פרק 10

3.5K 218 90
                                    

תודה רבה לכל מי שקורא את הסיפור💕

..

נקודת מבט ליאו:

ישבתי בכיתת חשבון וחיכיתי ללוקאס שאמור להיכנס בכל רגע, הוא לא יפספס את השיעור הזה בחיים. לבסוף הוא נכנס, שנייה לפני שמר הלמונד הגיע. לא מתאים לו לאחר.
ואז ראיתי את מארק נכנס אחריו עם פרצוף מרוצה ומר הלמונד שאג עליו ללכת למשרד המנהלת בגלל שאיחר.
לוקאס לא הסתכל עליי, אפילו לא לשנייה. הוא לא סובב את מבטו אליי כמו שהיה עושה מדי פעם ובכלל לא חיפש אותי ביומיים האחרונים. כשנגמר השיעור קמתי מהכיסא כדי להיתקל בו, במקרה, והוא יצא מהר מהכיתה לפני שהספקתי.

התיישבנו בספסלים בחוץ ואז ראיתי את לוקאס, שוב עם הבחור הלא יוצלח ההוא שאיני מכיר אבל די בטוח שהוא טיפש.
"אני הולך רגע לשירותים." ציינתי בפני מארק והתקדמתי אל עבר לוקאס שעמד עם חבריו.
תפסתי את זרועו וגררתי אותו איתי כשהוא מבולבל ולא מבין. עמדנו במסדרון כשבחנתי את הבעתו שהייתה מבוהלת ואז השתנתה להבעה אדישה, שלא הייתה מתאימה ללוקאס.
שמתי לב שהיה דברן כשנמצא עם חבריו,
אבל כשהוא איתי הוא לא מרבה לדבר.
לפתע הבחנתי בפצע מעל גבתו שהלך ונפתח והחל להזיל דם. "מה קרה לך כאן?" נגעתי במצחו והוא זז לאחור, נוגע בפצע המדמם שלו ונאנח. "זה כלום." הוא התכוון ללכת אבל לא נתתי לו ומשכתי אותו לחדר האחות.
היא טיפלה בו והוא לא העז להסתכל עליי, לא הבנתי למה. מה קרה פתאום שהוא מתחבא ממני? עד לפני שנייה הוא היה מחפש אותי בכל רגע. "זה מארק עשה לך?" ירד לי האסימון וכעסתי. מארק האידיוט לא מפסיק להיטפל אליו והגיע הזמן שאני אתערב. הוא לא ענה, רק הסתכל עליי לרגע ואז כשהאחות סיימה לחבוש את הפצע שלו, הוא קם מהמיטה.
"אל תדאג, אני אדבר איתו." אמרתי לו והוא הסתובב אליי בבת אחת, "ממש לא! אני לא צריך שתדבר עם אף אחד בשבילי. עשית מספיק!" הוא צעק לי ולא הבנתי למה.
מה זאת אומרת עשיתי מספיק?

בערב הלכתי למארק שארגן מין חנוכת בית כזו, הוא בדיוק עבר לדירה משלו. מארק היה עשיר, הוריו מימנו לו כל דבר שרק רצה אבל תמיד הרגיש לא אהוב. שנינו הרגשנו בודדים ולכן התחברנו כל כך כשהכרנו ומאז אנחנו תמיד שם אחד בשביל השני. בכל זאת אני אהיה חייב לדבר איתו על לוקאס, כדי שיפסיק להיטפל אליו, מבלי שיחשוב מחשבות חשודות לגבינו.
המסיבה החלה להיות מטורפת, מארק אהב להגזים ובנות אהבו אותו אבל הוא לא אהב אותן. הכל היה מעולה, אלכוהול, בנות, חברים, ולי היה חסר רק דבר אחד. לוקאס. למה לעזעזל אני לא מצליח להפסיק לחשוב על היצור הקטן הזה? הרגשתי שאני שיכור, שיכור מדי אבל לא יכולתי לעצור את עצמי מלקחת את הטלפון ולהתחיל להקליד הודעה ליצור הקטן שלי.

'לוקאס'

'תענה לי'

הוא לא ענה אז המשכתי, עד שיענה, רציתי שיענה לי, שיקשיב לי, שיחשוב עליי.

Only Us (boy×boy)Where stories live. Discover now