות אותה, אני רוצה.
צלילי הודעות ממשיכים לבוא, אבל זה לא ממני, זה מהטלפון של לוקאס.
"אנחנו רואים סרט או מה?" התעצבנתי אבל הוא לא הגיב, נראה משועשע. "עם מי אתה מדבר שם?" שאלתי וכמעט חטפתי לו את הטלפון כי הוא לא הגיב, וזה גרם לו מיד לענות, כמובן אחרי שהרחיק ממני את הטלפון שלו. "עם טים." הוא מלמל ונשען לאחור,
רחוק ממני.
אני שונא שהוא מדבר עם החבר הזה שלו, ראיתי אותו פעם אחת וגם אז לא דיברנו ואני תוהה מהן הכוונות האמיתיות של הטים הזה.
אני גם לא מבין על מה הם מדברים כל הזמן. בחיים לא קינאתי ככה למישהו, בחיים לא היה לי אכפת. משום מה מפריע לי שהוא מדבר עם בנים אחרים ואת האמת, שגם עם בנות.
לוקאס חמוד, חמוד מדי. ידעתי שהפרצוף שלו יכול לשבות כל אחד, וזה גרם לי לרתוח.
תפסתי ברגלו וקירבתי אותו אליי, הנחתי את ראשו על ברכיי, אם הוא רוצה לדבר עם טים, שיעשה את זה אבל שלפחות ירגיש שאני כאן.
YOU ARE READING
Only Us (boy×boy)
Romansacompleted ללוקאס הקטן שלמד עד עכשיו בפנימיה, העניקו מלגה ללמוד בתיכון היוקרתי של העיר, "בברלי". אבל לשם כך, הוא צריך לעזוב את הפנימיה לגמרי, וזה אומר- לחזור הביתה. אימו הייתה אלכוהוליסטית ונהגה להביא גברים בכל לילה לביתם, לכן העדיף להישאר בפנימיה, ג...