נ.מ ליאו:
בחרתי בסופיה. אני לא אנשק עוד את לוקאס.
אחרי שנחזור מהטיול אני אגיד לו שימצא מקום אחר לגור בו. כי כשהוא לידי אני באמת לא מצליח לשלוט בעצמי.נכנסו לחדר שהיה די גדול, היו בו שתי מיטות קומותיים, אבל היינו שלושה כי אחד החברים חלה ולא הגיע לטיול, כך שהרגשתי גלגל שלישי בחדר יחד עם מארק וקמרון.
"אני מקווה שאתם לא מתכננים לעשות דברים כשאני בחדר, כן?" קמרון צחק משאלתי אבל מארק שלח לי מבט כועס. הם לא היו זוג אבל ידעתי שמארק רוצה אותו ומי יודע מה יקרה כששניהם יהיו שיכורים מאוחר יותר.
נשמעה דפיקה בדלת וניגשתי לפתוח אותה, מולי עמדה סופיה שנראתה חמודה במעיל, חייכתי אליה והיא חיבקה אותי בתגובה.
"וואו! החדר שלכם ענק לעומת שלנו! אתה לא מבין איזה חדר קטן קיבלנו.." היא הסתכלה עליי כאילו מנסה לרמוז לי אבל התעלמתי מזה כי לא רציתי לישון איתה. וואו מה יש לי,
למה אני לא רוצה לישון עם בחורה?
"רגע, אתם שלושה בחדר, לא?" שאלתי לא מבין למה צפוף להם. "לא, אנחנו ארבעה, גם קרטר הצטרף." כיווצתי את עיניי כמעט מתחרפן אבל לא יכול שיראו. קרטר הטיפש הזה ישן באותו חדר עם לוקאס? אין סיכוי.
נכון, וויתרתי על לוקאס, אני לא אעשה כלום יותר, אבל שנאתי את קרטר, ובמיוחד את אחיו. לוקאס תמים, אין מצב שאני נותן לקרטר לגעת בו, גם לא במקל.נ.מ לוקאס:
החדר שלנו די קטן, אבל לכל אחד יש מיטה משלו, לפחות זה.. ליאו שוב לא דיבר איתי מהרגע שירדנו מהמטוס ויש לי דה ז'ה וו מכל הפעמים שכמעט קרה בינינו משהו או שקרה ואז ליאו מתעלם ממני לאחר מכן. אז זה היה צפוי, אני לא אעשה מזה עניין ואני חייב להפסיק להיות כזה רגיש ולבכות מכל דבר.
"קדימה, בואו למטה, כולם כבר שם." קונור אמר ואז ירדנו כולנו, לא לפני שהלכנו לחדר של ליאו כי סופיה רצתה שנלך איתם.
ליאו כמעט ולא הסתכל עליי, כאילו אני אוויר, אבל ניסיתי להתעסק בכל דבר אחר שהוא לא ליאו. "קרטר, בוא נשתה אחר כך..?" אמרתי אבל קצת שאלתי בהיסוס, זה לא היה משהו שרציתי בדיוק לעשות אבל הייתי חייב להעסיק את עצמי. "יש לי רעיון יותר טוב.." קרטר חייך וכבר ידעתי למה הוא התכוון.
כאן כבר הבחנתי בליאו ששולח לנו מבטים מקדימה, ידעתי שהוא שונא את קרטר ושהוא לא רוצה שאסתובב איתו מסיבה לא ברורה, אבל כבר לא היה לי אכפת.שיחקנו אמת או חובה ברחבה שלמטה, משחק שתמיד ששנאתי אבל הייתי חייב להשתתף כדי לא להיות שונה או מוזר.
"ליאו, אמת או חובה?" נשאלה שאלה כשהבקבוק עצר מול ליאו וישר הסתכלתי עליו כששמעתי את שמו. "אמת." הוא אמר לאחר שחשב הרבה. "אמת שיש לך חברה?"
הבחור שאל וליאו הרים גבה. מיד התחילו שאלות ברקע, לגבי העובדה שזה לא הגיוני שלליאו השחקן יש חברה. מארק הסתכל עליי כי הוא ידע עלינו, אבל לא אמר דבר ואני רק חיכיתי לתשובה של ליאו וקיוויתי שזה יהיה לא. "כן." הרגשתי מועקה בלב, ממתי הם הפכו לזוג, איך זה קורה לי.
"אז חובה עליך לנשק אותה." הבחור אמר וכולם צחקו. "אבל בחרתי אמת וביצעתי את האמת הזו." הוא אמר מתחמק וסופיה הרימה גבה אז ליאו פשוט קם ונישק אותה.
לא יכולתי להסתכל על זה.
באופן מוזר, כשהסתכלתי לשנייה, יכולתי להבחין בליאו שמסתכל ישר לתוך עיניי בעוד הם מתנשקים. אבל יכול להיות שדמיינתי.
בכל זאת, הם התנשקו שם מול כולם, ליאו וסופיה, ועכשיו זה בטוח, הם זוג. מה שאומר שאני וליאו נגמר, באופן רשמי. אני בחיים לא אעשה את זה לסופיה ואני מקווה שליאו לא אחד כזה שבוגד.
אני חייב לשכוח ממנו.
YOU ARE READING
Only Us (boy×boy)
Romansacompleted ללוקאס הקטן שלמד עד עכשיו בפנימיה, העניקו מלגה ללמוד בתיכון היוקרתי של העיר, "בברלי". אבל לשם כך, הוא צריך לעזוב את הפנימיה לגמרי, וזה אומר- לחזור הביתה. אימו הייתה אלכוהוליסטית ונהגה להביא גברים בכל לילה לביתם, לכן העדיף להישאר בפנימיה, ג...