פרק 16

3.3K 195 76
                                    

נ.מ לוקאס:

ליאו לא דיבר איתי מאז שנגמר בית הספר, כאילו שכח שאני אמור לישון אצלו. זה כאב לי, הוא שכח ממני ברגע שהבין שיש לו את סופיה והם בטח נהנים כל כך בדייט שלהם שהוא לא חושב עליי לרגע. קרוב לוודאי שהם כבר התנשקו עד עכשיו לפחות חמש פעמים וכנראה שהביא אותה לביתו, למיטה שלו שעד לפני כמה ימים אני והוא היינו עליה והתנשקנו אנחנו, ולכן הוא לא רוצה לדבר איתי כדי שלא אחשוב על לישון אצלו. "לוקאס?" "מממ?" מלמלתי מבחין בקרטר מביט בי ומגחך, "אתה בוהה."
הוא הביא לי בקבוק בירה אחד ואת השני לקח לעצמו. קרטר נראה כל כך טוב בגופיה ומכנס הג'ינס הקצר שלבש, מתי הוא הפך לכזה.. לוהט? "אז למה רצית שאבוא?" שאלתי בישירות. "אממ.." הוא גמגם וידעתי שהקרטר שהכרתי בהתחלה הסתתר בפנים, רק חיכה לצאת. "סתם, רציתי שנכיר יותר טוב.. חכה רגע." הוא קם וניגש למגירה של השידה שליד מיטתו, פותח אותה ומוציא משם מין נרתיק קטן. כשהוא פתח אותו, הבאתי למה התיק היה לי מוכר, בעוד הוא מתחיל לגלגל את ה'סיגריות' שלו. "אני לא מעשן." אמרתי לבסוף לאחר שסיים את כל התהליך, לשאוף את ה'סיגריה' ולהציע לי שאכטה.
"זה לא כמו עישון סיגריה, לוקאס, זה משהו מיוחד." יכולתי לשים לב שלאחר כמה שאכטות, קרטר הפך שוב לגבר הסקסי שהוא מנסה להיות ואם כך, אין לי בעיה שיעשן, ואולי גם לי זה לא יזיק. אולי אני צריך לעשן את זה ליד ליאו?
כעבור שעה הייתי כבר מסטול, הרגשתי תחושת אופוריה ועונג בכל גופי, הייתי מסוחרר מרוב אנרגיה משתוללת ומנגד קרטר שישב מולי היה נראה רגוע וצחק עליי.
"ככה נראת הפעם הראשונה." הוא גיחך והרגשתי פרץ אנרגיה בלתי נשלט לזנק עליו ולנשק אותו וכך עשיתי. הוא בתגובה נישק אותי בחזרה אז התיישבתי על ברכיו, זזתי קדימה ואחורה לא מבין בכלל מה אני עושה. "ליאו.." גנחתי באוזנו, מרגיש צמרמורת בכל גופי רק מלהגיד את שמו. פתאום מצאתי את עצמי על הריצפה, כל החדר הסתובב אבל יכולתי להבחין בקרטר מולי, לא ליאו.. נראה מובהל למדי ואז הולך לעבר חדר השירותים. הרגשתי סחרחורת ולא הצלחתי לקום כשהרגשתי רטט בכיס האחורי שלי, הוצאתי את הטלפון וישר עניתי לשיחה מבלי לחשוב.
"הלו?.." עניתי בקושי, כאב לי הראש.
"לוקאס, איפה אתה?" שמעתי את הקול הדואג של ליאו, מרגיש כאילו בגדתי בו עכשיו אבל בעצם הוא בגד בי קודם.
"אצל קרטר." עניתי ביהירות, "אני אשן אצלו."
יכולתי לראות בראשי את המבט המקנא של ליאו למרות שלא הייתה שום תגובה עד שהוא ענה בחדות, "אתה לא, אני בא לקחת אותך."
הוא מיד ניתק אז לא הספקתי להגיב לו בחזרה, רציתי להגיד לו שילך להזדיין אבל לא עם סופיה כי היא חברה שלי ולא מגיע לה להיפגע, וגם לא באמת רציתי.









נ.מ ליאו:

אחרי שיחת הטלפון עם לוקאס, שהוא נשמע בה די מוזר ולא כהרגלו, נסעתי מהר לכיוון הבית של קרטר ההוא, יודע טוב מאוד מי זה אח שלו ואיפה הם גרים.
הדייט עם סופיה היה, איך לומר, בסדר. נישקתי אותה כפי שנדרש ממני, כלומר, זה דייט שני והבחורה די מצפה לזה בשלב הזה.
הנשיקה הייתה בסדר. לא הרגשתי פרפרים כמו שאמורים להרגיש בנשיקה, כמו שהרגשתי עם לוקאס.. אני אידיוט אבל אני חייב להמשיך לצאת איתה, אמא שלי בטוח תאהב אותה.

Only Us (boy×boy)Where stories live. Discover now